Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk

3 plaatsers

Ga naar beneden

Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk Empty Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:16

.


Laatst aangepast door Lotje op di 25 sep 2012 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk Empty Re: Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk

Bericht  Sanne di 3 jul 2012 - 3:34

Ik heb er nog geen verstand van, maar je zou eens op de website van de ANWB kunnen kijken. De ANWB doet eens in de zoveel tijd onderzoek naar autostoeltjes en test de veiligheid ervan. De bekendste of duurste stoeltjes blijken dan niet altijd het veiligst te zijn.

Edit: http://www.anwb.nl/auto/tests/kinderzitjes

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk Empty Re: Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk

Bericht  Dille di 3 jul 2012 - 3:42

Wij hadden ten tijde van aankoop zelf geen auto, dus hebben een goedkoop stoeltje gekocht voor in de auto van oma (die we dan wel eens leenden). Het is een Hema-stoel, wel uitgezocht of ie voldoende veilig was.