Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

+23
SarahKey
Vancity_girl
Parel
PiP
nillis
Fiwen
NoMercy
Slakje
CCC
Tiara
Parisienne
Annemie
Sanne
M@niek
Lejow
Printje
Fearie
Coco
Tania
PapillonRose
Jade
Linda
studiebol
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? - Pagina 2 Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Vancity_girl ma 25 feb 2013 - 20:45

Fiwen schreef:

Ik ben in januari jarig en mijn ouders deden altijd met Sinterklaas/Kerst 'grote' cadeau's en dan met mijn verjaardag een kleindigheidje. De eerste week van de zomervakantie mocht ik een groot cadeau uitzoeken nog voor mijn verjaardag. Een fiets, schommel, etc. en daar kon ik dan de hele zomervakantie mee spelen.

Zo willen wij het in de toekomst ook gaan doen omdat D in januari jarig is.
Nu krijgt ze wel af en toe grote dingen tussen door, zolang ze het nog niet echt snapt. Als ze wat ouder is willen we daar wel mee stoppen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? - Pagina 2 Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  SarahKey ma 25 feb 2013 - 21:23

Nee dat doen wij niet. Ook omdat wij het geld er niet voor hebben om zomaar wat duurs te kopen, maar ook omdat wij het onnodig vinden.
S is in februari jarig en wij geven hem speelgoed voor van de zomer. Dat staat nu weer op zolder en halen we straks met mooi weer naar beneden. Zo verspreiden we het alsnog. Dit kunnen we niet jaren blijven doen natuurlijk. Maar zo lang dat nog gaat doen we het zo. Ook staat er nu nog genoeg speelgoed op zolder voor als hij wat groter is. Dat heeft hij gekregen met zijn geboorte of sinterklaas en daar kan hij nu nog niet mee spelen. Dus we hebben eigenlijk ook niets nodig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Paper Crown ma 25 feb 2013 - 21:42

Julian is 3 januari jarig, vlak na de feestdagen. Als hij dus al grote kado's heeft gekregen met Sint/kerst én zijn verjaardag dan ben ik niet zo principieel dat hij dan het hele jaar niets zal krijgen wat duurder is dan een x bedrag. Mijn kind ontwikkeld zich het hele jaar door, dus ik ga niet als het zomer is geen weet ik veel wat voor speelgoed voor buiten kopen omdat hij al met sint een fietsje heeft gehad ofzo. Hij zal het gewoon krijgen. Het is wel anders als je als ouder niet heel veel te besteden hebt/het er niet voor over hebt of wel principieel genoeg bent te wachten maar weet je, hij is maar 1 keer kind.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  xxjojootjexx ma 25 feb 2013 - 21:47

Wij kopen het ook en doen dan met de verjaardag iets minder duur. Die kinderen hebben dat niet door. En waarom zou je het niet doen, als het kan?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Lejow ma 25 feb 2013 - 21:58

Vancity_girl schreef:
Fiwen schreef:

Ik ben in januari jarig en mijn ouders deden altijd met Sinterklaas/Kerst 'grote' cadeau's en dan met mijn verjaardag een kleindigheidje. De eerste week van de zomervakantie mocht ik een groot cadeau uitzoeken nog voor mijn verjaardag. Een fiets, schommel, etc. en daar kon ik dan de hele zomervakantie mee spelen.

Zo willen wij het in de toekomst ook gaan doen omdat D in januari jarig is.
Nu krijgt ze wel af en toe grote dingen tussen door, zolang ze het nog niet echt snapt. Als ze wat ouder is willen we daar wel mee stoppen.

Dat is een slim idee!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Niene ma 25 feb 2013 - 22:06

Nee,de 'dure' dingen krijgt ze met haar verjaardag in september van mij/mijn ouders.
Tussendoor krijgt ze heus wel eens wat hoor,ene keer iets duurder andere keer gewoon een kleurboek van een euro bijvoorbeeld. Ik heb gewoon het geld niet om alles te kopen wat ze zou willen.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Twellie ma 25 feb 2013 - 22:13

Eerder deed ik dat wel, vooral bij mijn oudste. Maar we hebben nu met twee kinderen zo veel speelgoed liggen dat ik cadeautjes tot een minimum beperk, dus alleen verjaardagen en Sinterklaas.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: