Wat is een fijn kinderschaartje?
+6
Manderijn
Twellie
Liadan
Rush
Wennes
PapillonRose
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is een fijn kinderschaartje?
Ik had een leuk kinderschaartje voor A. gekocht, van plastic en met verwisselbare stukken zodat je patroontjes kan knippen. Alleen is het ding helemaal van plastic, en heb ik hem binnen 1 dag al gesloopt met het verwisselen van de bladen
Nu vraag ik me af wat wel een fijn schaartje is voor kinderen. Het hoeft geen verwisselbare bladen te hebben trouwens, gewoon normaal knippen is ook prima. Waar hebben jullie een kinderschaartje vandaan, en is deze stevig? Ik wil gauw een andere kopen, want ze was zo blij met haar schaartje!
Nu vraag ik me af wat wel een fijn schaartje is voor kinderen. Het hoeft geen verwisselbare bladen te hebben trouwens, gewoon normaal knippen is ook prima. Waar hebben jullie een kinderschaartje vandaan, en is deze stevig? Ik wil gauw een andere kopen, want ze was zo blij met haar schaartje!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Wat is een fijn kinderschaartje?
Ik heb voor B een schaar van de action en deze knipt prima en hij was nog geen euro.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Die heb ik ook, voor mezelf!Wennes schreef:Ik heb voor B een schaar van de action en deze knipt prima en hij was nog geen euro.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dan ga ik daar eerst maar eens kijken denk ik, de Action zit hier vrij dichtbij en is meestal geen straf om even te gaan kijken
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Y. heeft een simpele van de Hema (een roze). Ze heeft ook zo'n plastic ding gehad met wisselbare stukken (van de action), die was hier na 1 keer gebruiken ook al kapot.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb ook die van de Action, met tijgerprint .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wij hebben er zelfs 3 van de action
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Hier hebben we een setje van Ikea (1kartel en 1 gewoon). Die knippen goed.
We hebben er ook een van ik dacht SES die alleen papier zou kunnen knippen (dus geen haren, kleding etc), maar papier gaat daar ook vrij moeizaam mee.....
We hebben er ook een van ik dacht SES die alleen papier zou kunnen knippen (dus geen haren, kleding etc), maar papier gaat daar ook vrij moeizaam mee.....
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Die heeft F ook, geen klachten over!Liadan schreef:Y. heeft een simpele van de Hema (een roze).
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij ook, en ook de zebraprint. Vind het erg fijne schaartjes. Die kartelschaartjes van action hebben we al een paar keer gehad maar dat is prut. Die lagen allemaal in no time uit elkaar dus daar heb ik nu wel een duurdere van gekocht bij de boekhandel.Twellie schreef:Ik heb ook die van de Action, met tijgerprint .
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
T. heeft mijn schaartje van vroeger. Ter grote van een nagelschaartje maar met ronde punt. Ideaal!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: