Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oei... ik groei!

+12
Annie24
Wennes
Jezzie
Susan
Lejow
nillis
Happy
tweeling
CCC
Muppetje
Amber-
Pandora
16 plaatsers

Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Oei... ik groei!

Bericht  Pandora di 21 feb 2012 - 21:30

Ik ben nog maar heel pril zwanger maar ik begin nu echt al een buikje te krijgen! Met name 's avonds heb ik echt al een klein buikje. Mijn man vindt het meer een "ik-houd-van-hamburgers-buikje" maar dat terzijde.... :P
Ik weet dat het maar darmen zijn die plaats maken voor de baarmoeder, maar ik vrees dat ik zeer binnenkort al wat verhullende kleding zal moet gaan dragen want we willen het nog een paar weekjes geheim houden.

Wanneer begonnen jullie te groeien? Het is trouwens mijn tweede zwangerschap dus dat zal ook wel meespelen, bij F. heeft het heel lang geduurd voordat er uberhaupt iets zichtbaar was.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Amber- di 21 feb 2012 - 21:50

Pandora schreef:Ik ben nog maar heel pril zwanger maar ik begin nu echt al een buikje te krijgen! Met name 's avonds heb ik echt al een klein buikje. Mijn man vindt het meer een "ik-houd-van-hamburgers-buikje" maar dat terzijde.... :P
Ik weet dat het maar darmen zijn die plaats maken voor de baarmoeder, maar ik vrees dat ik zeer binnenkort al wat verhullende kleding zal moet gaan dragen want we willen het nog een paar weekjes geheim houden.

Wanneer begonnen jullie te groeien? Het is trouwens mijn tweede zwangerschap dus dat zal ook wel meespelen, bij F. heeft het heel lang geduurd voordat er uberhaupt iets zichtbaar was.

Bij mij gaat het echt snel. Het is mijn eerste kindje, maar heb sinds 2-3 weken al positiebroeken aan. Heb niet alleen 's avonds maar vanaf 's ochtends een duidelijk buikje.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Muppetje di 21 feb 2012 - 22:03

amber22 schreef:
Pandora schreef:Ik ben nog maar heel pril zwanger maar ik begin nu echt al een buikje te krijgen! Met name 's avonds heb ik echt al een klein buikje. Mijn man vindt het meer een "ik-houd-van-hamburgers-buikje" maar dat terzijde.... :P
Ik weet dat het maar darmen zijn die plaats maken voor de baarmoeder, maar ik vrees dat ik zeer binnenkort al wat verhullende kleding zal moet gaan dragen want we willen het nog een paar weekjes geheim houden.

Wanneer begonnen jullie te groeien? Het is trouwens mijn tweede zwangerschap dus dat zal ook wel meespelen, bij F. heeft het heel lang geduurd voordat er uberhaupt iets zichtbaar was.

Bij mij gaat het echt snel. Het is mijn eerste kindje, maar heb sinds 2-3 weken al positiebroeken aan. Heb niet alleen 's avonds maar vanaf 's ochtends een duidelijk buikje.

Bij mij ook, heb vanaf deze week positie kleding aan. Van mijn gewone kleren pas ik alleen mijn jurkjes nog

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 22:06

Ik had bij de tweede en derde vanaf de goede echo positiekleding aan, maar daarvoor paste ik de meeste broeken niet meer (bij de derde nog maar 1 met 9 weken). Voor onbekenden was het toen nog niet te zien (het was wel een buik maar kon ook gewoon dik zijn) maar wel voor mensen die mij regelmatig zagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  CCC di 21 feb 2012 - 23:57

Hier valt het mee, is ook het eerste kindje hier.. Dus misschien dat dat meevalt. Ik had al wel snel positierokjes aan, omdat mijn andere rokjes aan de bovenkant snel strakker gingen zitten. Maar een enorme buik heb ik nog steeds niet, vind ik dan smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 0:04

Met een week of 8 begon in met positiebroeken, gewone zaten echt niet lekker meer. Rokjes etc ging wel langer. Maar goed, het waren er wel 2 natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  tweeling wo 22 feb 2012 - 0:06

Grappig om te lezen hoe verschillend het bij iedereen is. Ik pas alles nog, nog geen buikje te bekennen No
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Happy wo 22 feb 2012 - 0:08

Ik droeg vanaf 10/11 weken tijdens werk positiebroek, niet omdat mijn eigen broek niet meer paste maar omdat die veel lekkerder zat, geen knoop die in mn buik drukte enzo smile Ik had toen ook wel al een klein buikje maar voor de buiten wereld nog niet heel duidelijk te zien dat kwam ongeveer met een week of 16 denk ik. Ik maak al vanaf week 8 fotos en ik dacht dat het met 12 weken al heel duidelijk was, maar eigenlijk stelt het niets voor :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 0:11

Bij de eerste met 9 weken ongeveer.
Bij de tweede met 6 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 0:12

Mij zat na 5 weken al niks meer lekker. In week 7 toch maar wat dingetjes gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 0:53

Ik groeide de laatste keer met de tweeling ook heel snel in het begin, ik voelde de baarmoeder ook al heel vroeg. Kreeg de echo met 10 weken en had toen ook al het vermoeden dat het er wel eens 2 konden zijn, ook omdat de baarmoeder al zo omhoog kwam. En dat klopte dus.

Dus wie weet! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  nillis wo 22 feb 2012 - 3:00

Ik had met 14 weken een positiebroek aan. Kon mijn eigen broek niet meer dicht krijgen omdat mijn bekken anders waren gaan staan. Had niet echt een buikje. Uiteindelijk ook niet een hele dikke buik gekregen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Pandora wo 22 feb 2012 - 6:56

_MamaRosa_ schreef:Ik groeide de laatste keer met de tweeling ook heel snel in het begin, ik voelde de baarmoeder ook al heel vroeg. Kreeg de echo met 10 weken en had toen ook al het vermoeden dat het er wel eens 2 konden zijn, ook omdat de baarmoeder al zo omhoog kwam. En dat klopte dus.

Dus wie weet! Wink

14 maart heb ik de eerste echo... we zullen zien, het zit wel in beide families.....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Lejow wo 22 feb 2012 - 7:01

Ik had met een week of 6/7 positiekleding aan. Dit was niet zo zeer omdat de rest niet meer dicht paste, maar omdat mijn normale kleding nogal strak om mijn buik zat en ik behoorlijk misselijk was, dus echt niets op mijn buik kon hebben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Susan wo 22 feb 2012 - 7:22

Beide keren begon ik het zelf met acht weken in de spiegel te zien en zaten kleren ook niet meer zo lekker. De eerste keer ben ik met tien weken positiebroeken gaan dragen, bij de tweede al eerder. Ik heb er ook echt een enorme hekel aan als kleren te strak zitten, dus waarschijnlijk had ik wel iets langer mijn gewone broeken kunnen dragen, maar daar had ik gewoon geen zin in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 7:26

Pandora schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik groeide de laatste keer met de tweeling ook heel snel in het begin, ik voelde de baarmoeder ook al heel vroeg. Kreeg de echo met 10 weken en had toen ook al het vermoeden dat het er wel eens 2 konden zijn, ook omdat de baarmoeder al zo omhoog kwam. En dat klopte dus.

Dus wie weet! Wink

14 maart heb ik de eerste echo... we zullen zien, het zit wel in beide families.....



2-eiig? Want dat is erfelijk. Spannnend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Jezzie wo 22 feb 2012 - 7:32

Bij mij begon ik vanaf week 12 wat te zien.
Ik heb nog steeds 1 broek die nog wel lekker zit, de rest niet meer.
Het is mijn eerste kindje.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Wennes wo 22 feb 2012 - 7:36

Bij de eerste zag je met 20 weken nog bijna niks en ben ik met 22 weken positiekleding gaan dragen.
Nu bij de tweede gaat het iets sneller. Nu begin je het te zien en ik heb sinds een paar dagen, week 17 positiekleding aan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Annie24 wo 22 feb 2012 - 8:05

Bij mij was het voor de mensen die mij dagelijks zagen pas zichtbaar met 21 weken. Mensen die mij niet kenden zagen het ook niet.

Grappig: mijn overbuurvrouw kijkt zo in het kamertje van Yestin als zij in haar woonkamer zit (wij hebben een eengezinswoning en zij woont in een huis met een beneden - en bovenwoning) en had mij blijkbaar met babykleertjes bezig gezien. Zij kwam dus vragen of ik misschien zwanger was? Euhh ja, klopt. Ze vroeg of de rest van de straat het al wist omdat ze anders haar mond nog even zou houden. Nou buurvrouw, ik ben 39 weken zwanger en moet bijna bevallen Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  holaagirl wo 22 feb 2012 - 11:08

Annie24 schreef:Bij mij was het voor de mensen die mij dagelijks zagen pas zichtbaar met 21 weken. Mensen die mij niet kenden zagen het ook niet.

Grappig: mijn overbuurvrouw kijkt zo in het kamertje van Yestin als zij in haar woonkamer zit (wij hebben een eengezinswoning en zij woont in een huis met een beneden - en bovenwoning) en had mij blijkbaar met babykleertjes bezig gezien. Zij kwam dus vragen of ik misschien zwanger was? Euhh ja, klopt. Ze vroeg of de rest van de straat het al wist omdat ze anders haar mond nog even zou houden. Nou buurvrouw, ik ben 39 weken zwanger en moet bijna bevallen Laughing

Nu ben ik wel heel benieuwd naar en foto van jouw buik! Haha!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Darius wo 22 feb 2012 - 20:13

Bij Lauren.s met 16 weken

Bij P.epijn met 9 of 10 weken

Bij deze baby: na 5 of 6 weken al....omdat ik een week terug ben gezet bij de echo, heb ik gisteravond maar weer mijn gewone broek aangedaan, maar die zat echt veel te strak om mijn buik, die knoop drukte erin. Dus het is echt mijn buikje die groeit.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 20:24

Hier heeft het best even geduurd voor er wat zichtbaar begon te worden.

Ben denk ik met zo'n week of 15 begonnen met buikfoto's te maken, daarvoor was er weinig zichtbaar.

Met zo'n week of 16 geloof ik de 1e positiebroek aangetrokken. Gewone zaten toen echt niet lekker meer, dat was wel een verademing.

Maar met een 2e zal het wel weer anders zijn. Ik heb tot nu toe nog maar 1 zwangerschap meegemaakt. Wellicht krijg ik ooit vergelijkingsmateriaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  SarahKey wo 22 feb 2012 - 20:28

Met 10 weken deed ik zwangerschapskleding aan. Wat een opluchting, dat zat zo heerlijk!

Maar met 14/15 weken begon het echt te groeien. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Pandora wo 22 feb 2012 - 20:48

_MamaRosa_ schreef:
Pandora schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik groeide de laatste keer met de tweeling ook heel snel in het begin, ik voelde de baarmoeder ook al heel vroeg. Kreeg de echo met 10 weken en had toen ook al het vermoeden dat het er wel eens 2 konden zijn, ook omdat de baarmoeder al zo omhoog kwam. En dat klopte dus.

Dus wie weet! Wink

14 maart heb ik de eerste echo... we zullen zien, het zit wel in beide families.....



2-eiig? Want dat is erfelijk. Spannnend!

Ja, 2- eiig :P
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  moepie wo 22 feb 2012 - 20:56

Met de eerste droeg ik met 15 weken zwangerschapskleding. En toen groeide mijn buik langzaam aan wat meer.
Nu met 14 weken de eerste positiebroek aan gehad, maar nu groei ik veel harder!! In 3 weken tijd is mijn buik echt flink gegroeid, Mijn collega is 10 weken verder dan mij maar mijn buik ziet er even groot uit!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oei... ik groei! Empty Re: Oei... ik groei!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum