5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rechts op je Facebookpagina staan updates. Bijvoorbeeld ****** heeft gereageerd op de status van ******.
Ik heb al gezocht in m`n instellingen, maar hoe kan ik voorkomen dat mijn vrienden al deze updates van mij zien. Ik vind het vervelend dat iedereen (van m`n vrienden) kan nalezen waar en hoe ik gereageerd heb.
Ik heb al gezocht in m`n instellingen, maar hoe kan ik voorkomen dat mijn vrienden al deze updates van mij zien. Ik vind het vervelend dat iedereen (van m`n vrienden) kan nalezen waar en hoe ik gereageerd heb.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Facebook
ow daar was een trucje voor alleen moeten jou vrienden dit dan doen, zelf kan je dat niet wijzigen geloof ik.
Gast- Gast
Daar was ik al bang voor. Kan natuurlijk moeilijk al m`n vrienden vragen om dat 'uit' te zetten ofzo.Lily schreef:ow daar was een trucje voor alleen moeten jou vrienden dit dan doen, zelf kan je dat niet wijzigen geloof ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Je ook als je op je eigen profiel kijkt je actie verbergen, als je niet wilt dat iemand iets kan zien.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Dit vind ik ook het grote nadeel van facebook. Ook als mensen op mijn foto's bijv reageren zien die vrienden dat ook weer.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dan moet ik dat per actie doen toch?Muus schreef:Je ook als je op je eigen profiel kijkt je actie verbergen, als je niet wilt dat iemand iets kan zien.
Idd Yvette, van je Privacy blijft niets over. Want als m`n broer op mijn foto reageert, kan zijn schoonmoeder dat ook zien, inclusief de foto.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, dan moet ik dat per actie doen toch?Muus schreef:Je ook als je op je eigen profiel kijkt je actie verbergen, als je niet wilt dat iemand iets kan zien.
Idd Yvette, van je Privacy blijft niets over. Want als m`n broer op mijn foto reageert, kan zijn schoonmoeder dat ook zien, inclusief de foto.
ja inderdaad. En dit kan je alleen maar voorkomen door al je vrienden iets te laten veranderen in hun instellingen.....
Ella- Ratel
Dit vind ik ook waardeloos idd! Zou het toch wel normaal vinden als je dat zelf ergens uit kunt zetten, maar niet dus.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bij Hyves is dat dan weer beter geregeld maar helaas daar doet echt bijna niemand meer iets mee
Ella- Ratel
Hyves is helemaal dood idd. Alleen m`n schoonzusje van 16 is er nog actief op haha.Yvette schreef:Bij Hyves is dat dan weer beter geregeld maar helaas daar doet echt bijna niemand meer iets mee
Maargoed, ik baal hier van. Ik ben redelijk actief in een groep die gewoon openbaar is. Dat maakt me verder niet uit. Er staan geen rare dingen ofzo. We ruilen er producten uit die sample boxen (glossybox, beautybox etc.) en daar wordt soms ook wel eens even lekker geklaagd over bepaalde gang van zaken.
Niet iedereen hoeft steeds te lezen dat ik daar wat getypt heb.
Rush- Lady Post-a-lot
Klopt inderdaad Rush, privacy heb je niet.
Ik heb alle foto's, updates en berichten op alleen vrienden staan, ik weet niet of dat helpt tegen buitenstaanders?
Ik heb alle foto's, updates en berichten op alleen vrienden staan, ik weet niet of dat helpt tegen buitenstaanders?
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Daar is ook een andere manier voor, via je privacy instellingen. Bij Apps en websites, als je daar op edit settings klikt en alle vakjes uncheckt gaat het volgens mij ook! Ik heb dat ook gedaan en mijn updates komen nu nooit meer in dat vakje rechts.
Gast- Gast
Lily schreef:ow daar was een trucje voor alleen moeten jou vrienden dit dan doen, zelf kan je dat niet wijzigen geloof ik.
Volgens mij werkt dat niet, daar was iets mee... Weet niet meer precies.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Is dat ook zo dan als de foto op alleen zichtbaar voor vrienden staat? Lijkt mij dan niet toch?Rush schreef:Ja, dan moet ik dat per actie doen toch?Muus schreef:Je ook als je op je eigen profiel kijkt je actie verbergen, als je niet wilt dat iemand iets kan zien.
Gast- Gast
Weet ik niet zeker. Ik kan ook alle foto`s zien waar anderen op reageren. Mag toch aannemen dat die mensen ze ook wel privé gezet hebben?Lotje schreef:Is dat ook zo dan als de foto op alleen zichtbaar voor vrienden staat? Lijkt mij dan niet toch?Rush schreef:Ja, dan moet ik dat per actie doen toch?Muus schreef:Je ook als je op je eigen profiel kijkt je actie verbergen, als je niet wilt dat iemand iets kan zien.
Rush- Lady Post-a-lot
Geen idee, dat je kun je rechtsonder bij de foto zien. Als ik dat soort reacties er tussen heb staan, dan staan al die foto's op openbaar.Rush schreef:Weet ik niet zeker. Ik kan ook alle foto`s zien waar anderen op reageren. Mag toch aannemen dat die mensen ze ook wel privé gezet hebben?Lotje schreef:Is dat ook zo dan als de foto op alleen zichtbaar voor vrienden staat? Lijkt mij dan niet toch?Rush schreef:Ja, dan moet ik dat per actie doen toch?Muus schreef:Je ook als je op je eigen profiel kijkt je actie verbergen, als je niet wilt dat iemand iets kan zien.
Gast- Gast
Ik ga er eens op letten, dankjewel.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: