Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet vr 19 apr 2013 - 23:26

Ja hooooi hier ben ik! Het was weer heel leuk, ik had wel een paar wijntjes teveel op want hij kwam best laat en ik zat daarvoor met huisgenoten te borrelen maar goed dat mag de pret niet drukken haha. We hebben weer een beetje op mijn kamer gehangen en heel veel geknuffeld en gezoend. Zo fijn dat dat ook gewoon nog kan zonder dat je gelijk seks enzo hebt, al wordt dat wel steeds moeilijker angel

Hij is echt zo chill, in heel veel dingen hetzelfde als mij alleen dan IETS rustiger (gelukkig maar, anders werd het echt een chaos laughcry ) Maar ja oke ik weet niet precies hoe ik het moet noemen maar ik vind het zo leuk dat hij zo zelfstandig is (dat klinkt echt dom, alsof je het over een kleuter hebt maar dat geldt voor heel veel jongens van mijn leeftijd niet echt en vind ik juist zo belangrijk) en ambities heeft en hard werkt om te bereiken wat hij wil (hij doet iets in de muziek) en dat hij gewoon zegt wat hij vindt en ook tegen mij ingaat als het nodig is maar ook zegt dat ie me mooi en leuk vindt (damn, wat miste ik dat bij mijn vorige date, dat konijn weetjewel, die durfde dat niet eens te zeggen) Ohja en hij vindt mij heel grappig, dat is ook heel leuk, dat iemand je domme humor begrijpt bounce

Nou ja nu ben ik het weekend bij m'n ouders, dus ik zie hem sowieso tot maandag niet en dat is wel oké, we hebben wel afgesproken dat we op onze volgende date 'iets' gaan doen i.p.v alleen maar bij mij thuis rondhangen. Dat stelde hij zelf voor trouwens, dus dat vind ik dan ook wel weer leuk. Nog niet echt bedacht wat maar dat komt vast goed :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle vr 19 apr 2013 - 23:47

Jaaaa Toet ik word zo vrolijk van je bericht!
Ik vind het superleuk voor je!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly vr 19 apr 2013 - 23:55

Ik word er ook net zo blij van.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 20 apr 2013 - 1:48

Toet is goed! Leuk man!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ za 20 apr 2013 - 2:00

Ja! Leuk Toet!

Gisteren kreeg ik nog een reactie via e-matching. Ben inmiddels geen betaald lid meer.
Eerste indruk van de foto's: leuk! Wel een grote spelfout in zijn berichtje, maar laat ik het daar nou eens niet meteen op doodbloeden. Heb iets teruggestuurd, maar nog geen reactie terug.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 20 apr 2013 - 3:53

Leuk Toet!!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Chocolate Cookie za 20 apr 2013 - 7:48

Super leuk toet!!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 20 apr 2013 - 7:49

FireButterfly schreef:Nijntje, ik ga binnenkort zelf op date, zoals je misschien al hebt gelezen. Waarom date je met verschillende mannen tegelijk?

Ik zou mezelf afvragen of ik het leuk zou vinden als hij met andere dames zou gaan. Zo niet, dan zou ik heel eerlijk zijn naar die andere mannen dat ik niet meer wilt afspreken. Met andere woorden: dan zou ik voor de man gaan met wie ik al op date ben geweest en met wie ik heb gezoend.

Nou het is niet zo dat ik bewust meerdere mannen date, maar als je op een datingsite zit dan heb je wel al gauw met meerdere mannen een gesprek en een beetje heen en weer mailen smile

Op zich hoeven we natuurlijk geen verantwoording af te leggen aan elkaar dus ik heb besloten dat het niet erg is als ik een drankje ga doen met iemand anders. Dat hoeft uiteraard niet hetzelfde gevolg te hebben als de andere date maar ik ben wel nieuwsgierig smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino za 20 apr 2013 - 8:06

Toet, wat leuk! :cheering:

Nijntje, iets met iemand drinken kan geen kwaad lijkt me. Je bent niemand wat verantwoord ofzo. Heb je al iets afgesproken met de andere twee mannen?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly za 20 apr 2013 - 8:35

nijntje4 schreef:
FireButterfly schreef:Nijntje, ik ga binnenkort zelf op date, zoals je misschien al hebt gelezen. Waarom date je met verschillende mannen tegelijk?

Ik zou mezelf afvragen of ik het leuk zou vinden als hij met andere dames zou gaan. Zo niet, dan zou ik heel eerlijk zijn naar die andere mannen dat ik niet meer wilt afspreken. Met andere woorden: dan zou ik voor de man gaan met wie ik al op date ben geweest en met wie ik heb gezoend.

Nou het is niet zo dat ik bewust meerdere mannen date, maar als je op een datingsite zit dan heb je wel al gauw met meerdere mannen een gesprek en een beetje heen en weer mailen Date-topic 2 - Pagina 37 561177

Op zich hoeven we natuurlijk geen verantwoording af te leggen aan elkaar dus ik heb besloten dat het niet erg is als ik een drankje ga doen met iemand anders. Dat hoeft uiteraard niet hetzelfde gevolg te hebben als de andere date maar ik ben wel nieuwsgierig Date-topic 2 - Pagina 37 561177

Ik ben zelf bekend met online dating en ik snap je helemaal.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 20 apr 2013 - 12:29

In ieder geval ga ik toevallig spontaan morgen op tweede date :cheering:

De andere twee mannen dat zie ik wel, eentje is een beetje traag met reageren en de ander whatsapp ik nog mee.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet za 20 apr 2013 - 18:20

Ja leuk hè! Ik ben ook heel blij :cheering:
We hebben trouwens ook echt super leuke 'gesprekken' via WhatsApp overal over, heel random en ik heb nog niks awkwards kunnen ontdekken aan hem haha. Ohja hij heeft wel één keer 'hihi' gestuurd maar dat heb ik hem gelijk afgeleerd ;-)
Als het goed is zie ik hem dinsdag weer!

Leuk Nijntje! Ik vind ook dat dat prima kan hoor, zolang je het voor jezelf goed gescheiden kan houden enzo. Zodra er gevoelens bij komen kijken heb je waarschijnlijk toch geen behoefte meer aan contact met anderen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 20 apr 2013 - 20:01

Klinkt echt leuk Toet! :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 20 apr 2013 - 20:27

Wat leuk Toet!!

@Nijntje, ik zou gewoon met meerdere mannen afspreken hoor. Je bent toch nog niks verplicht tegenover elkaar? En anders blijf je je misschien ook maar afvragen hoe de andere dates zouden zijn.

Hier op zich weinig nieuws. Van de week nam ineens wel weer de jongen waarmee ik maanden geleden mee had gezoend (die uit verweggistan) ineens weer contact op. Hij likete mijn statussen op fb wel eens, maar verder hadden we geen contact. Maar goed, hij was van plan om weer deze kant op te komen en vroeg (na gewoon wat onzinnig geklets) wanneer ik een weekend tijd had. Uiteindelijk afgesproken dat hij gewoon contact opneemt als hij een weekend heeft gepland.

Maar ik weet niet wat ik ermee aan moet. Als hij seks wil pas ik, maar als hij op date wil ga ik wel. Ik weet alleen dus niet wat zijn insteek is smile . En volgens mij zit hij ook nog een beetje liefdesverdriet te verwerken aan de quotes te zien die hij soms op fb plaatst. Maar goed, ik zie het wel als hij hier een keer is.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 20 apr 2013 - 20:35

Kiekeboe, ik zou zeker met hem afspreken. Je vond hem toen best leuk toch? Je merkt vanzelf wat de insteek is en wanneer je die niet aanstaat kun je dat ook aangeven en het eventueel alsnog afkappen. Ik vind het leuk dat hij contact met je gezocht heeft nu hij een weekend bij je in de buurt is. Hopelijk hoor je nog wat van hem!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 20 apr 2013 - 20:57

Ja dat is ook zo lady, afkappen kan altijd nog! En hij was idd wel leuk en kon goed zoenen Very Happy .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino za 20 apr 2013 - 20:57

Kiekeboe, ik zou ook met hem afspreken. Mocht het niks worden, dan heb je een gezellige avond gehad. Verder ben ik het eens met Lady4.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 20 apr 2013 - 23:20

Leuke update Toet!! :cheering:

Lacey, heb je al weer een bericht terug?

Kiekeboe, ik ben het eens met de anderen. Gewoon afspreken en dan zie je wel hoe het loopt. Wel leuk dat hij weer contact met je heeft opgenomen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 21 apr 2013 - 7:35

Vandaag de hele middag met mn ex doorgebracht. Hebben wat kleding, een jas en schoenen (Vans) voor hem gekocht, hij is er blij mee. Het leek wel weer een beetje of we een relatie hadden zo, dat was wel gek. Of nou ja, eigenlijk was t helemaal niet gek, het was meer een beetje gek dat het niet gek voelde ofzo (?). Maar verder merk ik wel steeds dat ik hem niet terug wil. Het is wel gewoon gezellig en leuk, maar meer dan dit zit er denk ik niet meer in. Hoop dat hij dat ook nog steeds inziet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 21 apr 2013 - 7:38

Klinkt gezellig Bliss! Fijn dat het voor jezelf nu wel duidelijk is dat je geen relatie meer met hem wilt. Dat maakt het voor jezelf wel makkelijker.
Heb je het gevoel dat hij er anders in staat? Heeft hij daar wat over gezegd? Omdat je zegt dat je hoopt dat hij dat ook nog steeds inziet.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 21 apr 2013 - 7:42

Nee, hij heeft niks gezegd hoor, maar soms is t gewoon weer ff net als vorig jaar en dat is wel een beetje verwarrend. Daarom twijfel ik zelf soms ook ineens, maar het gevoel dat het zo het beste is overheerst voor mij nog steeds. Ik weet niet of dat nog een keer verandert, maar nu denk ik van niet. Ik denk dat hij het soms ook gewoon weer lekker vertrouwd vindt en daarom weet ik soms niet wat er nou precies in hem omgaat. Maar ik denk dat, al zou hij mij terug willen, hij dit nooit uit zal spreken, dus dat maakt het wel wat lastig. Maar goed, zo lang het leuk is, is het leuk en verder kom ik ook niemand tegen, dus ik vind t wel ff best.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 22 apr 2013 - 1:58

Gisteravond de halve avond bij mij doorgebracht met date smile Even door park gewandeld, pizza gehaald en vervolgens een erg gezellige avond gehad...

Ik merk wel dat ik echt nog niet weet wat ik ermee moet. Ik geniet van de aandacht maar verder voel ik mij wel onzeker. Hij merkte het ook en probeerde mij gerust te stellen dat ie echt niet ineens van alles denkt of verwacht, dus dat scheelt wel. Ik ken deze kant niet echt van mijzelf, dat ik dus behoefte heb aan contact maar er verder niet teveel mee wil.

Dit is wel weer een lesje 'genieten van het moment', dat vind ik echt moeilijk...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ ma 22 apr 2013 - 8:14

Nee, nog geen reactie van die jongen van e-matching.
En buurman was vandaag extreem chagrijnig. Wenste hem een fijne avond en als antwoord kreeg ik iets wat leek op "Grmblmffff". laughcry

Bliss, wat fijn dat je voor nu duidelijk hebt hoe je over je ex denkt.
Nijntje, dat klinkt als een geslaagde avond. Inderdaad proberen van te genieten, maar ik weet uit ervaring dat dat niet altijd makkelijk is.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle ma 22 apr 2013 - 10:13

Wat is het toch een aparte kerel, Lacey!

Ik heb vandaag nog gewhatsappt met de jongen met wie ik met Pasen heb gezoend. Dat is wel heel gezellig, maar nog steeds niet bijzonder.
De jongen met wie ik de pizza-date zou hebben was zaterdag nog bij me in de kroeg. Hij was enorm dronken ik vond hem ontzettend vervelend. Hij had 1 of ander speelgoedpistool bij zich waar licht uit kwam en daar scheen 'ie telkens mee in m'n ogen. Heb daar zondag nog mee gewhatsappt, hij vond dat ik bij z'n hockeywedstrijd moest komen kijken, ik vertelde dat de kans klein was dat ik dat zou doen want ik vind hockey niets aan en toen lulde 'ie daar overheen.

Ik ging net voor de grap weer op pepper kijken en kwam daar wel een leuk profiel tegen. Die jongen voegde me toe op facebook en heb daar net mee gechat en dat was erg gezellig. Ik na m'n vakantie cocktails met 'm drinken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 22 apr 2013 - 20:49

Haha Poubelle, die pizzaboy klinkt niet echt als heel leuk zo. Ga je nog wel pizza met hem eten?

Cocktails drinken is toch veel beter? :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum