Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Ik hoef niet meer te temperaturen, aangezien ik iedere maand netjes een eisprong heb. Ik hoef pas over 3 maanden terug te komen. Tenzij ik zwanger ben, dan moet ik eerder terug komen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
@Linniepinnie: Niets te danken hoor. Heb je nu ook duidelijkheid over wanneer je ei is geweest?
@Aimee: Tot binnenkort denk ik dan maar
@Rituals: En en en?? Al ongi? Hopelijk niet!! Heb je nog weer getest? Volgens mij kun je een week na innesteling testen. Mijn vriendin testte namelijk een week na de innesteling positief.
@Linnie: Ow balen zeg dat je vriend zich steeds zo moe voelt en steeds niet zo happy en daar zijn zin onder lijdt. Wij zitten nu in de eerste ronde (inmiddels op het wachtbankje), maar hij had ook ene moment wel zin en andere moment niet terwijl hij normaal altijd zin heeft. Bleek dat hij zich ergens diep van binnen toch nog zorgen maakt of alles wel goed komt, maar toch wil hij er voor gaan. Wel frustrerend, ondanks dat het voor ons nog maar de eerste ronde is. Dus voor jou moet het nog frustrerender zijn.
Maar vind de gyn het dan niet raar dat je al zo lang bezig bent, elke keer netjes een eisprong hebt je nog steeds niet zwanger bent??
@Joli: GEFELICITEERD. In 1 x keer raak! En je was nog wel bang dat je weinig geklust had hihi.
@All: ik word hier langzaamaan gek. Vorige week waarschijnlijk een innestelingsbloeding gehad. Dagen erna nog steeds krampjes en bijzondere dingen. Ik vind vis ineens niet meer afgrijselijk vies ruiken zoals voorheen en ik rook de aarde van de aardappels of 5 meter afstand in de winkel, vaak plassen (soms veel en soms weinig), dorst, droge mond, ene moment zin in chips daarna zin in zoet, af en toe wat gevoel van maagzuur wat omhoog komt, steken krampjes in vagina, liezen en van binnenuit richting bekkenbodem en/of zitvlak, af en toe last van onderrug en overgang bilspier naar bovenbeen spier. Ene moment is alles heftig aanwezig andere moment is alles weg lijkt het wel....Ik wil zo graag duidelijkheid. Ene moment zwaar overtuigd dat ik zwanger ben en andere moment niet. Mijn vriend zei ineens dat gewoon weet dat het direct raak is, maar weet niets van al mijn klachtjes. Dat helpt ook niet echt hahaha. Nu maar weer proberen wat afleiding te zoeken.
@Aimee: Tot binnenkort denk ik dan maar
@Rituals: En en en?? Al ongi? Hopelijk niet!! Heb je nog weer getest? Volgens mij kun je een week na innesteling testen. Mijn vriendin testte namelijk een week na de innesteling positief.
@Linnie: Ow balen zeg dat je vriend zich steeds zo moe voelt en steeds niet zo happy en daar zijn zin onder lijdt. Wij zitten nu in de eerste ronde (inmiddels op het wachtbankje), maar hij had ook ene moment wel zin en andere moment niet terwijl hij normaal altijd zin heeft. Bleek dat hij zich ergens diep van binnen toch nog zorgen maakt of alles wel goed komt, maar toch wil hij er voor gaan. Wel frustrerend, ondanks dat het voor ons nog maar de eerste ronde is. Dus voor jou moet het nog frustrerender zijn.
Maar vind de gyn het dan niet raar dat je al zo lang bezig bent, elke keer netjes een eisprong hebt je nog steeds niet zwanger bent??
@Joli: GEFELICITEERD. In 1 x keer raak! En je was nog wel bang dat je weinig geklust had hihi.
@All: ik word hier langzaamaan gek. Vorige week waarschijnlijk een innestelingsbloeding gehad. Dagen erna nog steeds krampjes en bijzondere dingen. Ik vind vis ineens niet meer afgrijselijk vies ruiken zoals voorheen en ik rook de aarde van de aardappels of 5 meter afstand in de winkel, vaak plassen (soms veel en soms weinig), dorst, droge mond, ene moment zin in chips daarna zin in zoet, af en toe wat gevoel van maagzuur wat omhoog komt, steken krampjes in vagina, liezen en van binnenuit richting bekkenbodem en/of zitvlak, af en toe last van onderrug en overgang bilspier naar bovenbeen spier. Ene moment is alles heftig aanwezig andere moment is alles weg lijkt het wel....Ik wil zo graag duidelijkheid. Ene moment zwaar overtuigd dat ik zwanger ben en andere moment niet. Mijn vriend zei ineens dat gewoon weet dat het direct raak is, maar weet niets van al mijn klachtjes. Dat helpt ook niet echt hahaha. Nu maar weer proberen wat afleiding te zoeken.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Hoe voelen jullie je?
Ik ben vandaag braaf aan het wachten op mijn menstruatie.
Ik denk wel dat die komt want ik heb de bekende hoofdpijn die ik dan altijd heb en last van mijn darmen en een raar gevoel maar toch hoop ik stiekem van niet. Ik wordt het normaal altijd vandaag met een uitzondering ertussen dat het morgen ook kan.
Als het al is dan heb ik een late innesteling gehad (donderdag) en dan kan ik nu echt nog niet positief testen. Zaterdag was hij nog negatief (omo wit)
Erg he stokstaartje die onzekerheid en die klachtjes ! Vanaf donderdag dus heb ik ook echt klachtjes maar misschien heb ik dat normaal ook wel zonder de pil heb het nooit zo goed in de gaten gehouden nu valt het gewoon meer op.
Ik duim nu dat ik niet ongesteld wordt maar ben er bang voor want vorige maand was ik er van overtuigd dat het gelukt was door de klachtjes.
Ik ga nu wel erg vaak kijken
Ik ben vandaag braaf aan het wachten op mijn menstruatie.
Ik denk wel dat die komt want ik heb de bekende hoofdpijn die ik dan altijd heb en last van mijn darmen en een raar gevoel maar toch hoop ik stiekem van niet. Ik wordt het normaal altijd vandaag met een uitzondering ertussen dat het morgen ook kan.
Als het al is dan heb ik een late innesteling gehad (donderdag) en dan kan ik nu echt nog niet positief testen. Zaterdag was hij nog negatief (omo wit)
Erg he stokstaartje die onzekerheid en die klachtjes ! Vanaf donderdag dus heb ik ook echt klachtjes maar misschien heb ik dat normaal ook wel zonder de pil heb het nooit zo goed in de gaten gehouden nu valt het gewoon meer op.
Ik duim nu dat ik niet ongesteld wordt maar ben er bang voor want vorige maand was ik er van overtuigd dat het gelukt was door de klachtjes.
Ik ga nu wel erg vaak kijken
Laatst aangepast door rituals op zo 28 apr 2013 - 23:49; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben al eens zwanger geweest, dus het moet gewoon kunnen, maja dan moet mn vriend ook wel willen. Het is dat zn gezondheid er nu onder lijdt. En dan vorige week nog vragen of ik nog ongesteld was:roll:.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Ik ben al eens zwanger geweest, dus het moet gewoon kunnen, maja dan moet mn vriend ook wel willen. Het is dat zn gezondheid er nu onder lijdt. En dan vorige week nog vragen of ik nog ongesteld was:roll:.
Wel fijn om te weten dat het bij jullie wel gewoon kan zou voor mij al geruststellend zijn. In mijn achterhoofd ben ik telkens bang of het bij ons wel kan/lukt. Als het nog even zou duren is niet zo erg maar maak me hier dan druk over.
Hebben jullie dat ook?
Gast- Gast
@Rituals: ik heb gister voor de grap getest (heb vermoedelijk afgelopen donderdag innesteling gevoeld) en hartstikke nega. Morgen is mijn vriend vrij dus dan test ik liever niet, want ik test liever als hij er niet is. Hij hoort het vanzelf als de test posi is hihi. Ik wil dus woensdag of donderdag weer testen. Ook te vroeg want net als love is mijn NOD 5 mei, maargoed wel een week na de innesteling dus het is het proberen waard!
Ik heb dat heeeeel erg gehad. Ik wilde moeder worden als ik 23 was. Ben nu 26 en gaan er eindelijk voor. Ook heel erg bang geweest dat het niet wilde lukken. Tot dat ik afgelopen een maand ineens een hele bijzondere menstruatie had en bleek dat dit een miskraam was en ik er zo achter ben gekomen dat ik zwanger was. Paar weekjes erg moeilijk mee gehad, maar toch geprobeerd het positieve eruit te halen dat ik in elk geval zwanger kon raken van ver voor het zingen de kerk uit dus dan moet het zeker lukken als we er vol voor gaan hihi
@Linnie: Ja bij mijn vriend had het niks met gezondheid te maken haha dus ik was ook steeds een beetje boos eigenlijk. Wij willen vanaf begin af aan al wel een kindje en sinds een jaar werd er veel over gesproken onder het mom van binnenkort. Vorig jaar april gestopt met de pil i.v.m. mijn gezondheid, laatste 4 maanden ver voor het zingen de kerk uit gedaan en nu we er eindelijk echt voor gaan heeft hij moeite met zin hebben. Dus ik was af en toe best wel een beetje boos Natuurlijk niet helemaal redelijk van mij, maar gelukkig begreep hij het wel.
Maar als je ziek bent is het wel een beetje anders idd. Maar toch hoop ik dat ie probeert een beetje zin te maken. Soms heb je geen zin, maar als je er een klein beetje moeite voor doet of toch iets langer doorgaat met friemelen kun je ineens wel zin krijgen.
Ik heb dat heeeeel erg gehad. Ik wilde moeder worden als ik 23 was. Ben nu 26 en gaan er eindelijk voor. Ook heel erg bang geweest dat het niet wilde lukken. Tot dat ik afgelopen een maand ineens een hele bijzondere menstruatie had en bleek dat dit een miskraam was en ik er zo achter ben gekomen dat ik zwanger was. Paar weekjes erg moeilijk mee gehad, maar toch geprobeerd het positieve eruit te halen dat ik in elk geval zwanger kon raken van ver voor het zingen de kerk uit dus dan moet het zeker lukken als we er vol voor gaan hihi
@Linnie: Ja bij mijn vriend had het niks met gezondheid te maken haha dus ik was ook steeds een beetje boos eigenlijk. Wij willen vanaf begin af aan al wel een kindje en sinds een jaar werd er veel over gesproken onder het mom van binnenkort. Vorig jaar april gestopt met de pil i.v.m. mijn gezondheid, laatste 4 maanden ver voor het zingen de kerk uit gedaan en nu we er eindelijk echt voor gaan heeft hij moeite met zin hebben. Dus ik was af en toe best wel een beetje boos Natuurlijk niet helemaal redelijk van mij, maar gelukkig begreep hij het wel.
Maar als je ziek bent is het wel een beetje anders idd. Maar toch hoop ik dat ie probeert een beetje zin te maken. Soms heb je geen zin, maar als je er een klein beetje moeite voor doet of toch iets langer doorgaat met friemelen kun je ineens wel zin krijgen.
Stokstaartje- Prater
Stokstaartje, je bent jezelf Ă©cht gek aan het maken haha
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je al maagzuur hebt bijv, het is nu nog helemaal niks, die kan nog niet zo heel veel teweeg brengen. Relaaaaaxt, het blijft spannend! Ik was bijv de eerste maanden dat ik gestopt was met de pil na mijn eisprong kotsmisselijk, en toen ik zwanger was helemaal niet.
Linnie, wat is er uit de zaadtest gekomen?
Heb je nog gezegd dat je verder onderzoek wil, of iets?
Na 2,5 jaar en een miskraam mag je toch hopen dat ze je langzaamaan verder gaan helpen?
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je al maagzuur hebt bijv, het is nu nog helemaal niks, die kan nog niet zo heel veel teweeg brengen. Relaaaaaxt, het blijft spannend! Ik was bijv de eerste maanden dat ik gestopt was met de pil na mijn eisprong kotsmisselijk, en toen ik zwanger was helemaal niet.
Na 2,5 jaar en een miskraam mag je toch hopen dat ze je langzaamaan verder gaan helpen?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik wist trouwens niet dat je een miskraam had gehad, stokstaartje! Sorry!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Stokstaartje, je bent jezelf Ă©cht gek aan het maken haha
zijn zaad was gewoon goed, voldoende zaadcellen enzo, daar ligt het dus niet aan. Ik denk dat we het gewoon op de verkeerde en of te weinig doen. Maja sex moet natuurlijk ook wel leuk blijven. En het is balen van zn gezondheid en hoop dat we snel wat weten, want het is iedere keer wat.
Linnie1985- Kletskop
Joli, gefeliciteerd
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
[quote="Parel"]Stokstaartje, je bent jezelf Ă©cht gek aan het maken haha
Geeft niet hoor dat je dat niet wist Ik ben al een jaar van de pil af dus ontpillen is het bij mij absoluut niet Ik voel nu dingen die ik nu achteraf gezien ook had toen ik dus onbewust zwanger was. Vandaar dat die klachtjes mij hoop geven Deze ronde is onze officiële eerste ronde dus ik snap de verwarring ook heel goed
Geeft niet hoor dat je dat niet wist Ik ben al een jaar van de pil af dus ontpillen is het bij mij absoluut niet Ik voel nu dingen die ik nu achteraf gezien ook had toen ik dus onbewust zwanger was. Vandaar dat die klachtjes mij hoop geven Deze ronde is onze officiële eerste ronde dus ik snap de verwarring ook heel goed
Stokstaartje- Prater
De eerste dag overtijd echt vaag hoor.
Maar het kan nog vandaag is weleens een uitzondering.
Maar het kan nog vandaag is weleens een uitzondering.
Gast- Gast
Net toch getest en een mini lijntje
Is een heeel licht lijntje ook positief?
Is een heeel licht lijntje ook positief?
Gast- Gast
Een lijn is een lijn! Heb je en foto??
Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Spannend, Rituals, voorzichtig gefeliciteerd alvast! Toen ik 1 dag overtijd was, had ik precies hetzelfde, durfde nog niet heel blij te zijn, maar een heel licht streepje is ook positief hoor Waarschijnlijk is je streep over een paar dagen een stuk duidelijker.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lukt het je om hier een foto te plaatsen? Dan kunnen wij even mee helpen kijken
Aagje!- Kletskop
Met telefoon is te onduidelijk ga eens proberen met mijn ipad
Ik krijg geen duidelijke foto in het echt zie ik het wel ietsje beter dan op de foto.
Ik krijg geen duidelijke foto in het echt zie ik het wel ietsje beter dan op de foto.
Laatst aangepast door rituals op ma 29 apr 2013 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zie bij alletwee gewoon een tweede streep staan hoor! Ik denk dat je heel blij mag zijn!!!
Aagje!- Kletskop
Ik zie ook gewoon een tweede streep! Gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zwaannngggerrrrrr! Gefeliciteerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zie ook een licht tweede streepje, gefeliciteerd!
peach- Prater
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Jaaaa een streep!!! Gefeliciteerd!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
ik zeg zwanger
Stokstaartje- Prater
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: