Treinkaartjes 9maanden beurs
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Treinkaartjes 9maanden beurs
ik wilde die treinkaartjes van de NS bestellen om naar de 9maandenbeurs te gaan, maar ik heb die mail waarmee je ze kunt bestellen niet gehad (kan 'm ook niet vinden in ongewenste mail). Hebben jullie die mail wel gehad en zou het mogelijk zijn om die mail door te sturen, of gaat het om een persoonlijke code?
Gast- Gast
Re: Treinkaartjes 9maanden beurs
Link
Je moet ze gewoon bestellen via paylogic, volgens mij kan dat ook zonder 9maandenbeurskaartje
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zie het nu inderdaad, daar heb ik ze niet aangeklikt omdat we eerst van plan waren de blokker kaartjes te gebruiken, maar die waren al uitverkocht De site geeft aan dat de treintickets niet apart verkocht kunnen worden. Ik heb de 9-maandenbeurs net gemaild met de vraag of ik ze alsnog kan bestellen.
Gast- Gast
Oh beuhh ik wil er ook zo graag heen Maar heb die dag 2 verjaardagen...
Vond het eerst te duur, maar met dat treinkaartje voor 17,50 is het wel interessant.
En ik wil zo graag die beursshopper
Vond het eerst te duur, maar met dat treinkaartje voor 17,50 is het wel interessant.
En ik wil zo graag die beursshopper
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
als ik een beursshopper bestel, kan ik de treinkaartjes wel bestellen dan doe ik dat maar. Had er ook al eentje besteld, maar ze zijn wel heel leuk;) Als je wilt Lejow, kan ik 'm wel naar je opsturen als je wilt? (eventueel zonder alle reclame, scheelt weer ik verzendkosten.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:als ik een beursshopper bestel, kan ik de treinkaartjes wel bestellen dan doe ik dat maar. Had er ook al eentje besteld, maar ze zijn wel heel leuk;) Als je wilt Lejow, kan ik 'm wel naar je opsturen als je wilt? (eventueel zonder alle reclame, scheelt weer ik verzendkosten.
Oeh, dat zou echt super lief zijn!
Wat zit er allemaal in eigenlijk? Of weet je dat niet?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Rejoy. schreef:als ik een beursshopper bestel, kan ik de treinkaartjes wel bestellen dan doe ik dat maar. Had er ook al eentje besteld, maar ze zijn wel heel leuk;) Als je wilt Lejow, kan ik 'm wel naar je opsturen als je wilt? (eventueel zonder alle reclame, scheelt weer ik verzendkosten.
weet ik niet, de vorige keer volgens mij een speentje, slabbertje, sokjes, zo'n bakje babyvoeding, wat tijdschriften en een hoop reclame
Gast- Gast
Ow balen dat dat niet los kan
Hopelijk doen ze niet moeilijk omdat je ook al de kaartjes hebt besteld via hun!
Volgens mij kon ik dat toen nog niet doen, had de actie 1+1 gratis.
Maar ik wil toch met de auto gaan, trek het denk ik niet om heen en terug een uur te moeten staan en wij moeten ook eerst 20/25min rijden om bij een station te komen...
Lejow: wil hem met alle liefde voor je meenemen, maar dat wordt zo`n duur grapje om hem weer te versturen!
Misschien iemand die bij je in de buurt woont?
Hopelijk doen ze niet moeilijk omdat je ook al de kaartjes hebt besteld via hun!
Volgens mij kon ik dat toen nog niet doen, had de actie 1+1 gratis.
Maar ik wil toch met de auto gaan, trek het denk ik niet om heen en terug een uur te moeten staan en wij moeten ook eerst 20/25min rijden om bij een station te komen...
Misschien iemand die bij je in de buurt woont?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Rejoy. schreef:Lejow schreef:Rejoy. schreef:als ik een beursshopper bestel, kan ik de treinkaartjes wel bestellen dan doe ik dat maar. Had er ook al eentje besteld, maar ze zijn wel heel leuk;) Als je wilt Lejow, kan ik 'm wel naar je opsturen als je wilt? (eventueel zonder alle reclame, scheelt weer ik verzendkosten.
weet ik niet, de vorige keer volgens mij een speentje, slabbertje, sokjes, zo'n bakje babyvoeding, wat tijdschriften en een hoop reclame
Woon je trouwens in de buurt van Rdam, Rejoy?
Als al het spul, behalve de reclame erin blijft, pastie dan door de brievenbus?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Rejoy. schreef:Lejow schreef:Rejoy. schreef:als ik een beursshopper bestel, kan ik de treinkaartjes wel bestellen dan doe ik dat maar. Had er ook al eentje besteld, maar ze zijn wel heel leuk;) Als je wilt Lejow, kan ik 'm wel naar je opsturen als je wilt? (eventueel zonder alle reclame, scheelt weer ik verzendkosten.
Woon je trouwens in de buurt van Rdam, Rejoy?
Als al het spul, behalve de reclame erin blijft, pastie dan door de brievenbus?
nee, ik woon niet in de buurt van rotterdam. Ik kan wel even kijken wat wel en niet door de brievenbus past zodat het sowieso een brievenbuspakje wordt. Dan heb je die shopper van Woezel en pip in ieder geval en er zit vast wel wat in wat wel door de brievenbus past. De vorige keer zaten er ook van die hele dikke magazines bij van verschillende winkels, die kan ik er dan eventueel wel uit laten. Dan kijken we wel even wat we dan met die beursshopperkosten en de verzendkosten doen, daar komen we wel uit wat mij betreft!
Gast- Gast
Jaaa woehoe! Leuk
Ik pm je alvast even!
Ik pm je alvast even!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: