Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

+5
SoGood
Toet
Blond
mzcharlotte
Lady1984
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 23:40

Bij bijvoorbeeld een baliemedewerkster (mag ook een ander beroep zijn natuurlijk), welk gedag zou je echt niet kunnen waarderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Lady1984 wo 16 feb 2011 - 0:50

Ik werk als woonbegeleidster met verstandelijk gehandicapte kinderen en jongeren (tot 18 jaar). Ik vind het niet kunnen als je kinderen over je persoonlijke grens laat gaan wat betreft agressie. Jezelf uit laten schelden bijvoorbeeld. Of laten slaan. Soms is de beste remedie bij negatief gedrag om het te negeren, maar ik ben van mening dat kinderen grenzen nodig hebben. Waar die grenzen dan liggen op andere gebieden daar kun je over discussiëren.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 7:29

Ik heb ooit een collega naast me gehad die tegen kinderen alleen maar dingen als 'Nee!!' en 'Niet doen!!' riep als ze iets deden wat niet mocht. Daar ben ik echt ontzettend allergisch voor, leg dan op z'n minst uit wát niet mag.
En dan was ze nog verbaasd als het kindje in kwestie gewoon nog doodleuk doorging (en dat het bij mij natuurlijk wel stopte als ik daarom vroeg Twisted Evil)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk? Empty Re: Welk gedrag vind jij niet kunnen op je werk?