welk beddengoed bij meegroeibed?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
welk beddengoed bij meegroeibed?
wat voor beddengoed (hoeslaken dekbed en overtrek ed) gebruik je voor een meegroeibed eigenlijk?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: welk beddengoed bij meegroeibed?
Wij gebruiken alles 1 persoons. We maken alles strak op en wat over is vouwen we onder het matras.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hier het meegroeibed op de tweede stand staan. Ik gebruik gewoon 1 persoons dekens en hoeslaken (dus 90x200 hoeslaken en 140x200 dekbed).
Wat over is vouw ik onder het matras. Alleen met het dekbed vond ik dat in de winter met een dubbel dekbed wel wat lastiger. Dan wordt het zo'n dik deel onder het matras.
Wat over is vouw ik onder het matras. Alleen met het dekbed vond ik dat in de winter met een dubbel dekbed wel wat lastiger. Dan wordt het zo'n dik deel onder het matras.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Bij Ikea hebben ze een set van twee hoeslakens voor de kleinste en middelste stand van een meegroeibed. Wij hebben die gekocht omdat ik een gewoon 1-persoons zeker voor de kleinste stand echt te groot vond.
Dekbedje heeft ze peuterformaat, volgens mij is die 100x130 en dat is voor deze stand van het bed nog prima, als ze straks naar de middelste stand van het bed gaat dan krijgt ze een 1-persoons dekbed.
Dekbedje heeft ze peuterformaat, volgens mij is die 100x130 en dat is voor deze stand van het bed nog prima, als ze straks naar de middelste stand van het bed gaat dan krijgt ze een 1-persoons dekbed.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Wij hebben een peuterbedje van Ikea en gebruiken gewoon 1-persoons spul. Gaat prima!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Meegroeibed of 'normaal' bed?
» vikare meegroeibed ikea
» Welke maat dekbed in meegroeibed?
» van ledikant naar peuterbed/meegroeibed of 'groot' bed?
» Beddengoed e.d. van het merk Jollein
» vikare meegroeibed ikea
» Welke maat dekbed in meegroeibed?
» van ledikant naar peuterbed/meegroeibed of 'groot' bed?
» Beddengoed e.d. van het merk Jollein
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: