Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewoon rust houden of juist niet?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 16:31

Sinds vorige week zondag heb ik overal spierpijn (vooral bovenlijf) en slaap ik hele dagen door. Eetlust is minimaal, want ook last van m'n maag en eet dus veelal beschuit, bananen, biscuitjes en soms een soepje of broodje. Nergens energie voor en niets smaakt lekker. Qua drinken doe ik te weinig; ik zit vol na een glas water/ranja of kop thee. Vind het ook niet lekker nu...

Lig nu ook wakker met maagpijn en vraag me af of dit gewoon onder de noemer 'griepje' valt of dat ik mezelf moet dwingen weer echt te gaan eten en dat ik me dan vanzelf ook heel snel fysiek weer beter voel en de spierpijn dan ook zo over is? Bij griep slaap ik ook hele dagen, maar gaat vaak gepaard met koorts en minder lang last van spierpijn. Na 5 dagen zou ik graag weer een warme (volwaardige) maaltijd willen proberen, maar alles staat me tegen, dus als iemand daar ook nog tips voor heeft? smile Het moet licht en gezond zijn; krijg na een beschuitje al maagpijn afgelopen dagen.:-(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Re: Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  Char1 vr 22 feb 2013 - 23:07

Ik zou vooral adviseren naar je lichaam te luisteren. Dus niet jezelf dwingen om dingen te eten terwijl dat eigenlijk niet gaat. Als je alleen maar slap bent van een gebrek aan eten, dan komt de eetlust waarschijnlijk vanzelf wel terug.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Re: Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  mzcharlotte vr 22 feb 2013 - 23:42

Het klinkt als een (vorm van) griep en ik zou inderdaad ook naar mijn lichaam luisteren, hoe hard je er ook van baalt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Re: Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 23:45

*


Laatst aangepast door PinkCoelho op za 23 feb 2013 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Re: Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 23:55

Thnx voor de reacties. smile
PinkCoelho: loop idd al een tijd te ouwehoeren met m'n weerstand. 'Best regelmatig' verwar je mij waarschijnlijk met een ander, want ik bijna jaar geleden voedselvergiftiging gehad en in begin van dit jaar keelontsteking en that's it - door stress wel andere klachten, maar vind ik nu niet relevant voor dit topic.

Zou je je laatste alinea weg willen halen? Vind ik niet prettig, aangezien ik veel topics heb verwijderd met een goede reden. Alvast bedankt.
Verder snap ik dat je het goed bedoelt met je tip over een huisarts, maar ik vind dat niet nodig en zou ook niet twijfelen daar naartoe te gaan als ik daar nu de klachten voor had gehad. Het is alleen niet aan de orde. Op de één of andere manier komt jouw reactie grotendeels niet fijn binnen, maar dat zal wellicht erg ondankbaar klinken en misschien wel eraan liggen dat ik me niet fit voel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Re: Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 1:16

Jammer dat je het negatiever opneemt dat het bedoeld is/was. Het viel me gewoon op dat je al eerder schreef over je kwakkelen met je gezondheid, dan vraag ik me liever iets af over 'het grote plaatje' dan dat ik nu een tip kan geven over het al dan niet eten van een beschuitje......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Re: Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 6:39

Ik vind dat je het nu wel een beetje uit z'n verband trekt, PinkCoelho. Er staat namelijk of iemand tips heeft voor een lichte, gezonde maaltijd en niet of ik al dan niet een beschuitje kan eten. Er komen hier regelmatig topics voorbij met de vraag of iemand al dan niet naar de huisarts zal gaan en dat is domweg niet mijn insteek van dit topic. Baal er gewoon van dat ik al een week niet goed kan eten en wil graag dat patroon doorbreken, omdat ik er in het algeheel misschien baat bij zou hebben.

Je had van mij ook echt niet je gehele post hoeven verwijderen. Het enige wat ik vroeg is of je ongevraagde privé-informatie uit het verleden uit je laatste alinea wilde verwijderen. Iig bedankt voor het meedenken.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewoon rust houden of juist niet? Empty Re: Gewoon rust houden of juist niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum