Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! - Pagina 35 Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  ShallY zo 26 mei 2013 - 19:49

Taeda: Het speelt al sinds eind 2011 toen ik gestopt ben met de pil maar loop sinds september 2012 hiervoor in het ziekenhuis. Toen moest eerst mn schildklier goed zijn en sinds februari ben ik met clomid bezig. Heb inderdaad ook nog eens pcos dus het zit niet mee allemaal.

Is jou cyclus wel regelmatig? En heb je al wel overwogen om langs de huisarts te gaan of wil je wachten tot jullie een jaar bezig zijn?

Ik had trouwens ook heel sterk het gevoel dat het bij ons niet makkelijk zou gaan en dat is ook wel gebleken. Komt denk ik ook wel omdat bij meerdere in de familie moeilijk is gegaan.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aagje! zo 26 mei 2013 - 21:11

@punto: hug

@aimee: haha ik denk dat iemand je dan heel raar aangekeken had Laughing . Mijn dochter is wel weg geweest, dus misschien heb je haar wel gezien. Ben nu wel benieuwd, heb je al een pm gestuurd Wink

@taeda: Ik moet woensdag testen ja, maar ik ben niet zwanger. heb alweer vanaf vrijdag bloedverlies. Word vandaag of morgen gebeld met de uitslag van de gyn.
Ik herken jou gevoel wel! Ik heb het ook. Om me heen lijkt iedereen wel zwanger te worden, erg frustrerend. Hoop dat het voor jullie snel raak is, jullie zijn al een tijdje bezig toch?

@all: ik krijg vandaag of morgen een belletje van de gyn met de uitslag. Ben erg nerveus en zo bang voor slecht nieuws. Probeer het wel van me af te zetten, maar helaas lukt dat niet zo goed. Heb ook echt een stressige week achter de rug. Hoop dat hij vandaag belt, en niet morgen pas.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Dennenappel zo 26 mei 2013 - 23:09

Tadeda; wat moeilijk dat je er zo mee bezig bent en dat liever niet wilt. Er zijn ook wel heel veel zwangere in je buurt zeg! Ik heb hier helaas ook geen tip voor. Bepaalde topics vermijden, kleine kinderen e.d. heb je al even gedaan en het hielp niet (dat was mijn enige tip, maar dat kan je ook niet lang blijven doen).

Aagje; spannend, ik hoop voor je dat het goed is! Kan je je man bellen na het telefoontje of iemand anders om het erover te hebben?

Wij gaan er nog niet voor, helaas. Het kan nu wel, maar mijn vriend wilt nog niet. We hebben de afgelopen maanden veel meegemaakt, waardoor we nu anders tegen het leven aankijken. Hierdoor weet hij nog niet wanneer hij er voor wilt gaan. Roept eerst over een jaar, dan wellicht al eerder, dan dat hij het als smoes gebruikt omdat hij het niet weet. Dan zegt hij als we gaan trouwen, dan weer kan ook al na het aanzoek, etc. Het gekke is dat ik het er de laatste tijd niet over heb, maar hij er wel telkens naar verwijst. Hij is er dus wel veel mee bezig.
Afwachten dus en geduld hebben.
Zelf roep ik mijn hele leven al dat ik eerst getrouwd wil zijn, voordat ik aan kinderen begin. Ik wil nu gewoon graag beide, maar de volgorde maakt mij minder uit. Ik zou ook zwanger kunnen trouwen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Linnie1985 zo 26 mei 2013 - 23:16

Dennenappel schreef:Tadeda; wat moeilijk dat je er zo mee bezig bent en dat liever niet wilt. Er zijn ook wel heel veel zwangere in je buurt zeg! Ik heb hier helaas ook geen tip voor. Bepaalde topics vermijden, kleine kinderen e.d. heb je al even gedaan en het hielp niet (dat was mijn enige tip, maar dat kan je ook niet lang blijven doen).

Aagje; spannend, ik hoop voor je dat het goed is! Kan je je man bellen na het telefoontje of iemand anders om het erover te hebben?

Wij gaan er nog niet voor, helaas. Het kan nu wel, maar mijn vriend wilt nog niet. We hebben de afgelopen maanden veel meegemaakt, waardoor we nu anders tegen het leven aankijken. Hierdoor weet hij nog niet wanneer hij er voor wilt gaan. Roept eerst over een jaar, dan wellicht al eerder, dan dat hij het als smoes gebruikt omdat hij het niet weet. Dan zegt hij als we gaan trouwen, dan weer kan ook al na het aanzoek, etc. Het gekke is dat ik het er de laatste tijd niet over heb, maar hij er wel telkens naar verwijst. Hij is er dus wel veel mee bezig.
Afwachten dus en geduld hebben.
Zelf roep ik mijn hele leven al dat ik eerst getrouwd wil zijn, voordat ik aan kinderen begin. Ik wil nu gewoon graag beide, maar de volgorde maakt mij minder uit. Ik zou ook zwanger kunnen trouwen.

die van mij wil juist heel graag een kindje, maar vaak is het als we naar bed gaan dat hij moe is en dat IK eerder naar bed moet gaan en zijn computer en of internet uit moet zetten... Deze maand ook nog maar 1x seks gehad. Heb het er al eens met hem over gehad, maar af en toe lijkt het niet helemaal door te dringen grmbl... Ik heb gezegt dat ik vanavond rond 9 uur half 10 naar bed ga en daar moettie het mee doen!

Hij zit de laatste tijd ook een beetje met zn gezondheid, maar nu gaat het weer goed, maar wordt gek van dat eeuwige ik ben moe gezeur...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  mzcharlotte zo 26 mei 2013 - 23:18

@ Taeda: Voor een kindje in 2013! - Pagina 35 699888 Afleiding helpt ook niet veel als je zoveel zwangerschapsaankondigingen krijgt in zo'n korte tijd. Bij mij was het enige dat echt hielp mijn focus om écht af te vallen en therapie. Maar ik kan me dus heel goed voorstellen dat als ik dat niet had gehad, ik totaal zwanger zijn/worden niet uit mijn kop had kunnen krijgen.

@ Pitufo: balen van je ongesteldheid.

@ Aagje: Ik ben benieuwd wat ze voor je kunnen betekenen, hopelijk komt er snel schot in de zaak.

@ allen: Voor een kindje in 2013! - Pagina 35 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Aagje! ma 27 mei 2013 - 6:26

@dennenappel: jammer dat jullie er toch nog niet voor gaan. Zoals je zelf aan aangeeft is hij er zelf wel veel mee bezig dus wie weet! Misschien vind hij het gewoon erg spannend! Ik hoop dat je snel beide hier mag aankondigen Wink....

Ik kan morgen gelijk mijn man bellen, hoop dat hij opneemt, hij hoort niet altijd zijn telefoon ivm zijn werk. Verder hebben we het ook aan mijn moeder en schoonouders verteld. Zodat ze niet steeds weer met opmerkingen komen als. Waren ze wel blij mee.

@linnie: Wat jammer dat je vriend niet wil! Ik herkende het wel. Ik ben van het vroeg naar bed gaan, en mijn man juist niet. We hebben nu afgesproken dat hij af en toe wat eerder gaat, en ik dan ook af en toe wat later.

@pitufo: Balen van je ongesteldheid! Sad

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn ma 27 mei 2013 - 7:18

Taeda: Voor een kindje in 2013! - Pagina 35 699888
Ik gun het jullie zo hè, een mini Taeda! Hoop echt dat je snel zwanger mag worden.
Wij gaan er (nog lang) niet voor, maar zelfs ik heb dat wel hoor. Allemaal baby foto's op FB, zwangere meiden.. Ik vind het super leuk voor ze, maar het gaat dan juist kriebelen. Als je er echt al voor bezig bent, kan ik me heel goed voorstellen dat het 'frustrerend' is om dat steeds te zien. Ik vind trouwens wel dat je er super lief onder blijft. Je blijft geïnteresseerd in anderen, ook al zit het jou niet mee.

Dennenappel: Hopelijk wil jouw er toch snel voor gaan, hij is er wel mee bezig zo te lezen!

Aan alle meiden: Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden! Voor een kindje in 2013! - Pagina 35 699888
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Taeda ma 27 mei 2013 - 18:53

Dank jullie meiden! Ik weet dat wij nog ons nog niet echt zorgen hoeven te maken en de kans op een zwangerschap groot is, ik ben gewoon ongeduldig! bounce
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Punto ma 27 mei 2013 - 18:59

Hier nu op dag 6 van de nieuwe ronde. Helaas moet m'n vriend straks een aantal dagen weg en dat valt precies rond m'n ovulatie denk ik.

Ik herken t wel een beetje Linnie. Weinig tijd voor intimiteit door veel onregelmatig werken hier. Moet ook zeggen dat vriend er weinig mee bezig lijkt te zijn en dat vind ik wel lastig. Wil ook liever niet dat het een 'moetje' word. Maar ik weet dus wel wanneer het handig zou zijn om sex te hebben dus word dan wel eens boos/verdrietig als t er niet van komt. Heel vervelend vind ik dat. Wil er ook niet teveel mee bezig zijn maar probeer dat maar eens te voorkomen.
Punto
Punto
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12

Bericht  Linnie1985 ma 27 mei 2013 - 21:26

Punto schreef:Hier nu op dag 6 van de nieuwe ronde. Helaas moet m'n vriend straks een aantal dagen weg en dat valt precies rond m'n ovulatie denk ik.

Ik herken t wel een beetje Linnie. Weinig tijd voor intimiteit door veel onregelmatig werken hier. Moet ook zeggen dat vriend er weinig mee bezig lijkt te zijn en dat vind ik wel lastig. Wil ook liever niet dat het een 'moetje' word. Maar ik weet dus wel wanneer het handig zou zijn om sex te hebben dus word dan wel eens boos/verdrietig als t er niet van komt. Heel vervelend vind ik dat. Wil er ook niet teveel mee bezig zijn maar probeer dat maar eens te voorkomen.

Gisteren hebben we nog heerlijk buiten gezeten met de buitenhaard aan, zijn rond half 10 gaan douchen en toen is het er van gekomen...
Wij werken beiden, mn vriend door de weeks en is rond een uur of 4 thuis, en ik ben om kwart voor thuis. Dus daar ligt het niet aan, maar soms zijn er leuke series op tv of vriendjelief is aan het gamen en tja dan ligt het gewoon aan ons beiden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Aagje! ma 27 mei 2013 - 22:50

Even snel bericht van mijn kant. Vandaag ongesteld geworden, en net belde de gyn!

Ik ben gelukkig niet in de overgang, maar er was ook niet echt sprake van een wauw eisprong hormoon. Dus mag over 2 dagen gelijk beginnen met clomid, geen duphaston. En dan zou ik over 28-30 dagen ongesteld moeten worden!

En als dat niet lukt dan moet ik weer bellen en gaan ze andere stappen ondernemen zoals echo's. Ik mag het eerst nog een ronde zo proberen! Ook prima!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pitufo di 28 mei 2013 - 0:58

Aagje! schreef:Even snel bericht van mijn kant. Vandaag ongesteld geworden, en net belde de gyn!

Ik ben gelukkig niet in de overgang, maar er was ook niet echt sprake van een wauw eisprong hormoon. Dus mag over 2 dagen gelijk beginnen met clomid, geen duphaston. En dan zou ik over 28-30 dagen ongesteld moeten worden!

En als dat niet lukt dan moet ik weer bellen en gaan ze andere stappen ondernemen zoals echo's. Ik mag het eerst nog een ronde zo proberen! Ook prima!
Even snel: Fijn om te horen dat je in ieder geval niet in de overgang zit! En ook fijn dat er wel meteen actie wordt ondernomen. Nu weet je in ieder geval wel hoe de situatie is en wordt er alles aan gedaan om te zorgen dat je alsnog zwanger kunt worden smile

Ik reageer later op de rest.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Filoria di 28 mei 2013 - 2:18

Aagje: jij hebt ook geen PCOS toch? Ik ook niet, maar hier ook een onregelmatige cyclus en niet altijd een eisprong. Eerste ronde Clomid sloeg meteen aan! Hopelijk gaat het bij jou ook zo goed!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Aagje! di 28 mei 2013 - 2:20

Filoria schreef:Aagje: jij hebt ook geen PCOS toch? Ik ook niet, maar hier ook een onregelmatige cyclus en niet altijd een eisprong. Eerste ronde Clomid sloeg meteen aan! Hopelijk gaat het bij jou ook zo goed!

Ze dachten van wel, maar mijn bloed wees uit dat mijn hormonen net op het randje zaten. Dus zal wel niet altijd zijn dan! Ohhhh dat wil ik ook Very Happy

Had jij last van bijwerkingen?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria di 28 mei 2013 - 2:26

De enige bijwerking was eigenlijk dat ik een paar weken later zwanger was :cheering:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Aagje! di 28 mei 2013 - 3:03

Haha nou die bijwerking zou ik niet erg vinden Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ilovethe90s di 28 mei 2013 - 6:18

Ha, daar was ik ook weer eens Voor een kindje in 2013! - Pagina 35 561177
Nog geen nieuws te melden ... afgelopen weekend was mijn eisprong en heb wat nieuwe zwangerschapstesten gekocht zodat ik volgende week meteen kan testen als ik wil.

Aagje, fijn dat je in ieder geval te horen hebt gekregen dat je niet in de overgang zit.

Taeda, wat jammer dat je in je omgeving nu een aantal keer het bericht hebt gekregen dat iemand zwanger is. Ik kan me je gevoel voorstellen al moet ik zeggen dat ik er zelf steeds minder actief mee bezig lijk te zijn.

Ik hoop wel dat het in ons geval binnen nu en augustus/september gebeurd. Ik heb zo geen zin om de medische molen in te gaan ...
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  ShallY di 28 mei 2013 - 6:40

Dat hoopt denk ik niemand Ilovethe90s, om de medische molen in te gaan.
Als je zover bent dat je zwanger bent hoop je dat alles goed gaat en dat je geen hulp nodig hebt. Maar gelukkig bestaat die mogelijkheid er wel.

@Aagje: wat fijn dat je niet in de overgang zit. Hopelijk ben je snel zwanger met hulp van de clomid. Gelukkig wordt er nu actie ondernomen!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Ilovethe90s di 28 mei 2013 - 6:43

ShallY schreef:Dat hoopt denk ik niemand Ilovethe90s, om de medische molen in te gaan.
Als je zover bent dat je zwanger bent hoop je dat alles goed gaat en dat je geen hulp nodig hebt. Maar gelukkig bestaat die mogelijkheid er wel.
Natuurlijk hoopt iedereen dat het spontaan gebeurt. Ik weet van mezelf dat de wens bij mij niet zo groot is dat ik er dan bijvoorbeeld nog jaren mee bezig zal zijn.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis di 28 mei 2013 - 6:52

Aagje, wat fijn dat je in elk geval niet in de overgang zit en straks met clomid mag beginnen! Hopelijk gaat het dan wat voorspoediger allemaal Very Happy

Ilovethe90's, als het niet lukt, dan leg je je daarbij neer? Begrijp ik dat goed uit je laatste bericht?

Taeda, begrijpelijk... Voor een kindje in 2013! - Pagina 35 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Ilovethe90s di 28 mei 2013 - 6:55

Ja, dat begrijp je goed. We hebben het hier samen goed over gehad en hebben in onze omgeving meerdere stellen die er 3-5 jaar mee bezig zijn geweest. We hebben gezien wat voor stress dat oplevert en dat zouden wij zolang niet vol kunnen houden denken we.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  ShallY di 28 mei 2013 - 6:57

Ilovethe90s schreef:
ShallY schreef:Dat hoopt denk ik niemand Ilovethe90s, om de medische molen in te gaan.
Natuurlijk hoopt iedereen dat het spontaan gebeurt. Ik weet van mezelf dat de wens bij mij niet zo groot is dat ik er dan bijvoorbeeld nog jaren mee bezig zal zijn.

Oké op die manier. Maar zoals ik nu begrijp zou je niet de medische molen in gaan? (zomaar een vraag hoor, bedoel er verder niks mee) Sorry, had niet verder gelezen maar je had hier al antwoord op gegeven.

Laatst aangepast door ShallY op di 28 mei 2013 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis di 28 mei 2013 - 6:57

Daar kan ik wel in komen. Mijn man en ik hebben ook ooit gezegd, dat als het niet natuurlijk lukt (clomid en andere kleine medicatie uitgezonderd), we het niet verder proberen. Wij zouden dan zelfs overgaan tot adoptie.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Ilovethe90s di 28 mei 2013 - 7:01

We zouden ook wel iets proberen maar niet alles doorlopen en tot het uiterste gaan om een kindje te kunnen krijgen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  Aagje! di 28 mei 2013 - 7:44

@ilovethe90s: Je zou dus wel voor bv clomid willen gaan, maar niet bv voor ivf? Als jullie het hier goed over gehad hebben, dan is het een goed uitgangspunt. Als jullie hier dan samen je goed bij voelt dan is het toch goed. Zou leuk zijn als het voor die tijd is gegund smile

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: