Als woningzoekende opgeven in ander gebied dan ik woon?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Als woningzoekende opgeven in ander gebied dan ik woon?
Ik woon op dit moment in een bepaalde regio, maar weet niet of ik hier wil blijven wonen. Ik wil waarschijnlijk naar een andere provincie verhuizen. Kan ik me hier in de regio aanmelden van woningzoekende(huur) en ook nog eens in een ander gebied. Anders moet ik jaren wachten op een huurwoning. Kan ik mij dus in 2 gebieden(of meer) tegelijk inschrijven?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Als woningzoekende opgeven in ander gebied dan ik woon?
Verschilt dat niet per woningbouwstichting?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
In mijn regio is er een stichting waarbij je je moet inschrijven en dan ben je automatisch gekoppeld aan alle woningbouwverenigingen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik meende dat dat wel kon toch? Anders zou je nooit meer ergens anders kunnen wonen als je afhankelijk bent van woningbouwverenigingen.
Gast- Gast
Dat lijkt me ook wel ja, dat dat kan. Wat maakt dat uit? Ze staan toch niet gekoppeld aan elkaar, zodat je maar op 1 plek je ergens in mag schrijven?
Ik sta al sinds mijn 18e ingeschreven in mijn geboorteplaats, maar woon nu al meer dan een jaar 130 km verderop. Geen haan die daar naar kraait hoor. Is alleen maar extra zekerheid voor jezelf, zodat je alsnog aan een huis kan komen als je denkt te willen verhuizen naar een andere plaats.
Ik sta al sinds mijn 18e ingeschreven in mijn geboorteplaats, maar woon nu al meer dan een jaar 130 km verderop. Geen haan die daar naar kraait hoor. Is alleen maar extra zekerheid voor jezelf, zodat je alsnog aan een huis kan komen als je denkt te willen verhuizen naar een andere plaats.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» Opgeven?
» Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?
» Wat is jouw topper op het gebied van hoofdgerechten?
» Vraag, verplicht restschuld bij makelaar opgeven?
» Opgeven?
» Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?
» Wat is jouw topper op het gebied van hoofdgerechten?
» Vraag, verplicht restschuld bij makelaar opgeven?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: