Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

+6
NerdChic
PrimaBella
Pannetoet
PluDan
Beachgirl
DaniQue
10 plaatsers

Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  DaniQue wo 27 jul 2011 - 0:21

Hallo!

Naar aanleiding van een tv-programma over smsen en de liefde kwam ik op een aantal vragen:
1). Hoelang zijn jullie samen?
2). Zien jullie elkaar vaak?
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker?
4). Smsen jullie overdag veel?
5). Waarover smsen jullie zoal?
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst?
7). Sms je ook met andere jongens?
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes?
9). En waarom wel of niet?
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face?

Dankje voor het invullen! smile

DaniQue
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 27-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Beachgirl wo 27 jul 2011 - 0:43


Je mag het ook gewoon eerlijk zeggen hoor, dat je een enquete houdt voor school, en dat je je daarvoor hebt aangemeld

1). Hoelang zijn jullie samen?
bijna 9 jaar

2). Zien jullie elkaar vaak?
Meerdere keren per week in de avond

3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker?
Nee, ik sms heel af en toe welterusten en hij smst dan terug maar daar blijft het bij(dat is als we elkaar die avond niet gezien hebben)

4). Smsen jullie overdag veel?
Valt mee

5). Waarover smsen jullie zoal?
Of we samen eten die avond, wat hij voor plannen heeft voor de avond, hoe het op zijn/mijn werk gaat

6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst?
Nee want hij heeft het vaak druk

7). Sms je ook met andere jongens?
Ja, dat zijn gewone vrienden

8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes?
Nee eigenlijk nooit

9). En waarom wel of niet?
Ik vertrouw hem

10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face?
Ik hecht meer waarde aan face to face, vooral omdat wij elkaar niet zo heel veel zien vanwege ons werk

Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  PluDan wo 27 jul 2011 - 1:07

1). Hoelang zijn jullie samen? 5 maand ongeveer.
2). Zien jullie elkaar vaak? Iedere dag, we slapen iedere nacht samen maar wonen officieel nog niet samen.
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker? Nee, dat zeggen wij altijd tegen elkaar Wink .
4). Smsen jullie overdag veel? Valt wel mee, tussen de middag meestal even over hoe het gaat.
5). Waarover smsen jullie zoal? Over hoe het gaat en of we nog iets voor elkaar kunnen doen ofzo.
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst? Nee.
7). Sms je ook met andere jongens? Ja, soms wel, maar dat zijn dan gewoon vrienden.
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes? Ik lees wel eens zijn smsjes, maar nooit stiekem. Hij laat mij soms wel eens wat lezen.
9). En waarom wel of niet? Omdat ik hem vertrouw.
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face? Ik hecht veel meer waarde aan face to face, smsen is een leuke toevoeging.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Pannetoet wo 27 jul 2011 - 5:13

1). Hoelang zijn jullie samen?
Net 3 maand..
2). Zien jullie elkaar vaak?
Euhm..1 avond doordeweeks en de zaterdag/zondag
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker?
Soms.. niet altijd..
4). Smsen jullie overdag veel?
Dat is heel verschillend.. ik denk dat wij tussen de 5 - 30 smsjes sturen Embarassed Ligt er ook net aan hoe druk wij zijn en óf we kunnen smsen (bijv. bij een vergadering)
5). Waarover smsen jullie zoal?
Over van alles eigenlijk..
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst?
Nee..
7). Sms je ook met andere jongens?
Soms.. maar dat is puur vriendschappelijk
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes?
Ja maar niet stiekem.. als hij een sms krijgt dan moet ik hem wel eens voorlezen omdat hij dan bezig is..
9). En waarom wel of niet?
Geen behoefte aan..
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face
Ik hecht veel meer waarde aan elkaar zien smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  PrimaBella wo 27 jul 2011 - 5:42

DaniQue schreef:

1). Hoelang zijn jullie samen?
Iets langer dan 2,5 jaar.
2). Zien jullie elkaar vaak?
Ongeveer 2x in de week (1x weekend + 1x door de week)
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker?
Ik stuur hem altijd een smsje voordat ik ga slapen, want ik ga altijd eerder slapen dan hij :p En dan smst hij meestal nog wel iets terug voordat ik in slaap val. 's Morgens smsen we meestal niet. Heel af en toe komt er dan een spontaan smsje om de ander een fijne dag of ergens succes voor te wensen.
4). Smsen jullie overdag veel?
Ik denk gemiddeld 10 smsjes per dag. Dit hangt af van de bezigheden van allebei.
5). Waarover smsen jullie zoal?
Over alles! Over dingen die hij ziet op zijn werk, dingen die ik meemaak op school/stage, maar ook veel om te plannen wanneer we elkaar weer zien en wat we dan gaan doen enzo.
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst?
Niet echt onzeker, maar ik vind het wel altijd een 'vervelend' gevoel als ik weet dat hij bijvoorbeeld aan het stappen is en ik alleen op de bank zit. Als hij dan niet terug smst vraag ik me wel af wat hij aan het doen is! Maar niet echt onzeker, ik vertrouw hem wel.
7). Sms je ook met andere jongens?
Niet echt, alleen af en toe een collega of een klasgenootje ofzo.
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes?
Nooit stiekem. Af en toe wil mijn vriend zijn binnengekomen smsje niet laten zien aan mij en dan is dat juist extra een reden voor mij om die telefoon af te pakken. Maar dat is meer om elkaar te pesten Wink
9). En waarom wel of niet?
Ik vertrouw hem heel goed! Maar wanneer ik iets niet mag zien wil ik het juist wel extra zien. Nieuwsgierigheid :p
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face?
Ik hecht meer waarde aan het real life. Maar ik vind het ook belangrijk om van elkaar op de hoogte te blijven over de dagelijkse bezigheden. En daar is smsen heel erg handig voor!

Dankje voor het invullen! smile
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:06

DaniQue schreef:Hallo!

Naar aanleiding van een tv-programma over smsen en de liefde kwam ik op een aantal vragen:
1). Hoelang zijn jullie samen? - 5,5 jaar
2). Zien jullie elkaar vaak? - 5x per week
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker? - wel slaap lekker, niet goedemorgen. al gaat mijn vriend altijd later slapen dan ik.
4). Smsen jullie overdag veel? - paar keer
5). Waarover smsen jullie zoal? - praktische zaken, dingen die ik in het ziekenhuis tegen kom, hij ook over z'n werk of studie.
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst? - nee
7). Sms je ook met andere jongens? - nee
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes? - nee
9). En waarom wel of niet? - vind ik niet nodig, ik vertrouw hem volledig.
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face? - wat denk je zelf..

Dankje voor het invullen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  NerdChic do 28 jul 2011 - 0:57

Naar aanleiding van een tv-programma over smsen en de liefde kwam ik op een aantal vragen:
1). Hoelang zijn jullie samen?1 jaar
2). Zien jullie elkaar vaak?4 dagen in de week
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker? Goede morgen niet maar slaap lekker wel, dit omdat mijn vriend snachts werkt en als ik wakker wordt ligt hij net te slapen
4). Smsen jullie overdag veel? Nee dus want dan ligt mijn vriend te slapen
5). Waarover smsen jullie zoal? Vanalles, wat we aan het doen zijn. Maar mijn vriend is zelf wel meer een beller dan een smsser.
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst?ligt ook totaal aan mijn bui en humeur. Maar soms wel ja en dan laat hij blijken dat dit niet nodig is.
7). Sms je ook met andere jongens? Ja, vrienden van hem en van mij sms ik. Zij smssen mij ook eerder omdat ze weten dat ik sneller reageer.
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes? 1 x gedaan.
9). En waarom wel of niet? Omdat hij toen net gechat had met een meisje over sex en ik het vertrouwen even kwijt was
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face? Face to face vind ik belangrijker
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Marcellah89 vr 29 jul 2011 - 22:31

1). Hoelang zijn jullie samen? In september 4 jaar
2). Zien jullie elkaar vaak? We wonen al deels samen (nu bijna een jaar) maar omdat ik nog in mijn oude woonplaats wilde blijven werken tot ik mijn diploma had, was ik nog deels in mijn oude woonplaats. Afstand: 135 km De ene week woonde ik 5 dagen samen, de week erop 3. Had wisselende diensten vandaar. Gisteren mijn laatste dienst gehad dus vanaf maandag is het officieel!
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker? Als we niet bij elkaar zijn altijd, vaak ook bellen.
4). Smsen jullie overdag veel? Niet veel, vaak eens sms of 2/3.
5). Waarover smsen jullie zoal? Wat de ander doet, hoe het met de ander gaat of soms een mededeling.
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst? Nee, maar vind het voor het slapen gaan wel prettig als hij het wel gedaan heeft.
7). Sms je ook met andere jongens? Op af en toe een sms met een vriend van mij na niet.
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes? Heel soms maar niet stiekem
9). En waarom wel of niet? Niet echt een reden voor.
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face? Tuurlijk is real life contact fijner maar als je 135 km uit elkaar woont is dat niet altijd mogelijk.
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Marcellah89 vr 29 jul 2011 - 22:35

Beachgirl_24 schreef:
Je mag het ook gewoon eerlijk zeggen hoor, dat je een enquete houdt voor school, en dat je je daarvoor hebt aangemeld

1). Hoelang zijn jullie samen?
bijna 9 jaar

2). Zien jullie elkaar vaak?
Meerdere keren per week in de avond

3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker?
Nee, ik sms heel af en toe welterusten en hij smst dan terug maar daar blijft het bij(dat is als we elkaar die avond niet gezien hebben)

4). Smsen jullie overdag veel?
Valt mee

5). Waarover smsen jullie zoal?
Of we samen eten die avond, wat hij voor plannen heeft voor de avond, hoe het op zijn/mijn werk gaat

6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst?
Nee want hij heeft het vaak druk

7). Sms je ook met andere jongens?
Ja, dat zijn gewone vrienden

8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes?
Nee eigenlijk nooit

9). En waarom wel of niet?
Ik vertrouw hem

10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face?
Ik hecht meer waarde aan face to face, vooral omdat wij elkaar niet zo heel veel zien vanwege ons werk


Vraag waar ik gewoon benieuwd naar ben: Wonen jullie niet samen? Ik zie dat jullie 9 jaar bij elkaar zijn en elkaar wel vaak zien.. Of heb je hier voor gekozen om niet samen te gaan wonen?
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Beachgirl za 30 jul 2011 - 0:50

Marcellah89 schreef:Vraag waar ik gewoon benieuwd naar ben: Wonen jullie niet samen? Ik zie dat jullie 9 jaar bij elkaar zijn en elkaar wel vaak zien.. Of heb je hier voor gekozen om niet samen te gaan wonen?

We studeren allebei nog (ik duaal, hij voltijd) dus financieel lukt het nog niet om samen te gaan wonen. (we willen het liefste een huis kopen) Mijn huisje is ook veels te klein om samen te wonen (30m2). Vandaar smile We zijn komend jaar allebei klaar met de studie en als we dan beide echt verdienen willen we die stap wel gaan zetten. We waren ook pas 15 toen we wat kregen dus zo oud zijn we nog niet Wink
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 1:15




1). Hoelang zijn jullie samen? Bijna drie maandjes
2). Zien jullie elkaar vaak? Minimaal 1 keer per week
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker? Jup
4). Smsen jullie overdag veel? Wij whatsappen veel. Smsen niet erg vaak
5). Waarover smsen jullie zoal? Over van alles en nog wat
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst? Nee
7). Sms je ook met andere jongens? Met vrienden ja.
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes? Nee
9). En waarom wel of niet? Ik zou niet weten waarom ik dat zou doen. Ik vertrouw hem volledig.
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face? Nee, dat vind ik niet. Anders zou ik echt gek worden als ie niet zo terug sms'en. Ik vind het fijner als ik hem in het echt zie, want dan kan ik hem aanraken en vasthouden. Een relatie is meer dan alleen sms'en.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Sweety ma 1 aug 2011 - 1:21

Beachgirl_24 schreef:
Je mag het ook gewoon eerlijk zeggen hoor, dat je een enquete houdt voor school, en dat je je daarvoor hebt aangemeld
lol!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Rush ma 1 aug 2011 - 1:23

1). Hoelang zijn jullie samen? 2 maanden
2). Zien jullie elkaar vaak? Dagelijks
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker? Nee
4). Smsen jullie overdag veel? Nee
5). Waarover smsen jullie zoal? Wat we `s avonds gaan eten en hoe de dag is
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst? Nee
7). Sms je ook met andere jongens? Ja, met vrienden
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes? Ik mag gewoon alles lezen, maar ik doe het niet
9). En waarom wel of niet? Waarom wel?
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face? Face 2 face
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Niekske ma 1 aug 2011 - 1:28

1). Hoelang zijn jullie samen?
7 maanden
2). Zien jullie elkaar vaak?
door de week toch wel 3/4 avonden en in het weekend ook nog
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker?
als we niet bij elkaar zijn, meestal wel slaap lekker, goedemorgen niet specifiek
4). Smsen jullie overdag veel?
wat is veel, ik denk 2-3 berichtjes ofzo, ik vind dat eik best veel smile
5). Waarover smsen jullie zoal?
werk, wat we die avond gaan doen, andere plannen, vanalles
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst?
nee niet echt, ik kan me er wel aan storen als ik iets vraag waarop ik eik meteen het antwoord moet hebben, dat hij dan niet terug smst smile
7). Sms je ook met andere jongens?
soms, met vrienden, maar das meestal puur functioneel eigenlijk smile
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes?
ik lees ze soms, maar nooit stiekem. Niet omdat ik persé wil lezen waarover hij smst, maar met zijn beste vriend kan hij hilarische (en enorme) sms sessies over en weer houden en dat gaat soms ook over mij en dan wil ik ze wel lezen smile
9). En waarom wel of niet?
nja, omdat het soms wel grappig is. Voor de rest zijn het mijn zaken niet, ik vertrouw hem dat hij geen 'foute' smsjes stuurt
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face?
ik hecht meer waarde aan real-life contact, maar als je elkaar een tijdje niet ziet of als bellen niet kan, is zo'n berichtje toch wel erg leuk

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 2:06

1). Hoelang zijn jullie samen? 4 maanden
2). Zien jullie elkaar vaak? elk weekend en mijn schoolvakanties
3). Smsen jullie elkaar goedemorgen en slaap lekker? soms, als het zo uitkomt.
4). Smsen jullie overdag veel? nee, eigenlijk nooit ivm school en werk
5). Waarover smsen jullie zoal? vragen hoe het gaat of over eventuele dingen van dat moment(bv toetsen, doktersbezoek etc)
6). Word je onzeker als hij je bijna tot niet smst? nee
7). Sms je ook met andere jongens? wel met vrienden
8 ). Lees je wel eens (stiekem) zijn smsjes? nee
9). En waarom wel of niet? Ik denk er niet eens aan, zou niet weten wat ik ermee moet
10). Bestaat een goede relatie ook uit elkaar veel smsen of hecht jij meer waarde aan het real life/face to face? ik hecht meer waarde aan het real life. Maar als we elkaar de hele week niet zien is het wel leuk om zo nu en dan een smsje te sturen/krijgen. Maar in verhouding smsen wij heel weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag Empty Re: [Voor de niet-samenwoners] Sms-gedrag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum