Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beddengoed dilemma

4 plaatsers

Ga naar beneden

Beddengoed dilemma Empty Beddengoed dilemma

Bericht  Ezzer ma 29 okt 2012 - 0:37

Mijn zoontje had het als baby altijd heel snel warm, maar nu veranderd m'n kleine boef in een koukleumpje!
Het is nu rond de 20 graden op z'n kamertje en hij ligt in een winterslaapzak met romper en pyama. Als ik hem 's ochtends uit bed haal merk ik dat hij het een beetje koud heeft.
Ik weet alleen niet wat ik hem verder nog aan kan doen?? Daarnaast is hij behoorlijk beweeglijk in zijn slaap waardoor hij soms bovenin zijn bed ligt en soms tref ik hem bij het voeteneind aan. Daardoor durf ik een lakentje+dekentje niet zo goed aan. Ik ben bang dat hij straks met z'n hoofd onder de dekens terecht komt.
Hebben jullie tips? En vanaf wanneer ga je een dekbed gebruiken? Zou dat een idee zijn omdat je die niet helemaal in hoeft te stoppen. Dus mocht hij er met zijn hoofd onderkomen dat hij dan nog lucht heeft? Maar dan vind ik het nog een eng idee eigenlijk....

Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed dilemma Empty Re: Beddengoed dilemma

Bericht  Tania ma 29 okt 2012 - 0:44

Lange mouwen romper, maillot onder z'n pyjama, dikkere pyjama?

Dekbed zou ik nog niet doen, dan kun je beter een deken in een dekbedovertrek doen en die los in bed leggen, dat heeft mijn zoontje ook.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed dilemma Empty Re: Beddengoed dilemma

Bericht  Lejow ma 29 okt 2012 - 0:56

Ja, je kunt nog zoveel...
Romper met lange mouwen, shirt met lange mouwen, dikke pyjama (flanel of fleece of badstof)
maillot aan onder de pyjamabroek, dikke sokken aan enz!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed dilemma Empty Re: Beddengoed dilemma

Bericht  Lolly's ma 29 okt 2012 - 2:21

Is zijn nekje dan ook koud, of alleen de handjes? Zolang hij lekker warm in zijn nekje voelt heeft hij het niet koud. Lakentje en dekentje kan makkelijk met anderhalf jaar.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed dilemma Empty Re: Beddengoed dilemma

Bericht  Ezzer ma 29 okt 2012 - 2:56

Hij ligt nu al in een romper met lange mouw, soms nog met t-shirt en voor de rest altijd een flanellen pyama en sokken ook regelmatig (als het onder de 20 gr is op z'n kamertje) Maillot zou kunnen maar als het echt winter is met 16 graden op z'n kamertje dan vrees ik dat dat niet voldoende is.

Zijn nekje is idd niet meer zo warm. Voor de rest koude handjes/armpjes en benen/voetjes.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed dilemma Empty Re: Beddengoed dilemma

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum