Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf... Empty Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf...

Bericht  LDJ vr 1 maa 2013 - 5:25

Ik werk in de zorg en doe dit met veel plezier.
Nu heb ik 3 jaar in een instelling gewerkt met veel plezier. Ik heb hier hard gewerkt en altijd mijn beste beentje vor gezet. Helaas kreeg ik tijdens mijn verlof te horen dat mijn contract niet verlengd werd en is dit niet op een leuke manier gegaan. De werkdruk was erg hoog, we liepen op onze tenen en waardering was er niet bij. Ik heb bijvoorbeeld geen eens een afscheid gehad. Collega's begrepen ook niet waarom het zo moest gaan. Ik ben overigens niet de enige tegen wie ze zo gedaan hebben.

Nu werk ik sinds een kleine maand in een andere instelling, maar ik merk nu pas dat hoe het bij mijn vorige baan gegaan is me niet in de koude kleren is gaan zitten.
Ik voel me zo onzeker en twijfel erg aan mijzelf. Ik ben bijv erg bang om fouten te maken en bang dat ze vinden dat ik dingen niet goed doe.
Dit rot gevoel belemmerd mij echt en ik weet niet wat ik hieraan kan doen om me beter te voelen. Wat zou ik eraan kunnen doen?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf... Empty Re: Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf...

Bericht  Shisha vr 1 maa 2013 - 5:31

Wat vervelend dat het zo rot is gegaan bij je vorige baan. Misschien dat je dit ook kunt vertellen op je huidige werk en dat je daardoor toch wat onzeker bent geworden. Dan kunnen jouw collega's daar rekening mee houden en grote kans dat je dan te horen krijgt dat je het juist heel goed doet.
Ik ben ook een paar jaar geleden ergens ontslagen met de mededeling dat ik totaal niet geschiks was voor de zorg, dom was en eerst maar eens aan mijzelf moest gaan werken. Ik ben toen een poosje later via het uitzendbureau aan de slag gegaan en daar kreeg ik bij alle instellingen niks anders dan complimentjes. Daardoor kwam ik er achter dat het dus niet aan mij lag maar aan de instelling waar ik toen werkte. De manier waarop zij met mij omgingen maakte mij gewoon erg onzeker. En nu gaat het eigenlijk hartstikke goed!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf... Empty Re: Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf...

Bericht  LDJ vr 1 maa 2013 - 5:44

Ik ben ook niet de enige bij wie ze zo gedaan hebben hoor.
Maar ik heb er toch wel last van.
Het verschil qua functies was ook altijd zo goed merkbaar.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf... Empty Re: Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf...

Bericht  Happydobby za 2 maa 2013 - 0:23

Ik heb dit een paar jaar terug ook meegemaakt, je moet erover praten anders zit je ermee. Heb ik ook gedaan en bij mijn huidige werkgever gaat het erg goed, Vig opleiding gehaald daar, erg blij.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf... Empty Re: Onzeker zijn en twijfelen aan mijzelf...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum