*Voorjaar 2013 mama's*
+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Jelin, geven jullie de fles ook op geregelde tijden, of bieden jullie aan wanneer ze komt?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Jelin, geven jullie de fles ook op geregelde tijden, of bieden jullie aan wanneer ze komt?
In de nacht wanneer ze komt en dan ga ik verder op geregelde tijden. Komt ook omdat ik J. weg moet brengen naar school. Dus als ze na de nachtfles om bijv. 5 uur komt, dan geef ik de volgende fles om 8 uur.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Nou lieve hemel, net een kanjer van een inwendig onderzoek... Die arts stak zo hup har handen er in, tja probeer dan nog maar eens te ontspannen. En vervolgens twintig rondjes met een eendenbek, en maar duwen en trekken... Maar goed, er zit een nieuwe ballonkatheter in, met meer ml en mijn baarmoedermond begint te verweken. Maar vandaag bevallen zal er nog wel niet inzitten denk ik. Ze hadden het al over hoe het morgen anders kon met inbrengen...(oh jippie )
Ik voel me trouwens best ok, vanmorgen even helemaal niet lekker maar dat zakte na een half uurtje weer en verder heb ik buikpijn (menstruatieachtig) en zijn mijn harde buiken pijnlijker.
Nu is mijn man er dis ik ga!
Ik voel me trouwens best ok, vanmorgen even helemaal niet lekker maar dat zakte na een half uurtje weer en verder heb ik buikpijn (menstruatieachtig) en zijn mijn harde buiken pijnlijker.
Nu is mijn man er dis ik ga!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Jelin schreef:slaatje schreef:Jelin, geven jullie de fles ook op geregelde tijden, of bieden jullie aan wanneer ze komt?
In de nacht wanneer ze komt en dan ga ik verder op geregelde tijden. Komt ook omdat ik J. weg moet brengen naar school. Dus als ze na de nachtfles om bijv. 5 uur komt, dan geef ik de volgende fles om 8 uur.
Dat is voor jullie idd handiger. Bij ons krijgt hij geen nachtvoedingen. Hij is ook redelijk gewent aan het ritme dat we aanhouden. Mocht hij in de nacht komen en door blijven houden, dan willen we nog wel eens een fles extra geven, maar dat komt bijna niet voor. Daarbij zitten we al aan 7 voedingen van 90+3 op een dag, dus zou niet weten hoe we het anders moeten doen :-)
Hoe doet jouw kleine meisje het? En grote zus is geloof ik een hele trotste grote zus he?
slaatje- Kletskop
Auw pompoen, kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van word. En het blijft natuurlijk moeilijk te zeggen wanneer het op gang komt, zelfs een vk of gyn kan dat niet aan zien komen. Dus ik blijf gewoon voor je hopen dat je je kleintje snel in je armen hebt. Veel plezier met je man en hang in there!
slaatje- Kletskop
Ik had graag gewild dat ze 's nachts niet kwam haha.. Maar ze heeft het blijkbaar nodig, dus dan heb je geen keuze. We hadden ook een mooi ritme en daar hield ze zich goed aan, maar vannacht bedacht ze wat anders haha..
Gaat verder goed hier, behalve dat ze niet in haar ledikant wil slapen overdag. Maar dat komt ook wel goed. En J. is een echte grote, trotse zus. Ze is helemaal verliefd. Wil overal bij helpen en kust en knuffelt haar helemaal plat als ze de kans krijgt. Gaat helemaal super en ze is gelukkig niet jaloers. Zal binnenkort eens een foto plaatsen.
@ Pompoen.. Daar zou ik ook niet blij mee zijn met zo'n hardhandige gyn. Gelukkig toch wat vooruitgang. Hopelijk ben je aan het einde van de week mama.
Gaat verder goed hier, behalve dat ze niet in haar ledikant wil slapen overdag. Maar dat komt ook wel goed. En J. is een echte grote, trotse zus. Ze is helemaal verliefd. Wil overal bij helpen en kust en knuffelt haar helemaal plat als ze de kans krijgt. Gaat helemaal super en ze is gelukkig niet jaloers. Zal binnenkort eens een foto plaatsen.
@ Pompoen.. Daar zou ik ook niet blij mee zijn met zo'n hardhandige gyn. Gelukkig toch wat vooruitgang. Hopelijk ben je aan het einde van de week mama.
Jelin- Kletskop
Net op controle geweest, met de baby was alles goed, was al redelijk ver ingedaald, dus we blijven wachten..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Waarom geen nachtvoeding slaatje. Dat mogen ze gewoon hebben. N krijgt dat ook nog, en zolang je niet boven een liter uitkomt gewoon geven joh. Kun je zelf.ook weer sneller slapen.
Wij moeten ook naar het consternatiebureau. Een tip.ene oor in ander weer.snel uit;)
Wij moeten ook naar het consternatiebureau. Een tip.ene oor in ander weer.snel uit;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Waarom geen nachtvoeding slaatje. Dat mogen ze gewoon hebben. N krijgt dat ook nog, en zolang je niet boven een liter uitkomt gewoon geven joh. Kun je zelf.ook weer sneller slapen.
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Zeker als ze nog zo klein zijn en komen 's nachts. Hij is pas 2 weken!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Printje schreef:Waarom geen nachtvoeding slaatje. Dat mogen ze gewoon hebben. N krijgt dat ook nog, en zolang je niet boven een liter uitkomt gewoon geven joh. Kun je zelf.ook weer sneller slapen.
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Zeker als ze nog zo klein zijn en komen 's nachts. Hij is pas 2 weken!
Ja daarom dacht ik ff vragen. Hij mag het nog prima hebben, niet teveel pakken nutrilon of cb volgen maar je eigen gevoel.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Lejow schreef:Printje schreef:Waarom geen nachtvoeding slaatje. Dat mogen ze gewoon hebben. N krijgt dat ook nog, en zolang je niet boven een liter uitkomt gewoon geven joh. Kun je zelf.ook weer sneller slapen.
Ja daarom dacht ik ff vragen. Hij mag het nog prima hebben, niet teveel pakken nutrilon of cb volgen maar je eigen gevoel.
Hij slaapt geloof ik door van 23.00 uur tot 5 uur. Dat is wat ik begrepen heb van eerdere posts. Ik neem het cb ook niet serieus meer na een voorval bij J. Ik moest haar met 6 maanden op dieet zetten omdat ze te zwaar was. Nee dus, inmiddels is ze een mooie meid geworden. Absouut niet dik meer, maar nog steeds boven het gemiddelde.
Jelin- Kletskop
Ow dan snap ik het, ik dacht al bewust geen nachtfles met twee weken, dat snapte ik niet.
Ik ben er ook echt 300% klaar mee haha met het cb, onzin daar. Maar goed, bij R luisterde ik in het begin ook nog braaf maar daar ben ik snel van teruggekomen. Wanneer het nu weer zo raar is hier, de eerste afspraak viel mee, dan ga ik niet meer, alleen voor de prikjes en verder niet. Ik heb het cb echt niet nodig.
Ik ben er ook echt 300% klaar mee haha met het cb, onzin daar. Maar goed, bij R luisterde ik in het begin ook nog braaf maar daar ben ik snel van teruggekomen. Wanneer het nu weer zo raar is hier, de eerste afspraak viel mee, dan ga ik niet meer, alleen voor de prikjes en verder niet. Ik heb het cb echt niet nodig.
Printje- Lady Post-a-lot
Hij slaapt idd redelijk door tot een uur of half vijf. Soms word hij wel eens huilend wakker, dan verschonen we de luier en vervolgens slaapt hij dan weer. En als hij daarna niet wakker word, proberen we hem tussen ons in te leggen, dan is hij binnen een minuut weer weg. Als hij blijft huilen, krijgt hij idd wel een fles, maar gaat goed zo :-)
slaatje- Kletskop
Printje schreef:Ow dan snap ik het, ik dacht al bewust geen nachtfles met twee weken, dat snapte ik niet.
Herkenbaar. Bij J. Ging ik ook braaf en luisterde ik haar hun advies. Ben ik ook snel op terug gekomen. En mocht ik het echt niet weten, kan ik altijd nog advies vragen. Ik ben altijd netjes gegaan, maar ja en amen zeggen haha.. ze zijn zelfs een keer vergeten om een afspraak te maken. Het is dat ik zelf belde, omdat ik benieuwd was haha. Krijg na een tijdje automatisch een oproep per post.
Jelin- Kletskop
Nou die 'harde buiken' worden nu toch wel aardig pijnlijk...ik ben benieuwd, vanmorgen was mijn baarmoederhals wel week maar nog niet eh 'plat' en hebben ze een nieuwe ballonkatheter ingebracht.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen schreef:Nou die 'harde buiken' worden nu toch wel aardig pijnlijk...ik ben benieuwd, vanmorgen was mijn baarmoederhals wel week maar nog niet eh 'plat' en hebben ze een nieuwe ballonkatheter ingebracht.
Spannend, hoop voor je dat het nu echt gaat beginnen!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Even kort,
Pompoen, spannend!! Hopelijk zit er wat vooruitgang in.
Slaatje, lekker gewandeld lees ik. En hoe bevallen de luiers of niet uitgeprobeerd?
Jelin, leuk he cb, ik ben er ook altijd zo weer weg. En hoe gaat het alleen met de kids?
VC, leuk naar de ikea!
Ooh sorry meiden, rest ben ik vergeten.
Hier gaat het goed. Kleine meid drinkt goed, poept al als de beste, ze kreeg vannacht om 3.15 een voeding en vanmorgen maar wakker gemaakt. Ik kon echt niet slapen, heb de bevalling nog verschillende keren in me hoofd afgespeeld vannacht, luisterend naar haar ademhaling.
Ff kort de bevalling
Om 11.15 stond ik het bed van de oudste op te maken en voelde ik wat knappen bovenin me buik en voelde ik wat lopen. Ik nerveus naar de wc gegaan en me moeder verteld. Verloor soms beetje vruchtwater, wel 4x naar de wc in een kwartier tijd voor ontlasting.
Me moeder ging de oudste maar uit school halen want ik durfde zo niet op het schoolplein te gaan staan.
Om 10 voor 12 kreeg ik wat harde buiken. Om 10 over 12 vriend en toch maar vk gebeld na lang twijfelen. Ze was nog bij een visite en zou dan even komen. Vriend zou naar huis komen. Me moeder ging beneden met de kinderen eten en ik heb de waterdichte molton nog op het andere matras gedaan. Er zat geen regelmaat in de harde buiken, paar keer 5 minuten en tien weer 10 minuten, dus ik stond op het bed geleund te Appen enzo.
Om 10 voor 1 kwam de vk aangereden, en ze kwam boven en zei, je kan nog beetje lachen toen kwamen ze wat sneller, vriend kwam ff voor 1 uur binnen en ging zich omkleden. Toen werd het heviger in ene. De vk wilde iedere keer kijken hoever ik was maar ze kwamen achter elkaar dus stond nog naast het bed. Ik voelde druk van onder maar dacht dat kan nooit dat zijn.
Vruchtwater begon te lopen en ik klom op bed. Vk deed me broek uit en ik kreeg 2 zeer pijnlijke weeën en persdrang, ik moest zuchten, vriend was nog beneden en vk moest haar spullen pakken uit de auto. De vk stormde de trap af en riep zuchten probeer te zuchten maar dat lukte niet, ik lag alleen op bed en ik voelde het hoofdje komen en raakte in paniek omdat ik alleen was. Vriend kwam snel naar boven gerend en sprong op bed, vk kwam weer naar boven gerend en het hoofdje stond. Bij de volgende wee werd ze geboren.
20 minuten nadat de vk binnen was is ze geboren, vriend was kwartiertje thuis.
We waren echt van slag, maar wat een mooi lief meisje. Broer en zus zijn ook gek op hun kleine zusje. Heb weer geen hechtingen gelukkig.
We zijn heerlijk aan het genieten!
Pompoen, spannend!! Hopelijk zit er wat vooruitgang in.
Slaatje, lekker gewandeld lees ik. En hoe bevallen de luiers of niet uitgeprobeerd?
Jelin, leuk he cb, ik ben er ook altijd zo weer weg. En hoe gaat het alleen met de kids?
VC, leuk naar de ikea!
Ooh sorry meiden, rest ben ik vergeten.
Hier gaat het goed. Kleine meid drinkt goed, poept al als de beste, ze kreeg vannacht om 3.15 een voeding en vanmorgen maar wakker gemaakt. Ik kon echt niet slapen, heb de bevalling nog verschillende keren in me hoofd afgespeeld vannacht, luisterend naar haar ademhaling.
Ff kort de bevalling
Om 11.15 stond ik het bed van de oudste op te maken en voelde ik wat knappen bovenin me buik en voelde ik wat lopen. Ik nerveus naar de wc gegaan en me moeder verteld. Verloor soms beetje vruchtwater, wel 4x naar de wc in een kwartier tijd voor ontlasting.
Me moeder ging de oudste maar uit school halen want ik durfde zo niet op het schoolplein te gaan staan.
Om 10 voor 12 kreeg ik wat harde buiken. Om 10 over 12 vriend en toch maar vk gebeld na lang twijfelen. Ze was nog bij een visite en zou dan even komen. Vriend zou naar huis komen. Me moeder ging beneden met de kinderen eten en ik heb de waterdichte molton nog op het andere matras gedaan. Er zat geen regelmaat in de harde buiken, paar keer 5 minuten en tien weer 10 minuten, dus ik stond op het bed geleund te Appen enzo.
Om 10 voor 1 kwam de vk aangereden, en ze kwam boven en zei, je kan nog beetje lachen toen kwamen ze wat sneller, vriend kwam ff voor 1 uur binnen en ging zich omkleden. Toen werd het heviger in ene. De vk wilde iedere keer kijken hoever ik was maar ze kwamen achter elkaar dus stond nog naast het bed. Ik voelde druk van onder maar dacht dat kan nooit dat zijn.
Vruchtwater begon te lopen en ik klom op bed. Vk deed me broek uit en ik kreeg 2 zeer pijnlijke weeën en persdrang, ik moest zuchten, vriend was nog beneden en vk moest haar spullen pakken uit de auto. De vk stormde de trap af en riep zuchten probeer te zuchten maar dat lukte niet, ik lag alleen op bed en ik voelde het hoofdje komen en raakte in paniek omdat ik alleen was. Vriend kwam snel naar boven gerend en sprong op bed, vk kwam weer naar boven gerend en het hoofdje stond. Bij de volgende wee werd ze geboren.
20 minuten nadat de vk binnen was is ze geboren, vriend was kwartiertje thuis.
We waren echt van slag, maar wat een mooi lief meisje. Broer en zus zijn ook gek op hun kleine zusje. Heb weer geen hechtingen gelukkig.
We zijn heerlijk aan het genieten!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Pompoen! Jammer..ik had graag gelezen dat je al was bevallen! Trek je het wel een beetje?
Mom of 2: wouw!! Wat eeb bevalling...dat is echt wel super snel! Hoe heb je het zelf ervqren dat het zo snel ging? Heerlijk genieten!
Jade: mag ik ook in het tabel? Ik ben 1 mei uitgerekend.
Sanne: ik wordt ingeleid vanwege mijn nierprobleem, voor het kindje zou het beter zijn als het nog bleef zitten mits het gegroeid is natuurlijk, maar ik weet zeker dat het gegroeid is want ik heb inmiddels aardige buik! Nu maar hopen dat het van de onderlijn af is.
Smargdje: ik moet nog wel wekelijks zoniet 2 weekelijks naar het ziekenhuis is het niet voor controle dan verzinnen ze wel weer wat anders of ik mankeer zelf weer wat haha
Mom of 2: wouw!! Wat eeb bevalling...dat is echt wel super snel! Hoe heb je het zelf ervqren dat het zo snel ging? Heerlijk genieten!
Jade: mag ik ook in het tabel? Ik ben 1 mei uitgerekend.
Sanne: ik wordt ingeleid vanwege mijn nierprobleem, voor het kindje zou het beter zijn als het nog bleef zitten mits het gegroeid is natuurlijk, maar ik weet zeker dat het gegroeid is want ik heb inmiddels aardige buik! Nu maar hopen dat het van de onderlijn af is.
Smargdje: ik moet nog wel wekelijks zoniet 2 weekelijks naar het ziekenhuis is het niet voor controle dan verzinnen ze wel weer wat anders of ik mankeer zelf weer wat haha
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Jeej Mo3, wat een bevalling meid. Kan me voorstellem dat je het steeds voor je ziet. Geniet lekker van je kleine meid, en van je gezinnetje :-) Jij nu even lekker bijkomen en je lekker laten pamperen.
De luiers hebben we trouwens niet uitgeprobeerd, we doen ze nu wat hoger en steviger dicht en geen ongelukjes meer gehad.
Cb is net geweest. We doen het eigenlijk gewoon heel goed, M. ook. De wijkverpleegkundige zei dat ik me niet te veel aan de richtlijnen moet houden en vooral mijn gevoel moet volgen. Wel heel fijn dus. Wel van alles nog uitgelegd. M. is ook nog even gewogen. Vorige week zaterdag, op de laatste dag van de kraamzorg woog hij 3170 gram, en zat hij bijna op zijn geboortegewicht. Inmiddels weegt hij om en nabij de 3600 gram. Goed aangekomen dus. Wil straks even kijken of we zijn lengte ook nog op kunnen meten, want ben ook wel benieuwd hoeveel hij gegroeid is.
Joyce, bij jou houd het ook maar niet op he?
De luiers hebben we trouwens niet uitgeprobeerd, we doen ze nu wat hoger en steviger dicht en geen ongelukjes meer gehad.
Cb is net geweest. We doen het eigenlijk gewoon heel goed, M. ook. De wijkverpleegkundige zei dat ik me niet te veel aan de richtlijnen moet houden en vooral mijn gevoel moet volgen. Wel heel fijn dus. Wel van alles nog uitgelegd. M. is ook nog even gewogen. Vorige week zaterdag, op de laatste dag van de kraamzorg woog hij 3170 gram, en zat hij bijna op zijn geboortegewicht. Inmiddels weegt hij om en nabij de 3600 gram. Goed aangekomen dus. Wil straks even kijken of we zijn lengte ook nog op kunnen meten, want ben ook wel benieuwd hoeveel hij gegroeid is.
Joyce, bij jou houd het ook maar niet op he?
slaatje- Kletskop
Naam | Leeftijd | kindje | uitgerekend/geboren | geslacht/naam |
Slaatje | 34 | 1e | 02-03-2013 | Mikey |
Jelin | 27 | 2e | 05-03-2013 | A.lyssa |
Julia | ? | 2e | 06-03-2013 | ? |
Mysterious | 31 | 1e | 16-03-2013 | ? |
Mom-of-2 | 30 | 3e | 18-03-2013 | ? |
Caroow | 25 | 1e | 18-03-2013 | R.avi |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | verrassing |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | jongen |
Sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | verrassing |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
Pompoen | 28 | 1e | 21-04-2013 | jongen |
red rose | 28 | 2e | 30-04-2013 | jongen |
Joyce0606 | 27 | 2e | 01-05-2013 | jongen |
Jade | 22 | 1e | 09-05-2013 | meisje |
MissBitchy | 26 | 1e | 17-05-2013 | ? |
Balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | ? |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | jongen |
Laatst aangepast door Jade op di 19 maa 2013 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Dank je Jade en ik ben 27 en krijg een jongen!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@ Pompoen, ik hoop dat de hardebuiken goed hun werk doen voor jou!
@ Joyce, als het dan maar bij die afspraken in het ziekenhuis blijft.
@ Mom-of-2, hoe kijk jij nu zelf op de bevalling terug?
@ Joyce, als het dan maar bij die afspraken in het ziekenhuis blijft.
@ Mom-of-2, hoe kijk jij nu zelf op de bevalling terug?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan het niet laten..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een mooi ventje toch!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
@Caroow: wat een schatje! Hoe gaat het met je? Moet je nog lang in het ziekenhuis blijven en mag je vriend bij jullie blijven?
@mom of 3: wat een heftige bevalling, zo mega kort! Hoe is het nu?
@mom of 3: wat een heftige bevalling, zo mega kort! Hoe is het nu?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*