met de auto naar de 9-maanden beurs
+5
Flip Fluitketel
Flemy
Inge
Fiwen
Rumble
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
met de auto naar de 9-maanden beurs
Is dat te doen? Ik wil daar wel graag heen, vorig jaar ben ik met de trein geweest, maar ik zie 2.5 uur in de trein met een baby van een half jaar (en ws. eentje van 3 maanden) niet zitten. Auto kan op zich wel, maar sta je dan sowieso lang in de file (wij willen op de woensdag gaan)
Gast- Gast
Re: met de auto naar de 9-maanden beurs
Ik denk dat je dan idd lang in de file staat, maar misschien kun je de auto ergens anders neerzetten en het laatste stukje met tram / bus / trein doen?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Neem je je dochter mee ? Persoonlijk zou ik dat echt niet doen, het is zoooooo druk daar op de 9 maanden beurs. Vorig jaar hebben we heel veel krijsende baby's gezien,kinderwagens die omvielen, jegelende kinderen omdat het gewoon zo druk is daarom gaan wij (vriendin en ik) met z'n tweeen en laten we onze kinderen thuis. Maar goed dat was je vraag niet met de auto is het prima te doen, ik ben er nu 3 keer geweest en we hebben alle keren misschien iets van 10 minuten moeten wachten voor een parkeerplek. Hou wel rekening met de parkeerkosten van 16 euro.
Gast- Gast
Ik ga op zondag met een vriendin maar ik neem mijn dochter ook niet mee. Zie dat totaal niet zitten, veel te druk, daar doe ik haar alles behalve een plezier mee (en mezelf ook niet aangezien ze dan binnen no time compleet over de zeik gaat zijn).
Wij zetten de auto onder de Arena en dan gaan we met de trein het laatste stukje (is maar 6 euro of zo).
Wij zetten de auto onder de Arena en dan gaan we met de trein het laatste stukje (is maar 6 euro of zo).
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
ik weet uberhaupt nog niet zeker of ik ga en ook nog niet of ze dan mee zou gaan, ik wil dan sowieso niet met de kinderwagen, áls ik haar mee neem gaat ze in de doek. Maargoed, ik ben nog behoorlijk aan het twijfelen aangezien de RAI niet naast de deur is. De parkeerkosten van 16 euro vind ik ook nogal duur eigenlijk
Gast- Gast
Is wel te doen, maar de parkeerkosten zijn fors.
Idd staat er ook wel file, maar dat ligt er net beetje aan hoe laat je er bent + weg gaat.
Je kan je auto ook in de buurt zetten en laatste stukje met de trein / metro
Idd staat er ook wel file, maar dat ligt er net beetje aan hoe laat je er bent + weg gaat.
Je kan je auto ook in de buurt zetten en laatste stukje met de trein / metro
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Gaat er niet een pendelbus? Ik ben nog niet eerder met de auto naar de HHB/9-maandenbeurs geweest, maar was laatst wel in de Rai naar de Horecava. Toen hebben we geparkeerd op een speciaal gereseveerd parkeerterrein in de buurt en een bus reed ons daar heen. Ik vond het prima te doen met de auto! Heerlijk om niet vast te zitten aan treintijden.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Wij gaan ook altijd met de auto en is goed te doen. Vorig jaar wel in de file gestaan, maar dat kwam meer omdat ze met de weg bezig waren. Inderdaad zijn de parkeerkosten best wel fors, maar als je met de trein gaat maak je ook kosten. Er staan borden langs de weg en dan wordt je gewezen naar parkeerplaatsen en vanaf de ze parkeerplaatsen gaat een pendelbus. Ik ga dit jaar ook met m'n zus, de kinderen nemen we niet mee. Doe ik m'n dochter niet echt een plezier mee denk ik. Oma past op en die vindt het nog leuk ook.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik ben vorig jaar ook met de auto geweest. Zijn wel 3x langs de rai gekomen, omdat alle parkeerplaatsen vol waren en we de borden niet snapte .
Uiteindelijk hadden we het door en kwamen we uit op een parkeerplaats van de arena. Van hier zijn we met een pendelbus naar de rai gegaan.
Was goed te doen (als we de borden meteen doorhadden ) Dit jaar ga ik weer en ga ik denk ik meteen dat bord aanhouden.
Uiteindelijk hadden we het door en kwamen we uit op een parkeerplaats van de arena. Van hier zijn we met een pendelbus naar de rai gegaan.
Was goed te doen (als we de borden meteen doorhadden ) Dit jaar ga ik weer en ga ik denk ik meteen dat bord aanhouden.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Dat ik zwanger was van de oudste ben ik naar de 9 maandenbeurs geweest en wij hebben toen ook de auto bij de arena gezet en met de pendelbus naar de rai. Dat was goed te doen maar ik zou zeker niet met kind gaan.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik ben vorig jaar met mijn moeder ook naar de 9 maanden beurs geweest.. wij gingen met de auto. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best mee vond vallen qua drukte hoor. Misschien hadden we gewoon 'geluk', maar ik vond het best te doen. Wij waren wel vrij vroeg volgens mij, maar ook weer niet te vroeg anders was het op de snelweg weer zo'n drukte.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Waarschijnlijk is de drukte wel te vergelijken met de horecava en dat was toen heel goed geregeld. Denk dat we maximaal een kwartier in de file hebben gestaan rondom RAI.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil ook weer graag gaan, net als vorig jaar Ik heb naar de jonge gezinnen beurs J. meegenomen maar zou dit geen 2e keer meer doen, het was wel te doen maar gemakkelijk is anders.
Naar de 9maandenbeurs zijn we met de trein geweest, lekker gemakkelijk en snel! En naar de jonge gezinnenbeurs zijn we met de auto geweest, dit was goed te doen, maar misschien niet vergelijkbaar met de 9maandenbeurs, omdat daar ook de huishoudbeurs bij zit (dus meer mensen)
Naar de 9maandenbeurs zijn we met de trein geweest, lekker gemakkelijk en snel! En naar de jonge gezinnenbeurs zijn we met de auto geweest, dit was goed te doen, maar misschien niet vergelijkbaar met de 9maandenbeurs, omdat daar ook de huishoudbeurs bij zit (dus meer mensen)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» 9 maanden beurs
» De negen maanden beurs.
» Gratis toegangskaartje 9 maanden beurs = WEG
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Naar Frankrijk...met de auto!
» De negen maanden beurs.
» Gratis toegangskaartje 9 maanden beurs = WEG
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Naar Frankrijk...met de auto!
Pagina 1 van 1