Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

+5
SoGood
Toet
Blond
mzcharlotte
Lady1984
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 23:40

Bij bijvoorbeeld een baliemedewerkster (mag ook een ander beroep zijn natuurlijk), welk gedag zou je echt niet kunnen waarderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Lady1984 wo 16 feb 2011 - 0:50

Ik werk als woonbegeleidster met verstandelijk gehandicapte kinderen en jongeren (tot 18 jaar). Ik vind het niet kunnen als je kinderen over je persoonlijke grens laat gaan wat betreft agressie. Jezelf uit laten schelden bijvoorbeeld. Of laten slaan. Soms is de beste remedie bij negatief gedrag om het te negeren, maar ik ben van mening dat kinderen grenzen nodig hebben. Waar die grenzen dan liggen op andere gebieden daar kun je over discussiëren.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 7:29

Ik heb ooit een collega naast me gehad die tegen kinderen alleen maar dingen als 'Nee!!' en 'Niet doen!!' riep als ze iets deden wat niet mocht. Daar ben ik echt ontzettend allergisch voor, leg dan op z'n minst uit wát niet mag.
En dan was ze nog verbaasd als het kindje in kwestie gewoon nog doodleuk doorging (en dat het bij mij natuurlijk wel stopte als ik daarom vroeg Twisted Evil)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  mzcharlotte wo 16 feb 2011 - 7:41

Mijn collega had het laatst over hoe slecht ons bedrijf wel niet was (inclusief scheldwoorden), terwijl er een buitenlandse bezoeker tegenover hem zat. Dit kán echt absoluut niet.

Net als door andermans telefoongesprekken schreeuwen trouwens.

mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:31

Mensen die klanten brutaal behandelen en mensen die met elkaar over prive onderwerpen praten terwijl er klanten bij zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Blond do 17 feb 2011 - 1:14

Persoonlijke gegevens over cliënten en dergelijke bespreken met je vrienden in de kroeg.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 7:13

_Chance schreef:Persoonlijke gegevens over cliënten en dergelijke bespreken met je vrienden in de kroeg.
Bij ons in de klas worden er ook wel eens dingen besproken met namen erbij. Dat vind ik ook niet kunnen. We mogen praktijk wel op school bespreken, maar nooit met de namen erbij van de personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Toet do 17 feb 2011 - 9:53

Lady1984 schreef:Ik werk als woonbegeleidster met verstandelijk gehandicapte kinderen en jongeren (tot 18 jaar). Ik vind het niet kunnen als je kinderen over je persoonlijke grens laat gaan wat betreft agressie. Jezelf uit laten schelden bijvoorbeeld. Of laten slaan. Soms is de beste remedie bij negatief gedrag om het te negeren, maar ik ben van mening dat kinderen grenzen nodig hebben. Waar die grenzen dan liggen op andere gebieden daar kun je over discussiëren.

Je zegt dat dit gedrag niet kan, maar er zijn mensen die hier gewoon heel veel moeite mee hebbe. Ja, dat zou niet zo moeten zijn, maar hier horen ze begeleiding in te krijgen vind ik.
Maar of die discussie helemaal in dit topic hoort weet ik niet, het gaat hier volgens mij om gedrag waar je bewust voor kiest. Ik vind het in die setting bijvoorbeeld écht niet kunnen privé contact met een cliënt te hebben.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Toet do 17 feb 2011 - 9:55

Purple schreef:Mensen die klanten brutaal behandelen en mensen die met elkaar over prive onderwerpen praten terwijl er klanten bij zijn.

En over welke sector heb je het dan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Blond do 17 feb 2011 - 23:50

Dolcis_ schreef:
_Chance schreef:Persoonlijke gegevens over cliënten en dergelijke bespreken met je vrienden in de kroeg.
Bij ons in de klas worden er ook wel eens dingen besproken met namen erbij. Dat vind ik ook niet kunnen. We mogen praktijk wel op school bespreken, maar nooit met de namen erbij van de personen.

Nee, exact. Dat soort zaken zijn vertrouwelijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:54

Met namen erbij kan inderdaad echt niet, maar een vriendin vertelt wel eens over een voorval bij haar op haar werk ofzo. Zolang je geen namen noemt en niet teveel in detaisl treedt is dat toch geen ramp?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 11:22

Mijn collega zegt "hoi" als ze ophangt. Vre-se-lijk vind ik dat! Daar krijg ik gewoon echt kromme tenen van.
Of je en jij tegen klanten en leveranciers. Ik vind dat gewoon echt niet kunnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 21:16

Ik zie wel eens collega's in het onderwijs, en ook mijn laatste stagiaire die overdreven amicaal omgaan met hun leerlingen. Ik noem ze ook wel eens schattebout als ze brutaal zijn (voortgezet onderwijs) of knuffel ze maar sommigen zitten haast te flirten met de leerlingen of gaan met ze op stap of praten heel popi jopie, of hebben ze op hyves. Vind ik echt niet kunnen, erger ik me heel erg aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  SoGood vr 18 feb 2011 - 21:42

Ik weet niet of je dit bedoelt maar ik was mijn collega's eens kwijt, toen bleek het dat ze met z'n tweeen zich achter de printer verstopt hadden om vervolgens te gaan zitten roddelen. Heel professioneel en volwassen hoor. No

Mijn baas van bovenstaand werk knipte eens in zijn vingers en maakte er een klakkend geluid blij om vervolgens te wijzen dat ik zijn kant op moest komen terwijl hij aan de balie met clienten stond, dat vond ik ook erg belachelijk. Kom op zeg, een beetje respect kan geen kwaad.

Deze baas presteerde het ook om zijn vrouw telefonisch uit te schelden wat iedereen kon horen, en dat ze maar op moest schieten met zijn boterhammen want hij had honger.

Blij dat ik er weg ben, stel idioten. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  SoGood vr 18 feb 2011 - 21:44

Oja, ik heb weleens een collega gehad.. Toen werkte ik notabene in het bedrijf van mijn vader.. Die zat tegenover me en besloot mailtjes te sturen als "Ga je mee naar het toilet...?" om me te shockeren. Nou dan durf je.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 21:49

Ik heb trouwens een collega, een enorm arrogante kwast, een man he. We hebben een vrouwelijke collega die ietjes dikker is (niet vet ofzo) en hij spreekt haar consequent aan met 'Hei Bolle'. Toen ik dat de eerste keer hoorde dacht ik ook...ok :shock: .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 21:53

We hebben trouwens allemaal dezelfde werk mobiel met allemaal dezelfde ringtone. We hebben flexplekken op kantoor dus iedereen zit door elkaar en toen ging er een telefoon af. Een collega dacht dat het die van haar was dus keek, was er een smsje. Zij dat smsje geopend stond erin "Ik kan niet wachten weer met je te vrijen". Ze vroeg zich hardop van wie nou zoiets raars zou komen en kende het nummer niet dus besloot het nummer te bellen. Dus zij belt dat nummer op...neemt de secretaresse van een andere dependance op met heeeeeej lekker ding. Toen begon haar pas te dagen dat ze de telefoon in handen had van onze mannelijke collega (de arrogante kwast van hierboven). Doe vent is dus getrouwd, we kennen zijn vrouw allemaal, een heel zielig vrouwtje en die vent zit achter alles aan dat borsten heeft....bah. Maar ik heb wel gelachen en die collega was ziedend dat er aan zijn telefoon was gezeten hahahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Lejow vr 18 feb 2011 - 22:05

mozzarella schreef:We hebben trouwens allemaal dezelfde werk mobiel met allemaal dezelfde ringtone. We hebben flexplekken op kantoor dus iedereen zit door elkaar en toen ging er een telefoon af. Een collega dacht dat het die van haar was dus keek, was er een smsje. Zij dat smsje geopend stond erin "Ik kan niet wachten weer met je te vrijen". Ze vroeg zich hardop van wie nou zoiets raars zou komen en kende het nummer niet dus besloot het nummer te bellen. Dus zij belt dat nummer op...neemt de secretaresse van een andere dependance op met heeeeeej lekker ding. Toen begon haar pas te dagen dat ze de telefoon in handen had van onze mannelijke collega (de arrogante kwast van hierboven). Doe vent is dus getrouwd, we kennen zijn vrouw allemaal, een heel zielig vrouwtje en die vent zit achter alles aan dat borsten heeft....bah. Maar ik heb wel gelachen en die collega was ziedend dat er aan zijn telefoon was gezeten hahahaha.

Daar zou ik ook wel om kunnen lachen ja Laughing Laughing
Hij vast iets minder whahahaha

Maar hij is dus niet alleen arrogant, maar ook gewoon een klootzak ook..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  SoGood vr 18 feb 2011 - 22:11

Haha, Mozz Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 3:00

Roddelen over elkaar. Daar heb ik echt zo'n gruwelijke schijthekel aan ! Ik werk in een bedrijf waar alleen maar vrouwen werken en elke dag vang ik wel iets op over iemand. Bij m'n vorige baan (waar ook mannen werken) was het helemaal niet zo erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Blond za 19 feb 2011 - 5:21

Storm schreef:Met namen erbij kan inderdaad echt niet, maar een vriendin vertelt wel eens over een voorval bij haar op haar werk ofzo. Zolang je geen namen noemt en niet teveel in detaisl treedt is dat toch geen ramp?

Nee, dan niet. Maar toen ik nog op de Pabo zat, hoorde ik veel klasgenoten over kinderen uit hun stageklassen in detail vertellen, met naam en toenaam. Dat bedoel ik meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Blond za 19 feb 2011 - 23:07

Oh, en ik ook echt niet vind kunnen: een vriendin van mij heeft zich wel eens een dag ziek gemeld omdat ze een bruiloft had van een nicht. Ze staat voor de klas (middelbare school), en moest die dag drie uurtjes werken. Ik snap dat niet, dan werk je toch die drie uurtjes en kom je daarna. Ik vind dat echt geen stijl.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Jeanette zo 20 feb 2011 - 8:14

Lady1984 schreef:Ik werk als woonbegeleidster met verstandelijk gehandicapte kinderen en jongeren (tot 18 jaar). Ik vind het niet kunnen als je kinderen over je persoonlijke grens laat gaan wat betreft agressie. Jezelf uit laten schelden bijvoorbeeld. Of laten slaan. Soms is de beste remedie bij negatief gedrag om het te negeren, maar ik ben van mening dat kinderen grenzen nodig hebben. Waar die grenzen dan liggen op andere gebieden daar kun je over discussiëren.

Zoiets wilde ik net gaan typen, alleen zijn de clienten waarmee ik werk iets ouder. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Caro ma 21 feb 2011 - 2:51

Elkaar als collega zijnde aanvallen als er klanten/ internationale collegas bij zitten.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  samantjuh89 ma 21 feb 2011 - 6:25

Uitschelden en gillen naar elkaar.
Respect-loos vind ik ook niet kunnen.
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Woonplaats : Zeeland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum