Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen buiten spelen.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Alleen buiten spelen.

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:39

Meiden, wanneer vinden jullie het verantwoord om je kinderen alleen voor op de stoep te laten spelen.
Stond hier net een meisje uit M klas op de stoep of hij mee kwam spelen. Zij vertelde dat ze alleen op de stoep mag. Maar ik durf het zelf nog niet zo goed aan. Dus ze zijn nu in de achter tuin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Re: Alleen buiten spelen.

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:41

Ik denk dat het ook per kind verschilt. Mijn oppaskindje speelde met 2 jaar al wel eens alleen voor, maar toen haar broertje even oud was, durfde ik die nog niet eens achter in de (omheinde en afgesloten) tuin alleen te laten spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Re: Alleen buiten spelen.

Bericht  knets wo 16 feb 2011 - 4:05

Ik denk dat het eraan ligt waar je woont??
Ik woon in een rustige doodlopende straat met 10meter verder een speeltuin. Jordan heeft 2 vriendjes links naast de speeltuin wonen en een vriendje achter ons huis. Dus daar heb ik de grens aangegeven tussen de vriendjes zegmaar. En hun 4e halen elkaar op en spelen samen buiten naast ons huis of in de speeltuin. Dat begon toen Jordan 3,5 jaar was.. Hij is 1x weggelopen naar een speeltuin verderop en toen moest hij voor straf de verdere middag in de tuin blijven. DUs dat heeft hij gelijk afgeleerd.
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Re: Alleen buiten spelen.

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:02

Hier laat ik Tygo pas nu zelf naar de speeltuin lopen die achter ons huis is. Hij moet daar 1 (niet zo drukke) straat voor over om er te komen. Onze Jens die durf ik echt nog niet met Tygo mee te laten gaan, dan ga ik zelf ook mee. Jens is een beetje onbezonnen zeg maar en als hij iets leuks ziet loopt hij er gewoon blind naartoe. Dus voor hem moet ik echt oppassen. Tygo daarintegen laat ik nu iets losser, maar goed die is dan ook al 5 natuurlijk en Jens pas 2.5 jaar. Voor op de stoep durf ik Jens wel te laten spelen maar ook alleen maar samen met Tygo, niet alleen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Re: Alleen buiten spelen.

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:07

Hier is inderdaad ook een speeltuin in de buurt, maar dan moet hij ook eerst even de straat over. Dus dat wil ik nu ook nog niet. Voor ons huis is het ook wel te doen, nadeel is alleen dat achter ons huis de doorgaande weg vh dorp is. En daar stoppen ze zelfs niet voor het zebrapad. op zich is het straks natuurlijk wel een kwestie van loslaten. Maar ik zie het nu ook nog niet zitten omdat ik niet mobiel genoeg ben.

C mag zo en zo nog niet voor. Dat is ook zo boef, zodra we uit de deur stappen loopt hij het liefst richting de stoep en staat hij zo midden op de weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Re: Alleen buiten spelen.

Bericht  Bolleke wo 16 feb 2011 - 21:15

MOielijk vind ik dat, Christ.ian mag wel buiten spelen maar niet zo vaak en alleen achter ons huis, als ik hem roep moet hij mij kunnen horen, als hij verder is komt hij meteen naar binnen maar dat is 1 keer gebeurd. Hij word nu 4,5 en vorig jaar zomer heeft hij voor het eerst buiten gespeeld.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Re: Alleen buiten spelen.

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:16

Als je er nog geen goed gevoel over hebt dan moet je het ook gewoon niet doen. Denk dat als je er niet echt aan toe bent of vertrouwen er in hebt dat je niet rustig kunt zitten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen buiten spelen. Empty Re: Alleen buiten spelen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum