Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn echo

+47
M@niek
studiebol
pitbullgup
Zora
Snoes
Flip Fluitketel
Pien
Monnie
L!ND@
Fiebje
sheila123
Sjaantje
LindaK
Lynn_
Muppetje
_Jet
Oasis
Sjonno
Mamsie
Happydobby
Tiara
Amber-
PapillonRose
Sweety
Caro
Parisienne
Guus
Rumble
Kabouter
smooch
SoGood
Suus
Arwyn
Winegum
Ugly Betty
Famke
Pannetoet
Lotus
Pussycat
JD
Merai
Sterre
minoessepoes
Moezie
VeryCherry
Darius
Blond
51 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Mijn echo - Pagina 5 Empty Re: Mijn echo

Bericht  M@niek do 17 feb 2011 - 22:01

CKC schreef:Bedankt voor de feliciaties meiden!

Ik kreeg idd een echo omdat ik had gebeld en de situatie had uitgelegd. Eerst mocht het niet eens maar toen heb ik de gyn gebeld en hij heeft toen (ze zitten in hetzelfde pand van ziekenhuis) gezegd dat mijn situatie anders was en daarop volgend mocht ik dus gisteren.

Nou, en mijn schoonpa weet het ook..
We gingen daar eten en wat stond er op het menu: medium raw biefstuk.. oops! Toen hebben we 't gezegd, zou zo aso zijn om 't niet op te eten. Ze waren helemaal door het dolle heen. Echt heel grappig. Mijn schoonpa zei meteen, kinderkamer mogen jullie uitzoeken op onze kosten haha!

Zitten de verloskundige en de gyn in hetzelfde pand? Woon jij dan toevallig in R?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 22:04

M@niek schreef:

Ik kreeg idd een echo omdat ik had gebeld en de situatie had uitgelegd. Eerst mocht het niet eens maar toen heb ik de gyn gebeld en hij heeft toen (ze zitten in hetzelfde pand van ziekenhuis) gezegd dat mijn situatie anders was en daarop volgend mocht ik dus gisteren.

We gingen daar eten en wat stond er op het menu: medium raw biefstuk.. oops! Toen hebben we 't gezegd, zou zo aso zijn om 't niet op te eten. Ze waren helemaal door het dolle heen. Echt heel grappig. Mijn schoonpa zei meteen, kinderkamer mogen jullie uitzoeken op onze kosten haha!

Zitten de verloskundige en de gyn in hetzelfde pand? Woon jij dan toevallig in R?

Nee haha. Zullen meer woonplaatsen zijn waarin dat zo is, denk ik smile

Gast
Gast

Bericht  M@niek do 17 feb 2011 - 22:06

CKC schreef:
M@niek schreef:

Nee haha. Zullen meer woonplaatsen zijn waarin dat zo is, denk ik smile

haha ja vast wel, maar je ziet het niet heel veel dat ze beiden in het ziekenhuis zitten. Vandaar ik het me afvroeg. Maar alsnog gefeliciteeerd...lekker al wat dingentjes gaan shoppen en lekker rond gaan snuffelen. ooo en vergeet niet de zwangerschapsdozen aan te vragen, is erg leuk!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Susan do 17 feb 2011 - 22:07

M@niek schreef:

haha ja vast wel, maar je ziet het niet heel veel dat ze beiden in het ziekenhuis zitten. Vandaar ik het me afvroeg. Maar alsnog gefeliciteeerd...lekker al wat dingentjes gaan shoppen en lekker rond gaan snuffelen. ooo en vergeet niet de zwangerschapsdozen aan te vragen, is erg leuk!

Als er een verloskundige praktijk in het ziekenhuis zit dan zitten ze toch al snel in hetzelfde pand? Ik denk meestal zelfs op dezelfde afdeling, wel zo makkelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek do 17 feb 2011 - 22:12

Susan schreef:
M@niek schreef:

Als er een verloskundige praktijk in het ziekenhuis zit dan zitten ze toch al snel in hetzelfde pand? Ik denk meestal zelfs op dezelfde afdeling, wel zo makkelijk.

Ja dat wel, maar je ziet niet vaak dat een verloskundigepraktijk ook gevestigd is in een ziekenhuis (ik heb het niet over een verloskundeafdeling).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Winegum do 17 feb 2011 - 22:15

L!ND@ schreef:Gefeliciteerd!!!

Waar ik trouwens aan moest denken was de vrouw van mijn neef....Die heeft een miskraam gehad en bleek erg vlak daarna alweer zwanger. En wat bleek? Het was de helft van een tweeling die wel is blijven zitten. Heel bijzonder! Sowieso is het bijzonder, geniet ervan samen!

Mijn vriend is ook van een tweeling eigenlijk. Gebeurd volgens mij echt vaak.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Susan do 17 feb 2011 - 22:21

Het gebeurt inderdaad wel redelijk vaak, maar volgens mij is dat het vanishing twin syndrome, voor zover ik weet heb je dan geen zichtbare miskraam, maar wordt het ene vruchtje door het lichaam opgeruimd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Parisienne do 17 feb 2011 - 22:58

Dat was hier ook het geval. Omdat ik al heel vroeg een echo kreeg (met 7 weken ongeveer) zagen ze een leeg vruchtzakje naast die van N. Ze zeiden heel vrolijk: "Goh, het was een tweeling!" Ik heb overigens geen bloed verloren of iets dergelijks, het vruchtzakje wordt, zoals Susan ook al zei, gewoon opgeruimd door het lichaam.

Best wel een raar idee, dat N. eigenlijk een van een tweeling is. Maar als wij pas met ongeveer 12 weken een echo hadden gekregen hadden we dit nooit geweten. Het schijnt inderdaad vaker voor te komen, alleen weten de meesten het niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:13

Parisienne schreef:Dat was hier ook het geval. Omdat ik al heel vroeg een echo kreeg (met 7 weken ongeveer) zagen ze een leeg vruchtzakje naast die van N. Ze zeiden heel vrolijk: "Goh, het was een tweeling!" Ik heb overigens geen bloed verloren of iets dergelijks, het vruchtzakje wordt, zoals Susan ook al zei, gewoon opgeruimd door het lichaam.

Best wel een raar idee, dat N. eigenlijk een van een tweeling is. Maar als wij pas met ongeveer 12 weken een echo hadden gekregen hadden we dit nooit geweten. Het schijnt inderdaad vaker voor te komen, alleen weten de meesten het niet.
Klopt, komt vaker voor alleen kon je er pas achter als je een vroege echo hebt, anders heeft je lichaam het al opgeruimt.
Mijn collega heeft dit tot 2x toe gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:36

Wat fijn dat alles goed was!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 0:23

Giacomo schreef:
Happydobby schreef:Gefeliciteerd, wat doen ze trouwens snel een echo, bij ons krijg je die niet eerder dan de 9de week.

Zal wel zijn omdat CKC hiervoor een miskraam heeft gehad?

Dat ligt heel erg aan de verloskundigepraktijk, of de regio waar je woont. Dit verschilt heel erg. Bij ons krijg je een afspraak als je 8 weken bent (nav berekening) en dan krijg je ook je eerste echo. Mocht je dan korter zijn na de meting heb je al heel vroeg je eerste echo gehad.

Gast
Gast

Bericht  Makamba vr 18 feb 2011 - 0:32

Gefeliciteerd!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Flinder vr 18 feb 2011 - 0:55

Gefeliciteerd! Super dat alles goed is! Nu genieten smile
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  L!ND@ vr 18 feb 2011 - 1:29

_Donnaa schreef:
Zora schreef:

Waar ik trouwens aan moest denken was de vrouw van mijn neef....Die heeft een miskraam gehad en bleek erg vlak daarna alweer zwanger. En wat bleek? Het was de helft van een tweeling die wel is blijven zitten. Heel bijzonder! Sowieso is het bijzonder, geniet ervan samen!

Wow dat is inderdaad heel bijzonder.
Hebben wij dezelfde neef Linda? :P

De vrouw van mijn neef heeft dit ook gehad bijna 2 jaar geleden..

Ik denk het niet, deze "tweeling" was van zo'n 4 jaar terug Wink

@ CKC gelukkig is het bij jou niet zo! Leuk dat er nu meer mensen zijn die het weten. Wij hebben het toen al met 8 weken verteld, omdat ik zo ziek was als een hond en de vk aan het "dreigen" was met een ziekenhuis opname. Ik kon het ook niet veel langer voor me houden trouwens, wilde het wel van de daken schreeuwen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 1:35

L!ND@ schreef:
_Donnaa schreef:
Zora schreef:

@ CKC gelukkig is het bij jou niet zo! Leuk dat er nu meer mensen zijn die het weten. Wij hebben het toen al met 8 weken verteld, omdat ik zo ziek was als een hond en de vk aan het "dreigen" was met een ziekenhuis opname. Ik kon het ook niet veel langer voor me houden trouwens, wilde het wel van de daken schreeuwen!

Mijn ouders enzo die horen het pas als ik de 12wkn voorbij ben. Ik weet hoe mijn ouders zijn, ze zijn enorm zorgzaam en beschermend naar mij toe en met een baby in het vooruitzicht wordt t alleen maar erger. Haha.. ik laat het even zo even met man alleen genieten! En schoonpa zien we 1x in de maand/2maanden dus dat komt wel goed. Die zeggen niets.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ vr 18 feb 2011 - 1:41

CKC schreef:
L!ND@ schreef:
_Donnaa schreef:
Zora schreef:

Mijn ouders enzo die horen het pas als ik de 12wkn voorbij ben. Ik weet hoe mijn ouders zijn, ze zijn enorm zorgzaam en beschermend naar mij toe en met een baby in het vooruitzicht wordt t alleen maar erger. Haha.. ik laat het even zo even met man alleen genieten! En schoonpa zien we 1x in de maand/2maanden dus dat komt wel goed. Die zeggen niets.

Ik weet precies wat je bedoelt! Mijn eigen ouders hielden netjes hun mond dicht tot 12 weken, maar mijn schoonouders verlulden zich. Ze vertelden het aan een oom en toen de oma van mijn man werd gecremeerd kwam dat uit....Toen we gingen condoleren wreef vanuit het niks die oom over mijn buik en zei: "We weten van jullie geheimpje!" De volgende keer (als het ons gegeven is tenminste) zal ik het hun dus pas vertellen na 12 weken. Ze hebben destijds die oom er wel mee geconfronteerd, maar ik vind nog steeds dat als ze hun mond hadden gehouden, er niks gebeurd was.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  L!ND@ vr 18 feb 2011 - 1:42

Sh*t! Ik zie nu pas hoe land die quote eigenlijk is...SORRY!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  TNMN vr 18 feb 2011 - 10:36

Wat fijn CKC, ik ben zo blij voor je Very Happy Gefeliciteerd!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud