Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

+23
SarahKey
Vancity_girl
Parel
PiP
nillis
Fiwen
NoMercy
Slakje
CCC
Tiara
Parisienne
Annemie
Sanne
M@niek
Lejow
Printje
Fearie
Coco
Tania
PapillonRose
Jade
Linda
studiebol
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  studiebol ma 25 feb 2013 - 6:58

Hier zijn ze in oktober jarig, dus ze moeten nog 8 maanden wachten tot ze weer jarig zijn en dus eigenlijk kado's krijgen. Tussen door geef ik ze wel eens iets gewoon wat ik denk dat ze leuk vinden. Maar dat gaat om dingen van een aantal euro's, gewoon kleinigheden.

Maar nu zijn ze heeeel druk met keukentjes en spullen die daar bij horen. Ik heb het kartonnen keukentje bij de AH opgehaald omdat die nu nog maar 7.50 is. Maar wat een ontzettend gammel ding zeg niet normaal dus die blijft niet lang heel hier met die twee onbenullig meiden.

Ik zit er dus al een weekje aan te denken om een keukentje te kopen(dat is dan nu dus ff die kartonnen geworden) maar zo'n keukentje is niet goedkoop en ergens vind ik het dan ook niet "nodig" (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) omdat nu zo maar tussen door te geven. Want straks komt er in het voorjaar ook nog een zandbak en zo blijven we bezig zeg maar.
Maar aan de andere kant om nu nog 8 maanden te wachten dat vind ik ook zo wat.


Hoe pakken jullie dat soort dingen aan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Linda ma 25 feb 2013 - 6:59

Ik koop het gewoon. laughcry

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Jade ma 25 feb 2013 - 7:02

Ik zou het ook gewoon kopen, denk ik. een keukentje kunnen ze samen nog een hele tijd mee spelen. het nadeel is gewoon dat de verjaardag + feestdagen vlak bij elkaar zit.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 7:02

Het hangt er een beetje vanaf wat het is en of ze er lang/veel mee zullen spelen.
H. is nu zo dol op Playmobil en het huis wat ze gekregen heeft, heeft zijn geld nu al dubbel en dwars verdiend. En ik zit er aan te denken om over een paar weken (bijvoorbeeld als ze naar de cardioloog geweest is) het zwembad voor haar te kopen.
Ik kijk dan wel vaak eerst op MP of er iets nieuws of in nieuwstaat in de buurt te koop is.
En ik vind het gewoon veel te leuk om ze af en toe (eventueel iets groters) te kopen voor ze. Als ik die gezichtje dan zie en zie hoe ze ermee spelen dan ben ik allang blij.

Dat zou je met het keukentje misschien ook kunnen doen? Kijken of er op MP in de buurt nog iets te koop staat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  PapillonRose ma 25 feb 2013 - 7:05

Hele grote dingen probeer ik niet tussendoor te doen, maar het komt toch wel eens voor. Zo is ze hier in het najaar jarig en na de feestdagen duurt het ook weer 10 maanden voor ze jarig is. Dus dan koop ik toch tussendoor soms nog wat. Sowieso af en toe wat kleins. Maar vorig voorjaar bijvoorbeeld ook een schommel en watertafel.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Tania ma 25 feb 2013 - 7:10

Ja. Mijn zoontje is in mei jarig en dochter in maart maar ik koop gewoon wat ik leuk voor ze vind en wacht eigenlijk nooit tot de verjaardagen. Wel als de verjaardag over twee weken is ofzo maar anders niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Coco ma 25 feb 2013 - 7:12

Ik koop regelmatig duurdere cadeaus tussendoor voor ze. Ik vind het zo'n onzin dat dat alleen met verjaardag of sint zou horen. Het is niet dat ze maar hoeven wijzen en het krijgen, maar ik geef ze wel regelmatig wat duurder speelgoed dan een doosje stiften. Als je het kunt missen, waarom zou je het dan laten? Moet kunnen toch? En een keukentje is meestal ook iets blijvend voor een langere tijd en ook weer goed verkoopbaar, mits je een gangbare koopt. En hey, als je het nu koopt ipv over 8 maand hebben ze er ook langer plezier van :cheering: .
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Fearie ma 25 feb 2013 - 7:12

Heel soms, maar wat is duur? Ik vind alles al 'duur' worden zodra het boven de € 30 komt. Al hoeven wij vaak niets voor D te halen, zijn oma en tante verwennen hem. En dat maakt het voor ons bijna onnodig om tussendoor cadeautjes te kopen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 7:32

Linda schreef:Ik koop het gewoon. Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? 394967
Wij kopen het ook gewoon.
Wel let ik er in november op dat ik niet teveel geef, want in december komen er al genoeg cadeaus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Printje ma 25 feb 2013 - 8:22

Ja ik koop het gewoon.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Lejow ma 25 feb 2013 - 8:24

Hier zal ik het waarschijnlijk ook gewoon gaan kopen.
Ze krijgt in een kleine 2 maanden tijd drie keer cadeau's!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  M@niek ma 25 feb 2013 - 8:26

Linda schreef:Ik koop het gewoon. laughcry

+1, het ikea keukentje hebben we ook tussendoor gekocht. Nu koop ik wel wat minder omdat ze gewoon veel speelgoed heeft. Vandaag heb ik wel een klei ding gekocht (maar ze heeft ook nog niet veel knutselspullen).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Sanne ma 25 feb 2013 - 8:29

Als ik iets graag wil geven, doe ik dat. Dan maakt het me niet zoveel uit dat er geen aanleiding is als een verjaardag. Soms heeft ze ineens de leeftijd voor iets nieuws, dan wacht ik meestal niet met kopen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  studiebol ma 25 feb 2013 - 8:30

Ik vond het op een gegeven moment echt moeilijk wat ik ze voor hun verjaardag en kerst moest geven(sint hebben we overgeslagen afgelopen jaar) en vragen aan andere mensen. Ik had al wat dingen gevraagd voor als ze groter zijn, of waar ze lang mee kunnen doen (little people bv) Maar nu zie ik gewoon waar ze nog meer leuk mee spelen enzo vind ik het echt lastig om niet alles voor ze te kopen. Ik vind het niet nodig en ik wil hier geen speelgoed winkel. Plus daarbij ze hebben ook gewoon leuk speelgoed.... aaaaah waarom is er zo veel leuks..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Annemie ma 25 feb 2013 - 8:34

Wij kopen zo af en toe ook wat duurs, maar zoals bijv. een keukentje hebben we van marktplaats, nog net nieuw, voor 10 euro. Terwijl die nieuw nog 45 euro is.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Parisienne ma 25 feb 2013 - 8:45

Ik koop ook genoeg tussendoor, ook dure dingen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Tiara ma 25 feb 2013 - 8:46

Parisienne schreef:Ik koop ook genoeg tussendoor, ook dure dingen.

Hier ook ja
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  CCC ma 25 feb 2013 - 9:08

Ja hoor, N. is gewoon verwend. Die krijgt eigenlijk veel te vaak iets wat duur is.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Slakje ma 25 feb 2013 - 9:35

Louise krijgt niets tussendoor. Daar heeft ze de grootouders voor, daar wordt ze al rotverwend.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  NoMercy ma 25 feb 2013 - 9:47

Ik geef ook gewoon wat (duurdere) cadeau's tussendoor! Het ikea keukentje hebben we gekocht toen we gingen kijken voor een eettafel en hij niet meer bij dat keukentje was weg te slaan laughcry
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Fiwen ma 25 feb 2013 - 20:08

J krijgt wel eens iets 'groots' tussendoor. Haar Ikea keukentje heeft ze ook tussendoor gekregen omdat haar plastic keukentje ingestort was in januari en anders had ze nog tot augustus moeten wachten. Met Sinterklaas en Kerst doen wij (als ouders) trouwens geen mega cadeau's (die krijgt ze wel van mijn ouders :P) dus dat scheelt ook al weer. Ik geef ze dan liever tussendoor iets extra's als dat ze in een maand tijd zo veel cadeau's krijgt dat ze toch niet meer weet waar ze mee moet spelen.

Ik ben in januari jarig en mijn ouders deden altijd met Sinterklaas/Kerst 'grote' cadeau's en dan met mijn verjaardag een kleindigheidje. De eerste week van de zomervakantie mocht ik een groot cadeau uitzoeken nog voor mijn verjaardag. Een fiets, schommel, etc. en daar kon ik dan de hele zomervakantie mee spelen.

Kortom, ik zou het ze gewoon geven. Hier wordt er dagelijks (soms zelfs hele dagen) mee gespeeld en samen met haar Disney-kasteel is het echt haar favoriete speelgoed.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  nillis ma 25 feb 2013 - 20:11

Ik doe eigenlijk nooit echt kado's tussendoor. Het is een keer kleurpotloden, knutselspul of kleurboek. T heeft veel speelgoed en wissel het eigenlijk elke keer af.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Gast ma 25 feb 2013 - 20:18

Hier zijn beide kinderen best gunstig jarig (eind maart en april) dus de cadeautjes komen best verspreid.
Maar wij geven ook wel eens wat duurders tussendoor, vorige zomer bijvoorbeeld, mijn oudste was toe aan "ander" speelgoed, toen hebben we een grote partij duplo gekocht (grote boerderij, luxe treinset en de paardenstal)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  PiP ma 25 feb 2013 - 20:21

Wij hebben ook een zandbak en glijbaan tussendoor gekocht.
Verdere dure cadeau`s hebben we geloof ik wel met haar verjaardag gedaan.
Wel hadden we het geld van haar verjaardag bewaard voor een loopfiets die we in het voorjaar(dec jarig) gekocht hebben.
Ook omdat we het geslacht van de jongste wouden weten voor de kleur van de fiets Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? 561177
Oja, met 6 maand kreeg ze ook de loopwagen van V tech, omdat ze aan wat nieuws toe was en ze nog lang niet jarig was.

Hmm toch regelmatig een wat groter cadeau dus! Er zal vast nog wel meer zijn, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Parel ma 25 feb 2013 - 20:23

Hier ontkomen we er eigenlijk niet aan, van de zomer krijgt ze dan ook een zandbak bijv.
Een keukentje heeft ze nu al, van plastic gehad voor haar verjaardag van vrienden, en voor nu is dat leuk genoeg, want ze loopt ermee door het huis. Moet er niet aan denken dat ze dat houten keukentje gebruikt daarvoor haha

Maar studie, jij hebt er 2, dus dubbel plezier, en als je de totale kosten doormidden deelt valt het per kind wel weer mee Laughing het is zowel bij jou, als bij ons gewoon onhandig qua verjaardag/feestdagen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado? Empty Re: Geef jij tussendoor wel eens een duurder kado?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum