Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beddengoed e.d. van het merk Jollein

+4
miss22
Jade
Jezzie
Shisha
8 plaatsers

Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Shisha di 26 feb 2013 - 22:17

Heeft iemand hier ervaring mee? Het is allemaal redelijk geprijsd maar ik ben wel benieuwd hoe de kwalitiet is.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Jezzie di 26 feb 2013 - 22:22

Ik heb alleen twee ledikant dekens van jolein. Maar ik vind ze erg fijn, goede kwaliteit en blijven ook mooi na wassen en drogen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Jade di 26 feb 2013 - 22:23

Ik heb geen beddengoed van Jollein, maar hydrofiel luiers, washandjes en monddoekjes. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het een mooie kwaliteit zou zijn, maar ik vind het niet zo mooi.

De monddoekjes (badstof) hebben allemaal losse draadjes. De hydrofielen zijn dun en ik vind de vorm ook niet echt mooi. De kleur viel me ook tegen Embarassed. Ik heb alles in antraciet besteld, maar vond het een beetje bruinig.

Ik heb ze wel gehouden, en hoop dat het in de was wat mooier wordt.

Hoe het waskussenhoes voelt weet ik nog niet (zit nog in de verpakking).

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Jezzie di 26 feb 2013 - 22:25

Ik had trouwens ook een omslagdoek die ook in de mc kan. Maar die was al snel te klein. Ze schopte haar benen er uit.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  miss22 di 26 feb 2013 - 22:31

Wij hebben ook alles van Jolein en wij zijn tevreden
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 22:32

Ik heb 4 ledikantdekens van Jollein gehad en die waren erg fijn en van goede kwaliteit.
Ik heb ook iets van 4 of 6 waskussenhoezen gehad maar die vond ik sneller vaal en dun worden dan die van Prenatal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Shisha di 26 feb 2013 - 22:35

Ok klinkt goed. Alleen geen monddoekjes en hydrofiel dus. Beddengoed e.d. van het merk Jollein 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Sun88 di 26 feb 2013 - 22:45

Ik heb overtrekje ervan, pas in gebruik maar bevalt tot nu toe goed. Ook wiegdekens, die mogen alleen niet in de droger waardoor ze wat stug worden
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  ekjir@M di 26 feb 2013 - 23:01

De hydrofiel spullen zijn inderdaad wat dun maar dat is bij prenatal en Hema ook zo. Het nadeel van hydrofiel is ook dat als het gewassen is zijn vorm verliest. Pas als het gestreken is lijkt het weer ergens op.

Verder zijn het kwalitatief hele mooie spullen. Mijn klanten zijn er over het algemeen heel tevreden over


@jade de kleuren kunnen inderdaad heel erg verschillen. Ik heb hier 5 pakken antraciet grijze luiers/washandjes waarvan het ene echt antraciet is en het andere neigt naar bruin.

@Shisha in mijn webwinkel www.babylaan.com krijg je 10%korting als je de code Facebook22012 gebruikt. Het hele assortiment van jollein is te koop, mocht er iets niet tussen staan dan kan ik het wel gewoon bestellen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Shisha di 26 feb 2013 - 23:05

ekjir@M schreef:De hydrofiel spullen zijn inderdaad wat dun maar dat is bij prenatal en Hema ook zo. Het nadeel van hydrofiel is ook dat als het gewassen is zijn vorm verliest. Pas als het gestreken is lijkt het weer ergens op.

Verder zijn het kwalitatief hele mooie spullen. Mijn klanten zijn er over het algemeen heel tevreden over


@jade de kleuren kunnen inderdaad heel erg verschillen. Ik heb hier 5 pakken antraciet grijze luiers/washandjes waarvan het ene echt antraciet is en het andere neigt naar bruin.

@Shisha in mijn webwinkel www.babylaan.com krijg je 10%korting als je de code Facebook22012 gebruikt. Het hele assortiment van jollein is te koop, mocht er iets niet tussen staan dan kan ik het wel gewoon bestellen.

Ik ga even neuzen op jouw webwinkel. Beddengoed e.d. van het merk Jollein 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Kat1980 di 26 feb 2013 - 23:12

Ik heb 2 hoeslakens en een deken van het merk jollein. Ik vind de kwaliteit vrij normaal.
Ik heb hoeslakens van de hema die eigenlijk net zo goed zijn (inmiddels na ruim 2 jaar en tig wasbeurten zijn beide merken aan vervanging toe). De deken is nog wel heel netjes, maar die is ook stukken minder gewassen omdat zoonlief nu al een tijd in een combisleeper slaapzak slaapt en dus geen deken meer nodig heeft.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Sophiee di 26 feb 2013 - 23:54

Hier ook, bevalt prima!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed e.d. van het merk Jollein Empty Re: Beddengoed e.d. van het merk Jollein

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum