Oei, ik groei app
+5
Teddyaapje
Printje
Snoes
Twellie
Puggle
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oei, ik groei app
Wie herkent ook echt dingen in deze app? En heeft er veel aan? Of word er maar wat gezegd in die app.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Re: Oei, ik groei app
Heel oei ik groei is gebaseerd op een niet evident onderzoek, dus dat zal voor de app niet anders gelden.
Gast- Gast
Ik herken ook niks in 'Oei, ik groei', of ja, eigenlijk wel. Het leest weg als een horoscoop, dus bij iedereen zal er wel iets van kloppen. Ik heb bij beide kinderen nooit de sprongetjes opgemerkt die er omschreven staan, ze hebben wel eens hun fases / buien maar ik geloof niet dat die bij elk kind gelijk zijn of ongeveer in dezelfde periode vallen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in twellie.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb het boek van Oei, ik groei, maar ik herken er eigenlijk maar weinig in.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Twellie schreef:Ik herken ook niks in 'Oei, ik groei', of ja, eigenlijk wel. Het leest weg als een horoscoop, dus bij iedereen zal er wel iets van kloppen. Ik heb bij beide kinderen nooit de sprongetjes opgemerkt die er omschreven staan, ze hebben wel eens hun fases / buien maar ik geloof niet dat die bij elk kind gelijk zijn of ongeveer in dezelfde periode vallen.
Dit dus, ik vind het een groot onzinboek.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vond juist dat de sprongetjes best goed overeen kwamen bij T. zn leeftijd. Ook zag ik door t boek wat hij allemaal al kon, vooral toen hij echt nog baby was, later waren t duidelijkere dingen die je vanzelf wel opvielen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Snoes schreef:Ik heb het boek van Oei, ik groei, maar ik herken er eigenlijk maar weinig in.
+1
Ik lees het al niet meer.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Teddyaapje schreef:Ik vond juist dat de sprongetjes best goed overeen kwamen bij T. zn leeftijd. Ook zag ik door t boek wat hij allemaal al kon, vooral toen hij echt nog baby was, later waren t duidelijkere dingen die je vanzelf wel opvielen.
+1
Ik herken de sprongetjes duidelijk.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Bij mijn oudste klopten de sprongen bijna op de dag af! Kon het ook echt aan haar merken en dan dacht ik laat ik eens kijken in het boek en ja hoor, dan was er precies een sprong. Om mij heen vond iedereen het maar belachelijk haha
Nu bij mijn tweede kijk ik er niet eens in, ik heb eigenlijk aan hem nog nooit wat gemerkt wat maar op een sprongetje kon lijken. Tuurlijk heeft hij periodes dat hij ineens weer nieuwe dingen kan en weer een ontwikkeling door maak maar ik kan het niet merken zoals bij mijn dochter.
Nu bij mijn tweede kijk ik er niet eens in, ik heb eigenlijk aan hem nog nooit wat gemerkt wat maar op een sprongetje kon lijken. Tuurlijk heeft hij periodes dat hij ineens weer nieuwe dingen kan en weer een ontwikkeling door maak maar ik kan het niet merken zoals bij mijn dochter.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Amber- schreef:Teddyaapje schreef:Ik vond juist dat de sprongetjes best goed overeen kwamen bij T. zn leeftijd. Ook zag ik door t boek wat hij allemaal al kon, vooral toen hij echt nog baby was, later waren t duidelijkere dingen die je vanzelf wel opvielen.
+1
Ik herken de sprongetjes duidelijk.
+1 Het klopt ook bijna met de week nauwkeurig.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Oei... ik groei!
» Achterlopen in groei
» Boek Oei ik Groei
» Groei kind
» Groeicurve / kleding op de groei kopen
» Achterlopen in groei
» Boek Oei ik Groei