Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

9 maanden beurs

4 plaatsers

Ga naar beneden

9 maanden beurs Empty 9 maanden beurs

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 3:05

ik zag dat er binnenkort weer de 9 maanden beurs is... ik vroeg me af is dit alleen leuk als je zwanger bent of zijn er ook nog leuke dingen te zien voor als je al een baby hebt? en is het leuk/practisch om een babytje mee te nemen (ivm bv is dit voor mij wel het handigst) of toch niet? wie heeft hier ervaring mee?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

9 maanden beurs Empty Re: 9 maanden beurs

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 3:19

Als je baby nog niet zo oud is, is het wel leuk.

Verder zou ik dan geen kinderwagen meenemen, maar een draagdoek bijv. Het is echt heel druk altijd, en met een kinderwagen kom je er nauwelijks door.

Gast
Gast

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 3:32

ok maar kan je kindje de hele dag in een draagdoek zitten? ze is nu 1 maand oud.
ik heb gister namelijk net van iemand een eigen gemaakte draagdoek gezien en ben nu aan het rond kijken op internet welke ik wil aanschaffen aangezien er zoooo veel soorten zijn, maar dan heb ik die hoop ik wel voor die tijd.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiwen do 20 jan 2011 - 3:36

Ik ben vorig jaar naar de 9 maandenbeurs geweest toen ik zwanger was en in oktober naar de jonge gezinnebeurs toen ze al geboren was en ik vond het in oktober leuker. Ik vond de 9 maandenbeurs toch wel heel erg gericht op baby's en veel minder op de zwangerschap dan ik verwacht had.

Ik ga dit jaar weer maar neem J. niet mee, ik vind het daar veel te druk om met een kinderwagen te lopen. In een draagdoek zou op zich nog wel kunnen maar ik vind het zelf verre van ideaal.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 3:42

tja door de drukte heb ik ook een beetje mn twijfels hoe en wat... ik liep er eerder wel eens rond en toen riep ik altijd wat mensen er wel niet doen met die babys enzo (zielig) maar nu ik zelf een kleine heb denk je toch anders over bepaalde dingen Embarassed Embarassed maar omdat ik nog BV geef wil ik haar ook nog niet een hele dag naar een oppas doen eigenlijk want dan moet ik toch nog zelf daar kolven en we zijn nu elke keer wel wat aan het oefenen met de fles maar om al een hele dag... pff lastig hoor
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Flemy do 20 jan 2011 - 4:49

Ik zou daar echt nooit met mijn kind(eren) naar toe gaan. Wat een vreselijke drukte altijd!
De beurs zelf vind ik wel altijd heel leuk om heen te gaan en ben er dan ook al een paar keer geweest.
Ik ga dit jaar ook weer, omdat je er ook veel leuke dingen vindt voor jonge kinderen. Bovendien kun je zo doorlopen naar de huishoudbeurs als je het toch niet zo leuk vindt. Of je combineert het, wat ik ook altijd doe Wink
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 5:07

De 9 maandenbeurs vind ik zelf leuker als je zwanger bent. Maar het is ook leuk om er heen te gaan als je al een kindje hebt hoor. Ik ga dit jaar ook.

Een kindje meenemen zou ik niet doen, behalve in een draagdoek. Met een kinderwagen is het vooral op de smallere stukken onmogelijk om er doorheen te komen.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 20 jan 2011 - 9:14

Ik vind het wel voor beide eigenlijk. Je hebt wel veel voor zwangere vrouwen maar ook voor babyś en peuters. Ik ben vorig jaar met de kinderwagen geweest en ik had geluk dat het niet zo druk was. Maar w.s. laat ik haar dit jaar thuis.

Je kan ook naar de huishoudbeurs dus dat doen we dan ook gelijk.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud