Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij het leukste aan je werk?

+9
Milamber
loura
Glitter
Jeanette
Beachgirl
Cheesegirl
PluDan
Shopelle
Tullow
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 4:24

Waarom en hoe haal jij voldoening uit je werk; en wat vind je het allerleukste?


Ik had vandaag een hele hectische dag, en heb (bijna) alles zelf gedaan en last minute geregeld. Een heel gepuzzel, veel (blijven) bellen, mensen toch nog proberen al staan ze op kan niet werken & gewoon doorzetten. Dit vind ik echt een uitdaging, en dat geeft me voldoening. Er bleven maar aanvragen voor vanavond bijkomen en toen ik wegging had ik er nog maar 2 (van de 40) openstaan, erg leuk dus. Daarom vind ik dit soort werk leuk en heb ik hier ook voor gekozen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Tullow vr 7 jan 2011 - 4:50

Ik werk in een reisbureau en vind het zoeken naar een vakantie, die aansluit bij de wensen van de klant, een uitdaging. Dit is een erg drukke periode, ik ben de hele dag bezig, de dag vliegt om. Dat vind ik echt leuk.
En natuurlijk de 'studie'reizen! Laughing
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Shopelle vr 7 jan 2011 - 7:48

Elke dag is verschillend... En mijn hart ligt gewoon bij de kinderen
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:18

Shopelle schreef:Elke dag is verschillend... En mijn hart ligt gewoon bij de kinderen

Dit kunnen mijn woorden zijn Very Happy Maar ook de verhalen en uitspraken van kinderen, de humor, kinderen die je waarderen en je al roepen als je net binnen staat, zeggen dat je lief bent etc.
En ook de erg fijne collega's die zeggen fijn te hebben gewerkt of blij met je zijn. En ouders die lachend weggaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  PluDan vr 7 jan 2011 - 8:44

Het leukste aan mijn werk vind ik dat iedere dag weer anders is. Je kan vooruit nooit bekijken hoe de dag gaat lopen.
Ook vind ik het super om de bewoners goed te kunnen verzorgen en ze een thuis gevoel te kunnen geven.
Hulp kunnen bieden waar dat nodig is en zo op een manier met ze omgaan dat het goed gaat zeg maar....
Het mooie vind ik ook, hoe beter je de bewoner leert kennen, hoe makkelijker de omgang gaat.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Cheesegirl vr 7 jan 2011 - 11:51

Het leukste aan mijn werk vind ik, ondanks dat de kinderen een behoorlijk zware beperking(en) hebben, ze toch zoveel terug geven. Dit zijn maar kleine dingen, maar wel ontzettend fijn om terug te kijken.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Beachgirl vr 7 jan 2011 - 12:39

Ik haal voldoening uit mijn werk als ik zie dat mensen blij zijn dat ze geholpen worden, en dat ze soms hun verhaal even kwijt kunnen. En door mijn werk kunnen mensen worden behandeld en hopelijk genezen, en dat geeft ook voldoening.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Jeanette vr 7 jan 2011 - 23:17

Omdat iedere dag anders is en er vanalles kan gebeuren. Daarnaast zijn het vele dingen, zoals een client die iets liefs terug doet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Glitter vr 7 jan 2011 - 23:37

Het leukste aan mijn werk vind ik de omgang met de verschillende mensen, ze zijn allemaal anders, allemaal een ander ziektebeeld.
Als ik dan wat bereik, hoe klein ook. kan mijn dag niet meer stuk. Ook de dankbaarheid die de mensen uitstralen of benoemen geeft mij voldoening
Glitter
Glitter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 15
Registratiedatum : 07-01-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  loura za 8 jan 2011 - 0:24

collega's, het werk zelf is wel oke maar ik zou al weg zijn als ik geen leuke collega's had
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Milamber za 8 jan 2011 - 3:39

Het feit dat ik eigen baas ben en als ik wil de hele dag buiten kan zijn. Daarnaast vind ik het omgaan met de dieren heel fijn.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 8:46

De vrijheid die ik heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  psv-forever za 8 jan 2011 - 8:55

loura schreef:collega's, het werk zelf is wel oke maar ik zou al weg zijn als ik geen leuke collega's had

hetzelfde :-)
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Cherique za 8 jan 2011 - 11:49

Mijn collega's en de kinderen! They make me smile!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 21:40

Ik vind het heerlijk om voor mensen te zorgen. Om ze te helpen met de dingen die ze niet meer kunnen. Aandacht aan ze besteden als er niet veel bezoek meer komt.
Als je ziet hoe blij sommige mensen ervan worden dat je er voor ze bent. Je wordt er wel voor betaald natuurlijk. Maar ik vind het echt super werk.
Wat ik ook erg fijn vind is dat ik ook savonds, snachts en in het weekend kan werken. In het weekend hoef ik mijn zoontje bijv. niet naar de oppas te brengen. Dat geeft mij smorgens wat meer rust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Blond zo 9 jan 2011 - 0:08

Ik loop nu stage, en vanaf maandag fulltime, dus ik beschouw het als werk.

Ik haal er voldoening uit dat mijn stageinstelling heel blij met me is, dat ze waarderen wat ik doe en dat ik veel ruimte krijg om zelf te plannen en zaken te regelen. Ik ga ook echt iets doen waar ze wat aan hebben, en dat merk ik aan de waardering die ik krijg.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 1:05

Ik haal voldoening uit mijn werk als ik zie dat de doelen die ik gesteld hebt voor mijn clienten, bereikt worden. Ook als ik merk dat de vertrouwensband groter wordt, of net dat ene gedaan krijg bij een client, wat niemand is gelukt.

Ook haal ik er voldoening uit, als ik zie hoe gezellig het clubke is als we samen een dagje weg zijn of op vakantie zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:47

Ik vind nakijkwerk het leukste om te doen. Gek he, heel veel mensen hebben daar een hekel aan, maar ik vind dat echt leuk.
En de momenten dat de leerlingen zeggen dat ze me leuk vinden, of me knuffelen of naar me toe komen met hun persoonlijke verhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 4:11

weg ivm kans op herkenning


Laatst aangepast door Break Of Day op wo 16 feb 2011 - 4:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 4:15

Het feit dat je, als een klant, agent of chauffeur een probleem heeft, en jij het op kunt lossen voor ze. Eerst hoor je ze schelden en tieren, maar aan het einde van het liedje prijzen ze je de hemel in angel
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij het leukste aan je werk? Empty Re: Wat vind jij het leukste aan je werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum