Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkopere merk inplaats van A merk

+2
Susan
love
6 plaatsers

Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  love wo 21 sep 2011 - 23:41

Ik dacht misschien leuk om hier je tips te geven van goedkopere merk inplaats van de bekende A merken.|

Ik ben namelijk zelf op zoek naar goedkopere variant van de monchou, weet niet of dat er is maar wie wee kunnen we elkaar zo helpen.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 23:45

Er zijn wel genoeg soorten roomkaas verkrijgbaar toch? Monchou is een merknaam dus het zal wel een andere naam hebben, maar het product blijft gelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  love wo 21 sep 2011 - 23:46

Heb jij enig idee of dit bv bij de aldi of euroshopper te krijgen is?

love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  Susan do 22 sep 2011 - 0:06

Monchou heb ik eerlijk gezegd nog nooit in een merkloze variant gezien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  Rush do 22 sep 2011 - 0:08

Susan schreef:Monchou heb ik eerlijk gezegd nog nooit in een merkloze variant gezien.
Ik ook echt nog nooit. Wel roomkazen met stukjes erin enzo, maarja dat is heel anders.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  Susan do 22 sep 2011 - 0:10

Rush schreef:
Susan schreef:Monchou heb ik eerlijk gezegd nog nooit in een merkloze variant gezien.
Ik ook echt nog nooit. Wel roomkazen met stukjes erin enzo, maarja dat is heel anders.

Ja precies, daarvan heb je bij de Aldi en de Lidl tig varianten, met ananas en met bieslook en met pepertjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  love do 22 sep 2011 - 0:53

Dan ga ik daar eens even kijken!
Bedankt!!

love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 1:28

De meeste dingen die we gebruiken zijn toch van het huismerk. Bij C1000 heb je nu ook het basismerk. Ik probeer hier wel vaak producten van maar als het niet lekker/goed is, neem ik al snel het huismerk. Ik haal ook heel veel spullen bij de Lidl. Ik vind de brie daar heel lekker, en mijn vriend is helemaal verslaafd aan de chocopinda's van misterchoc! Het broodbeleg is toch het meeste merk (Venz, De Ruijter, etc).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  sonly do 22 sep 2011 - 2:00

Je hebt van de euroshopper wel roomkaas, (staat dus op roomkaas en dan euroshopper verpakking) dat lijkt volgens mij op monchou (had er voor m'n moeders verjaardag gewoon hapjes van gemaakt waar je normaal monchou voor gebruikt en iedereen vond het gewoon lekker)

Ik vind de kroketten van de euroshopper ook zo heerlijk, kan voor mij geen merk kroket aan tippen Wink


Laatst aangepast door sonly op do 22 sep 2011 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  minoessepoes do 22 sep 2011 - 2:04

Ik gebruik veel Euroshopper o.a. het sap uit de koelling in zo'n soort jerrykan, de afbakbroodjes, de pesto, de geraspte kaas, de mueslirepen, de chocoladchip cookies, dat appel/zwarte bes sap, vermicelli voor in de soep, soms de pasta (maar volgens mij hebben ze geen volkoren pasta ervan), het zelfrijzend bakmeel, de bloem, het citroensap, de olijfolie en bak en braad, mijn vriend is helemaal gek op de kipsate salade, de vleeswaren, de roomkaas en zo vast nog heel veel meer wat me zo niet te binnen schiet.

Monchou zou ik zo ook niet weten eerlijk gezegd! Ik heb altijd het idee dat roomkaas en monchou toch niet precies hetzelfde is, monchou kan je bijvoorbeeld ook in blokje snijden en dat gaat met roomkaas niet. Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten hoor :P
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  sonly do 22 sep 2011 - 2:47

Ligt misschien ook aan waarvoor je het wilt gebruiken? Ik eet het zelf eigenlijk nooit (weet niet waarom want ik lust het wel) dus of er veel verschil in zit weet ik eigenlijk niet..
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  NoName88 do 22 sep 2011 - 7:19

Bij de Aldi heb je wel roomkaas. Zit in een kuipje met plastic dekseltje. Volgnes mij is de verpakking wit met blauw. Weet niet waar je het voor wilt gebruiken? Wij hebben deze wel eens gebruikt voor monchoutaart
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  love vr 23 sep 2011 - 2:35

Ik wil het gebruiken voor hapjes voor feestje, dus tussen ham etc.
Maar ik ga vanavond eens kijken bij de Ah en de aldi.

Ik vind van de euroshopper de brie echt goddelijk, gisteren gehad smile
Verder gebruik ik ook vleeswaren, pasta etc
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  sonly vr 23 sep 2011 - 3:03

Ohja wat ook goddelijk lekker is van de euroshopper: gevulde speculaas. Die is 100 keer lekkerder dan dure!

Dat tussen ham (met wat uitjes oid erdoor) had ik toen dus gedaan met de roomkaas van de euroshopper en blijkbaar was dat goed te eten smile (heb het dus alleen zelf niet gehad)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 1:33

De cola van de lidl vind k echt super goed in vergelijking tot sommige huismerken! Als ik moest kiezen tussen de pepsi bijv of cola van de lidl, neem ik die van die lidl. Die komt qua smaken etc heel dicht bij de echte coca cola!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkopere merk inplaats van A merk Empty Re: Goedkopere merk inplaats van A merk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum