Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

+16
Star007
Eva1985
Darius
Fiwen
Teddyaapje
Ayla
Roodkapje
Printje
Penélope
Pien
studiebol
Annemie
Tania
Flower_L
Pompoen
Highway
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Highway vr 22 feb 2013 - 10:24

Bedankt voor de reacties tot nu toe, ik ga het nu even weer loslaten want ik moet S wakker maken nu en weer gaan voeden. Morgen ga ik de opties die voor mij nog tot de mogelijkheden behoren bespreken met de vk en hopelijk komen we dan tot een goede oplossing. Daarnaast zal ik, als ik doorga met kolven, een lact desk bellen.
Maarja nu eerst de keuze maken wat ik ga doen, op zich wil ik nog wel een epbeperkte tijd (bijv 2 weken) vol investeren in kolven maar er moet wel een grens aan zitten, wil niet te lang blijven aanmodderen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Roodkapje vr 22 feb 2013 - 10:25

Highway schreef:
Rejoy. schreef:Ik zou zeggen: iedere twee uur kolven ('s nachts om de drie á vier uur, zéker 's nachts kolven, omdat de proglastine-waardes dan het hoogst zijn en nachtvoedingen een boost zijn voor je productie) tot je productie op peil is. Ondertussen je dochter voor het kolven aanleggen om te laten drinken, eventueel bijvoeden als je bang bent dat ze te weinig drinkt. Let wel op: hoe meer je gaat bijvoeden, hoe langer het zal duren voor ze voor een volgende voeding komt en dit is killing voor je productie. Borstvoedingskindjes drinken heel vaak, maar ook heel weinig (onze dochter van 6.5 mnd drinkt nog maar 100ml uit fles per keer). Zodra je melk kolft, kun je het beste de afgekolfde melk geven en geen kunstvoeding.

Wat verder wonderen doet voor je productie: hééél goed drinken en heel veel huid-op-huidcontact. De hormonen die daarbij vrij komen, zijn heel goed voor de productie. Dus: kleertjes van de kleine meid uit, jouw bovenkleding uit (ook bh) en onder een lekkere warme deken gaan liggen. Bij het allereerste voedingssignaal (minder vast gaan slapen bijvoorbeeld, of zuigen op het lipje) direct aanleggen.

En zéker een LK inschakelen. Een goede LK denkt sámen met je mee over oplossingen. Die neemt ook je angsten als stille ondervoeding mee.

Huid op huid doen we inderdaad al veel en is heerlijk. Ik denk dat wij in het zkh geeoon een slechte lact desk hadden dan... Zo pro bv en tegen kv maar mijn meisje kreeg gewoon geen eten Sad ik zal je adviezen meenemen in mijn keuze.

Morgen hebben we een gesprek met vk en dan wil ik een keuze maken tussen de opties, ik wil zeker investeren in kolven, maar voeden aan de borst vind ik nu gewoon te eng, geeftte weinig info vrij over wat ze binnen krijgt.

Dat enge over niet weten wat ze binnenkrijgt is altijd wat vervelend in het begin, maar meis, geloof ik je eigen lichaam.. .Zolang je meisje tevreden is krijgt ze echt genoeg binnen. Ze komt vanzelf voor nog een voeding smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Highway vr 22 feb 2013 - 10:25

Roodkapje schreef:
Rejoy. schreef:Highway, waarschijnlijk is het maar een korte periode investeren en daarna je zelfvertrouwen laten groeien! Zo te lezen is je productie al op gang aan het komen, een paar dagen er flink tegenaan en de bv loopt! De start is een beetje ongelukkig en onzeker geweest, maar ik denk echt dat met een dag of 2 intensief kolven de productie al goed op gang is!

+1, en misschien werkt een tepelhoedje? Mijn zusje is maandag bevallen dmv ks en haar zoontje hapt ook niet goed aan, deed er meer als een uur over om sowieso al aan te happen en dan was het kindje uitgeput om nog te drinken. Nu gebruikt ze een tepelhoedje en in 2 dagen is haar productie enorm vooruit gegaan en kv is niet meer nodig.

Bedankt voor de tip, we gebruiken de inmiddels ook al een dag of 2 nu. Inderdaad het aanhappen kan ze dan goed maar ze heeft niet de kracht om de borst echt leeg te drinken.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 10:25

Een hele goede indicatie voor het drinken aan de borst zijn de plasluiers. Zolang ze voldoende plasluiers heeft hoef je niet te twijfelen of ze genoeg binnen krijgt. Zonder bv geen plas.
Maargoed, de gekolfde melk kun je natuurlijk ook gewoon in een fles geven, maar het is veel makkelijker om rechtstreeks aan te leggen, dat scheelt een hoop handelingen.

Met een tepelhoedje zou ik wel uitkijken (sorry roodkapje). Dit werkt vaak productieverlagend. Als er geen problemen zijn met aanhappen zou ik daar dus niet voor kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 10:28

Highway schreef:Bedankt voor de reacties tot nu toe, ik ga het nu even weer loslaten want ik moet S wakker maken nu en weer gaan voeden. Morgen ga ik de opties die voor mij nog tot de mogelijkheden behoren bespreken met de vk en hopelijk komen we dan tot een goede oplossing. Daarnaast zal ik, als ik doorga met kolven, een lact desk bellen.
Maarja nu eerst de keuze maken wat ik ga doen, op zich wil ik nog wel een epbeperkte tijd (bijv 2 weken) vol investeren in kolven maar er moet wel een grens aan zitten, wil niet te lang blijven aanmodderen.

Over twee weken heb jij de productie echt beter voor elkaar als je wilt investeren, echt waar. Hou wel in je achterhoofd dat moeder en kind ongeveer 6 weken nodig hebben om goed op elkaar afgestemd te raken. Bij mij ging het aanhappen vanaf die tijd gemakkelijker, had ik geen pijn meer, geen stuwing meer, geen spontane toeschietreflexen en noem maar op. De eerste zes weken was flink werken, vanaf de zes weken werd het alleen maar makkelijker en nu gaat het vanzelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Highway vr 22 feb 2013 - 10:46

Ze plast wel steeds beter, vandaag 4 luiers, in het begin van de week was dat er nog maar 1 a 2 per dag.
Dames bedankt voor alle tips, ik ga zo met mijn man eens goed bespreken wat we gaan doen en hopelijk komen we er morgen uit. Het is voor mijnu wel heel duidelijk dat live voeden het nu niet meer is, omdat s daar te zwak voor is nog. Daarnaast ben ik te onzeker over wat ze binnenkrijgt.
Dus blijven de opties kolven en aanvullen met kv staan (totdat mijn productie genoeg is, ik wil bijv dan wel 1 a 2 x per dag aanleggen als ik weet dat ze voldoende binnenkrijgt) of volledige kv. Ik ben er nog steeds niet uit.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Ayla vr 22 feb 2013 - 10:54

Ik heb verder geen tips, maar ik wil je wel even zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt. Ik snap heel goed dat je bang bent dat ze te wenig binnen krijgt, en ik denk Roodkapje, dat 6 uur tussen een voeding laten en niet wakker worden niet goed is toch? Als een kindje genoeg binnen krijgt neem ik aan dat ze zelf na 1,5 á 2 uur komen voor de volgende voeding. Ik ben ook gestopt omdat ik teveel melk had en Elena niet effectief dronk. Bij een volgende zal ik wel meer mijn best doen, maar ik weet nu ook al wat meer ervan af en denk dat daardoor de kans van slagen ook groter is.
Volg vooral je eigen gevoel, dat is echt het belangrijkste.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Teddyaapje vr 22 feb 2013 - 11:21

Ik zou wel zeker blijven aanleggen, anders verleert ze t drinken aan de borst en ben je gebonden aan kolven als je moedermelk wilt geven. En dat kan wel, ik heb t 20mnd gedaan, maar t is zoveel meer gedoedan live voeden.

En met 30cc kom je er wel, als er 60cc staat voor een voeding op dit moment (al is dat gebaseert op kv) geef je haar 2x 30cc ipv 1x 60. Red je dit echt niet, dan kun je altijd aanvullen met kv. Elke druppel bv telt. Heb je een goede kolf? Met een dubbele electrische kolf je sneller en meer.

Als je nu even flink investeerd de komende dagen denk ik dat je productie voldoende op gang kan komen. Ga lekker met de kolf en baby voor de tv zitten en maak er een knus relax momentje van. Zorg dat anderen, je vriend, man, moeder, buurvrouw, etc de est van t werk even uit handen nemen zodat jij je hier op kan richten. Daar zul je over een tijdje heel erg blij mee zijn.

Ik vind t een goed idee om een soort van doelstelling te bepalen, maar ben je er op dat moment dan toch niet aan toe om er evt. Mee te stoppen, doe dat dan niet. Stap alleen over op kv als je er volledig achter staat, anders krijg je misschien spijt, je kunt dan (bijna) niet meer terug.

Schakel een goede lk in en met hulp van haar kom je er wel denk ik.

Hopelijk krijg je weer vertrouwen in jezelf, je kind en je productie.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Highway vr 22 feb 2013 - 17:15

Bedankt voor je uitgebreide reactie teddyaaoje! Ik heb een medela symphony kolf gehuurd dus een vrij goede elektrische kolf. Ik begrijp dat kolven en daarna voeden veel meer gedoe is dan live voeden maar omdat mijn dochter zoveel moeite heeft met aan de borst zuigen kost het haar erg veel energie en krijgt ze bijna nooit de borst leeg, ze houdt het maar erg kort vol. Zou het een idee zijn om haar nog bijv 2x per dag aan te leggen als knuffelmoment ipv echt voedingsmoment, terwijl ik kolf en aanvul met kv?
Ik ga namelijk die momentjes wel missen maar effectief drinken kan ze gewoon nog niet. En de manier hoe we het nu doen: eerst bv (kan soms heel lang duren voordat ik haar eraan krijg omdat we haar voor elke voeding moeten wekken), dan een flesje met kv (of bv als ik voldoende heb) en dan nog afkolven, is zo tijdrovend. Dat wil ik eigenlijk niet meer, dat hou ik gewoon niet lang vol.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Highway vr 22 feb 2013 - 17:23

Ayla schreef:Ik heb verder geen tips, maar ik wil je wel even zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt. Ik snap heel goed dat je bang bent dat ze te wenig binnen krijgt, en ik denk Roodkapje, dat 6 uur tussen een voeding laten en niet wakker worden niet goed is toch? Als een kindje genoeg binnen krijgt neem ik aan dat ze zelf na 1,5 á 2 uur komen voor de volgende voeding. Ik ben ook gestopt omdat ik teveel melk had en Elena niet effectief dronk. Bij een volgende zal ik wel meer mijn best doen, maar ik weet nu ook al wat meer ervan af en denk dat daardoor de kans van slagen ook groter is.
Volg vooral je eigen gevoel, dat is echt het belangrijkste.

Dankje voor je reactie!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Fiwen vr 22 feb 2013 - 19:15

Rejoy. schreef:

Met een tepelhoedje zou ik wel uitkijken (sorry roodkapje). Dit werkt vaak productieverlagend. Als er geen problemen zijn met aanhappen zou ik daar dus niet voor kiezen.

Dat is achterhaald blijkbaar, het heeft zo'n minimale invloed op de productie terwijl het vaak juist DE oplossing is. Maar vooral vlk zijn er vaak huiverig voor omdat ze niet goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen rondom bv begeleiding.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Darius vr 22 feb 2013 - 19:19

Highway schreef:Bedankt voor je uitgebreide reactie teddyaaoje! Ik heb een medela symphony kolf gehuurd dus een vrij goede elektrische kolf. Ik begrijp dat kolven en daarna voeden veel meer gedoe is dan live voeden maar omdat mijn dochter zoveel moeite heeft met aan de borst zuigen kost het haar erg veel energie en krijgt ze bijna nooit de borst leeg, ze houdt het maar erg kort vol. Zou het een idee zijn om haar nog bijv 2x per dag aan te leggen als knuffelmoment ipv echt voedingsmoment, terwijl ik kolf en aanvul met kv?
Ik ga namelijk die momentjes wel missen maar effectief drinken kan ze gewoon nog niet. En de manier hoe we het nu doen: eerst bv (kan soms heel lang duren voordat ik haar eraan krijg omdat we haar voor elke voeding moeten wekken), dan een flesje met kv (of bv als ik voldoende heb) en dan nog afkolven, is zo tijdrovend. Dat wil ik eigenlijk niet meer, dat hou ik gewoon niet lang vol.

En live laten drinken aan 1 borst en ondertussen de andere borst afkolven?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Fiwen vr 22 feb 2013 - 19:28

Als je het eens van een andere kant bekijkt:
Kan het niet zo zijn dat ze niet te slap is om te drinken maar gewoon geen honger heeft omdat ze elke 3 uur 60cc KV met de fles krijgt?
'Normaal' bij kv geef je 7x60 en indien nodig een 8e keer. Als ze geen honger heeft zal ze niet uit zichzelf wakker worden en als je haar wakker moet maken is ze natuurlijk een stuk suffer dan wanneer ze wel zelf wakker wordt. En als ze suf is, kan ze minder goed drinken (en dan krijgt ze weer een fles). Kan het geen vicieuze cirkel zijn die je juist moet doorbreken? (Dat is namelijk mijn ingeving)
Mijn advies zou zijn: elke 2 uur proberen aan te leggen, daarna kolven en wat je kolft nog na geven met een spuitje en NIET met een fles en dus niet meer aanvullen met KV. Ze kan voor jouw productie beter elke 2 uur 30cc BV krijgen (en dat jij dus elke 2 uur kolft) dan elke 3 à 4 uur 60cc KV.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Eva1985 vr 22 feb 2013 - 19:28

Fiwen schreef:
Rejoy. schreef:

Met een tepelhoedje zou ik wel uitkijken (sorry roodkapje). Dit werkt vaak productieverlagend. Als er geen problemen zijn met aanhappen zou ik daar dus niet voor kiezen.

Dat is achterhaald blijkbaar, het heeft zo'n minimale invloed op de productie terwijl het vaak juist DE oplossing is. Maar vooral vlk zijn er vaak huiverig voor omdat ze niet goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen rondom bv begeleiding.

Ik voed ook met een tepelhoedje omdat mn dochter niet goed kon aanhappen. Hier werkt t als een trein. Be zo blij dat die dingen bestaan, want hierdoor krijgt ze nog steeds bv (ze is 7 weken).
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Star007 vr 22 feb 2013 - 21:22

Hier hetzelfde verhaal ; keizersnee, bijna geen productie de eerste 4 dagen, uiteindelijk kreeg ze bijvoeding, al vond het ziekenhuis dat niet zo nodig confused . Eenmaal thuis een gehuurde elek. Kolf gaan gebruiken en gaan voeden met een tepelhoedje, op advies van de kraamhulp. Het liep meteen goed , diezelfde middag nog! Ik bleek vlakke tepels te hebben, vandaar dat D. Niet goed aan kon happen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Floor vr 22 feb 2013 - 22:28

Bij mij was het ook zo verwarrend. Na de keizersnede direct aangelegd. Onze zoon dronk erg slecht. Ik had weinig/niks.
Uiteindelijk na 3 dagen begonnen met kolven, toen was hij al 12% afgevallen. Thuis nog een kolf gehuurd maar ik kreeg het niet voor elkaar (na 24 uur kolven was de hoogste opbrengst ooit 30cc), ik kolfde elke 2 uur en hij lag elke 2 uur 20 minuten per borst. Hij begreep er ook geen barst van, verschillende houdingen, tepelhoedjes geprobeerd maar hij kon nooit drinken.
Na een week ben ik gestopt. Ik was gesloopt, ik zat er compleet doorheen.
Als je het erg belangrijk vind om door te gaan zou ik iemand inschakelen. Ik vond het denk ik niet belangrijk genoeg dus ben gestopt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Highway za 23 feb 2013 - 0:24

Even een update: vanochtend bleek dat S in 1 dag 120 gram aan is gekomen, dus er gaat iets wel goed, dit brengt toch voor mij weer een andere kijk op de zaak. Net een goed gesprek gehad met de vk en zij gaf aan dat zij het wel zou willen om 1 dag zonder kv-bijvoeding te proberen, inderdaad om dezelfde reden die jij zegt Fiwen, ze is waarschijnlijk nu i.p.v. hongerig weer TE voldaan en doet daarom weer niet haar best. Dus afgesproken de komende 24 uur alleen borstvoeding en bv bijvoeding te geven (en dus om de 2 uur kolven) en kijken wat dit doet in 24 uur. Morgen weer telefonisch overleg over hoe het is gegaan en dan zullen we bespreken hoe ik er tegenover sta en natuurlijk ook wat het met het gewicht van S heeft gedaan.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Darius za 23 feb 2013 - 1:48

Veel succes!!!

Fijn dat hij ook is aangekomen!

Ik heb drie kinderen gekregen zonder keizersnee, maar bij mij duurde het ook een dikke week voor het op gang was (heb ook nooit stuwing gehad) en zeker drie weken voor ze op geboortegewicht waren. Ze vielen alle drie net geen 10% af, maar het duurde even voordat ze gingen groeien. Misschien maakt je dit iets rustiger.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  maiadebij za 23 feb 2013 - 3:07

Fiwen schreef:Als je het eens van een andere kant bekijkt:
Kan het niet zo zijn dat ze niet te slap is om te drinken maar gewoon geen honger heeft omdat ze elke 3 uur 60cc KV met de fles krijgt?
'Normaal' bij kv geef je 7x60 en indien nodig een 8e keer. Als ze geen honger heeft zal ze niet uit zichzelf wakker worden en als je haar wakker moet maken is ze natuurlijk een stuk suffer dan wanneer ze wel zelf wakker wordt. En als ze suf is, kan ze minder goed drinken (en dan krijgt ze weer een fles). Kan het geen vicieuze cirkel zijn die je juist moet doorbreken? (Dat is namelijk mijn ingeving)
Mijn advies zou zijn: elke 2 uur proberen aan te leggen, daarna kolven en wat je kolft nog na geven met een spuitje en NIET met een fles en dus niet meer aanvullen met KV. Ze kan voor jouw productie beter elke 2 uur 30cc BV krijgen (en dat jij dus elke 2 uur kolft) dan elke 3 à 4 uur 60cc KV.
dit was ook mijn idee.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Happydobby za 23 feb 2013 - 7:04

Hier hetzelfde probleem, spoedkeizersnee na een lange bevalling, terwijl ik nog op OK lag kreeg zoon al bijvoeding vanwege te laag glucose. Pas in de avond kreeg ik de kans op het te proberen. Met kolven kwam het goed op gang en na 2 maanden kolven ging zoon weer aan de borst. Hij heeft 9 maanden bv gehad en ik ben blij het doorgezet te hebben.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Supertalentje za 23 feb 2013 - 21:16

Wat goed dat er weer gewicht bij is! Ben benieuwd hoe je kv-vrije dag gaat, iig met meer vertrouwen dan eerst ivm bijkomende gewicht!
Ik heb verder geen tips, alleen herkenning en ik ben er denk ik een half jaar verdrietig om geweest dat ik geen bv 'kon' geven, dus je doorzetten vind ik knap en ik hoop dat het lukt!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Teddyaapje za 23 feb 2013 - 21:35

Hoe is t gegaan Highway?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Moeilijke situatie rondom bv, advies gevraagd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum