Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 25 maa 2013 - 2:38

_Lacey_ schreef:Eens met SG.

Heb buurman net een heel kort een berichtje gestuurd: dat een echte vent zoiets niet via Facebook vraagt, maar dat rechtstreeks in mijn gezicht doet.

Thumbs up! Date-topic 2 - Pagina 25 3711883763
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 25 maa 2013 - 2:42

Oh en Vlinderjoy: wat een afschuwelijk berichtje. Dat stuurt hij waarschijnlijk naar veel vrouwen.

Ik kreeg ook een keer een heel lang berichtje van iemand op RP, en toen had een vriendin van mij op Lexa gewoon precies hetzelfde bericht ontvangen. Hoe bedoel je kansloos?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski ma 25 maa 2013 - 4:31

Goed zo Lacey! Ik ben benieuwd hoe hij erop reageert!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 25 maa 2013 - 5:34

SuperGrover schreef:Ligt dat misschien aan de uitstraling die je hebt tijdens het uitgaan Antibes? Je bent een prachtige vrouw, ik kan me goed voorstellen dat jij in het dagelijks leven regelmatig sjans hebt. Als het tijdens het uitgaan niet lukt, ligt het misschien aan hoe je je opstelt. Ik zie dat zelf in de kroeg ook vaak. Hele mooie meiden die nooit aangesproken worden tijdens het uitgaan, omdat ze uitstralen dat ze daar geen behoefte aan hebben of dat ze je enorm gaan lopen afsnauwen als je ze aanspreekt. Vaak zijn dat meisjes die in een kringetje staan, en daarmee alle anderen als het ware buiten sluiten. Of die met z'n tweeën zijn, maar heel erg naar elkaar toe trekken, dus veel met elkaar praten, dicht bij elkaar staan, vooral naar elkaar kijken. Als je wat meer naar buiten gericht bent, spreken mensen je gewoon makkelijker aan. In het dagelijks leven zul je waarschijnlijk meer alleen zijn, maar uitgaan doe je over het algemeen toch met vrienden/vriendinnen, waardoor je meer dat gevaar hebt om dat uit te sltralen.

Nee, dat is het niet zozeer. Het zijn een paar punten: met stip op 1 dat er serieus als ik naar een kroeg ga maar 5 mannen langer zijn dan ik (hoewel ook onderdeurtjes me wel eens aanspreken hoor, bij voorkeur van niet-nederlandse afkomst en met twee gouden tanden). En twee: dat ik gewoon niet vaak genoeg uit ga (ik kom ook niet iedere keer dat ik met de trein ga een leuke man tegen natuurlijk, das ook 1 op 5 als je geluk hebt) en als je dan maar ééns in de zoveel tijd sjans hebt dan kan dat zo ééns per jaar worden. Eigenlijk moet ik gewoon niet zo zeuren en vaker uit gaan.. Wink Verder ben ik wel redelijk toegankelijk, kijk om me heen, ga in mijn eentje aan de bar drankjes halen en een praatje maken. Maar is is gewoon niet zoveel dat mij aanspreekt en al helemaaaaaaaaal niets leuks.. Twee weken terug werd ik door een man van een kop kleiner aangesproken met "dat zo'n beeldschone vrouw natuurlijk al getrouwd was".. Misschien moet ik andere ringen gaan dragen.. :P

Het interessante exemplaar van afgelopen weekend heeft me geaccepteerd op Linkedin, maja, das nou niet het nonchalante-berichtjes-medium helaas....
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 5:51

Antibes, niet meteen zo negatief, misschien is hij wel hartstikke vrijgezel! Very Happy Ik ken Linkdin niet, maar daar kan je dus niet echt met hem in contact komen?

Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt Lacey, of je uberhaupt wel antwoord krijgt. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 25 maa 2013 - 5:56

Jaya schreef:Antibes, niet meteen zo negatief, misschien is hij wel hartstikke vrijgezel! Very Happy Ik ken Linkdin niet, maar daar kan je dus niet echt met hem in contact komen?

Mwoah, ik kan een berichtje sturen, maar dat is wel een beetje vaag. Het is een netwerk-site, niet echt social media. Weet wel zijn adres, mail en telefoonnummer nu.. En waar hij werkt.. Maar niet zijn burgelijke staat, zucht! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 25 maa 2013 - 5:57

Maar Antibes, je bent toch iets van 1.80 m? Dan zijn er toch zat mannen langer dan jij? Ongeveer de helft van de mannen waarmee ik gezoend heb, was zo rond de 1.90 m. Daar moet ik bijna een ladder bij halen, maar voor jou zou dat toch prima zijn Wink En ja, ga vaker uit, Utrecht is hartstikke leuk!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 5:59

Antibes schreef:
Jaya schreef:Antibes, niet meteen zo negatief, misschien is hij wel hartstikke vrijgezel! Very Happy Ik ken Linkdin niet, maar daar kan je dus niet echt met hem in contact komen?

Mwoah, ik kan een berichtje sturen, maar dat is wel een beetje vaag. Het is een netwerk-site, niet echt social media. Weet wel zijn adres, mail en telefoonnummer nu.. En waar hij werkt.. Maar niet zijn burgelijke staat, zucht! Wink

Nou ja, met een mailadres en eventueel telefoonnummer kan je wel wat doen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 25 maa 2013 - 5:59

SuperGrover schreef:Maar Antibes, je bent toch iets van 1.80 m? Dan zijn er toch zat mannen langer dan jij? Ongeveer de helft van de mannen waarmee ik gezoend heb, was zo rond de 1.90 m. Daar moet ik bijna een ladder bij halen, maar voor jou zou dat toch prima zijn Wink En ja, ga vaker uit, Utrecht is hartstikke leuk!

Volgens mij heb jij gewoon geen handige lengte inschatting dan hoor.. Wink Meeste van mijn vriendinnen zijn ook 1.80-1,85 (ik ben 1.81) en echt als je een rondje draait is zeker 80% van de mannen kleiner hoor.. Zeker als ik nog eens een keer een paar cm hak aan heb (geen hele hoge, die draag ik sowieso al niet echt).

Waar ga jij uit in Utrecht eigenlijk? Ik vind Amsterdam nog steeds leuker.. :$ Vorige keer wel sjans (lees gratis shotjes) van een barman gehad bij de Hoffman.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 25 maa 2013 - 6:00

Jaya schreef:
Antibes schreef:
Jaya schreef:Antibes, niet meteen zo negatief, misschien is hij wel hartstikke vrijgezel! Very Happy Ik ken Linkdin niet, maar daar kan je dus niet echt met hem in contact komen?

Mwoah, ik kan een berichtje sturen, maar dat is wel een beetje vaag. Het is een netwerk-site, niet echt social media. Weet wel zijn adres, mail en telefoonnummer nu.. En waar hij werkt.. Maar niet zijn burgelijke staat, zucht! Wink

Nou ja, met een mailadres en eventueel telefoonnummer kan je wel wat doen Wink

Haha, dan stuur ik nog eerder daar een berichtje.. Mail had ik trouwens al, uit een groepsmail! Maar ik durf geen initiatief te nemen joh.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 6:26

Antibes schreef:
Jaya schreef:
Antibes schreef:
Jaya schreef:Antibes, niet meteen zo negatief, misschien is hij wel hartstikke vrijgezel! Very Happy Ik ken Linkdin niet, maar daar kan je dus niet echt met hem in contact komen?

Mwoah, ik kan een berichtje sturen, maar dat is wel een beetje vaag. Het is een netwerk-site, niet echt social media. Weet wel zijn adres, mail en telefoonnummer nu.. En waar hij werkt.. Maar niet zijn burgelijke staat, zucht! Wink

Nou ja, met een mailadres en eventueel telefoonnummer kan je wel wat doen Wink

Haha, dan stuur ik nog eerder daar een berichtje.. Mail had ik trouwens al, uit een groepsmail! Maar ik durf geen initiatief te nemen joh.. Date-topic 2 - Pagina 25 253468018

Telefoonnummer zou ik trouwens niet gebruiken, dat is misschien toch nog te privé. Maar als je zijn mail hebt, waarom niet? Wink Vraag me alleen niet wát je moet sturen, want ik ben daar ook niet zo'n held in. Maar het is zo makkelijk om tegen iemand anders te zeggen dat ze het gewoon moeten proberen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 25 maa 2013 - 6:32

Jaya schreef:
Antibes schreef:
Jaya schreef:
Antibes schreef:
Jaya schreef:Antibes, niet meteen zo negatief, misschien is hij wel hartstikke vrijgezel! Very Happy Ik ken Linkdin niet, maar daar kan je dus niet echt met hem in contact komen?

Mwoah, ik kan een berichtje sturen, maar dat is wel een beetje vaag. Het is een netwerk-site, niet echt social media. Weet wel zijn adres, mail en telefoonnummer nu.. En waar hij werkt.. Maar niet zijn burgelijke staat, zucht! Wink

Nou ja, met een mailadres en eventueel telefoonnummer kan je wel wat doen Wink

Haha, dan stuur ik nog eerder daar een berichtje.. Mail had ik trouwens al, uit een groepsmail! Maar ik durf geen initiatief te nemen joh.. Date-topic 2 - Pagina 25 253468018

Telefoonnummer zou ik trouwens niet gebruiken, dat is misschien toch nog te privé. Maar als je zijn mail hebt, waarom niet? Wink Vraag me alleen niet wát je moet sturen, want ik ben daar ook niet zo'n held in. Maar het is zo makkelijk om tegen iemand anders te zeggen dat ze het gewoon moeten proberen haha.

Haha, ja echt he.. Lafbek.. :P

(volgens mij heb ik paar weken terug ook iemand hier heel hard aangemoedigd om initiatief te nemen) :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 6:42

En was dat gelukt? Want dan moeten we jou ook aan kunnen moedigen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino ma 25 maa 2013 - 8:19

Ik heb al even niet meer gepost in dit topic. Of überhaupt op het forum. Ik heb wel alles gelezen, maar op de een of andere manier vind ik inloggen dan weer teveel werk ofzo.. laughcry
Bliss, ik vind die profiel best wel erg.. Gelukkig zijn niet alle mannen zo! Had je trouwens een berichtje terug gehad van die jongen waardoor/waarvoor je een betaald profiel had genomen?
Kiekeboe, hoe staat het met de date? Heb je hem al een tweede keer gezien? En heb je nog contact met die jongen uit het oosten des lands?
Esperanza, hoe is het met jouw date?
Caro, jij was ook aan het daten toch?
Antibes, als je niks stuurt word het sowieso niet wat.. Dus wat let je? Kan je hem echt niet vinden op fb?

Verder weet ik zo niet meer wat er allemaal gepost is.. Mijn geheugen laat me een beetje in de steek :nopompom:
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 25 maa 2013 - 8:28

Vlinderjoy, hoe was jouw date gisteren?

Jaya, aandacht is fijn haha! Dat zo'n beugel, die eigenlijk helemaal niet heel erg opvalt, zo'n verschil kan maken over hoe je je voelt.

Antibes, ik heb ook nooit zo veel aanspraak als ik uitga, maar op andere plekken soms juist weer wel. Ik denk misschien dat ik er dan toch iets teveel mee bezig ben tijdens het uitgaan en daardoor iets uitstraal of zo. Ik zou ook niet weten wat het anders kan zijn. Niet dat ik trouwens alleen maar daarmee bezig ben tijdens het stappen, ik heb meestal gewoon een leuke tijd, maar wel iets meer dan als ik bijvoorbeeld in de supermarkt loop.

Lacey, ik mis de 'vind ik leuk' knop hier (al vind ik het natuurlijk niet leuk voor je, maar je reactie naar hem wel). Goed gedaan!!!

Blond, wat kansloos dat jullie beide hetzelfde berichtje kregen! Ben jij nog leuke mannen tegen gekomen? Heb je je trouwens nog ingeschreven op een datingsite?

Vino, hoe is het met jou? Nog steeds samen met je Romeinse God?
Met mijn date heb ik helemaal geen contact meer. We hadden afgesproken, maar nog geen tijd etc. Die dag niets van hem gehoord, dus ik stuurde een berichtje of het nog doorging en hoe laat we zouden afspreken. Toen zei hij dat hij dacht dat we een andere dag hadden afgesproken. Dus ik stuurde terug dat ik toch echt dacht dat we die dag hadden afgesproken. Toen kreeg ik weer terug, dat hij het had nagekeken en dat het idd klopte dat we die dag hadden afgesproken en sorry. Daar heb ik niet meer op gereageerd en sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 25 maa 2013 - 8:29

Hé Vino! Hoe is het met de verkering? Alles nog leuk?

Nee, nooit meer wat gehoord van die man. Ik checkte hem nog een keer en hij had zn hele profiel inmiddels afgeschermd ofzo Date-topic 2 - Pagina 25 394967 Mijn betaalde lidmaatschap is ook verlopen nu en dat doe ik dus nooit meer. Van die 20 euro had ik ook een leuke avond in de kroeg kunnen hebben!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy ma 25 maa 2013 - 10:19

haha lacey, briljante opmerking die je naar hem stuurde laughcry

enne mijn date gisteravond was errug leuk Very Happy ben blij dat ik gegaan ben, de klik was er in het echt ook!! Super leuk was het, en morgenavond komt hij alweer hier heen voor 2e date smile
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 25 maa 2013 - 10:42

Wauw Vlinderjoy, leuk! Veel plezier morgen! Very Happy

Antibes: Ik ben niet heel goed in het inschatten van lengtes, maar ik weet dat mijn ex-scharrel 1.90 m was. Ik weet dus hoe erg ik moet rekken om dat te halen, dus als ik dat voel, schat ik hem 1.90 haha. Ik kan me voorstellen dat veel mannen niet langer zijn, maar 1.80 is het gemiddelde, dus dan zou je zeggen dat 50% toch langer is dan dat. Dat je je niet fijn voelt bij een man van 1.70, dat snap ik, maar vind je dezelfde lengte ook een probleem? Waar ik uit ga... Tja, ik ga graag naar de Beurs, maar het gros van de mensen wil daar nog niet dood gevonden worden (en het is denk ik ook vooral leuk als je jong bent, de gemiddelde leeftijd ligt er rond de 18-19, ik voel me er soms al oud). De Havana vind ik ook leuk, en de Poema op dinsdagavond. Pakhuis is ook wel oké, alleen er wordt binnen gerookt, dat vind ik minder.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 0:21

Esperanza, ja is echt apart, maar ook wel logisch natuurlijk. Mijn tanden staan nu recht, ik durf weer breeduit te lachen en dat straal ik ook uit denk ik.
Vind je het jammer dat je niks meer van je date hebt gehoord of vind je het wel prima zo?

Vlinderjoy, veel plezier vanavond! Klinkt goed allemaal.

Vino, hoe bevalt het om niet meer vrijgezel te zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino di 26 maa 2013 - 0:26

Inmiddels ben ik weer vrijgezel. Ik heb het uitgemaakt, het voelde niet goed. Maar officieel sluit ik me nog niet aan in dit topic, ff rust nu. smile

Vlinderjoy, veel plezier op je date! Lekker van genieten
Bliss, jammer dat je niks meer van hem gehoord hebt. Ik heb nog ruim een week een account op pepper, had die nog niet opgezegd. Heb op het moment ook niet echt de behoefte om weer te gaan mailen met iemand daar ofzo. We zullen wel zien hoe het allemaal loopt.
Esperanza, wat raar dat je niks meer van hem gehoord hebt. Freak! Hij dan hè, niet jij Wink
Lacey, heb je al iets terug gekregen van hem? Vind het wel stoer dat je dat gestuurd hebt!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 0:29

Oh sorry. Maar als het niet goed voelt kan je het beter niet doorzetten inderdaad. Groot gelijk dat je nu even rustig aan doet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 26 maa 2013 - 1:04

Bliss: jammer dat je niks meer van hem gehoord hebt.
Vlinderjoy: leuk! Veel plezier vanavond.
Vino: jammer, maar als het niet goed voelt moet je er inderdaad niet mee doorgaan.

Buurman heeft niet meer gereageerd. Hij heeft het berichtje wel gelezen.
Waarschijnlijk is ie beledigd dat ik hem nu geen echte vent vind.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 maa 2013 - 1:12

sorry dames! Ik leef wel nog hoor, en lees vooral erg veel mee maar reageer sowieso momenteel niet veel op het forum :-).

Maar jammer Vino dat het uit is! Waarom precies? Behalve dat het niet goed voelde?

Ohh en geen date nieuws vanaf deze kant. Ik vind het wel even allemaal prima zo! Ben over collega heen, laatste dingen met ex komen nu tot een halt en dan zien we daarna wel weer verder :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 26 maa 2013 - 1:13

Haha Lacey, dat is hij ook niet! Beetje jammer dat hij niet reageert Date-topic 2 - Pagina 25 561177

Hè jammer Vino! Maar inderdaad, als het niet goed voelt moet je er niet mee door gaan!

Ik heb mijn 'date' vrijdag op stap weer gezien, heel toevallig Date-topic 2 - Pagina 25 1578173417 Was heel erg gezellig, weer gezoend enzo, maar toen moesten we dus weer afscheid nemen. Dom dom dom! Hij is zo leuk!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino di 26 maa 2013 - 1:40

Het voelde niet goed, het is een leuke jongen, maar zie mezelf niet oud met hem worden. Op zich wel een klein detail voor een relatie smile
Ik blijf wel gewoon meelezen met jullie date-verhalen Very Happy
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum