Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw woonplaats

+47
Roodkapje
Char1
Sarah1985
SoGood
Zininzon
Beachgirl
Rouxxxe
Ella
VeryCherry
Kreeftje
Bazinga
Arwyn
Hoochie
Ragazza
Oasis
banjer49
Coco
sanne-84
Linda
Nyx
Winegum
Zonnetje
Reeza
Viva
Zora
Bruintje Beer
Niekske
Marin
slaatje
Aziraphale
SuperGrover
Caroow
Tania
Lady Starstruck
LDJ
Roxi3
_Lacey_
Bacio
Gympie
Joli86
Japie
Pompoen
Rovine
Fortissimo
Blond
Bliss
Bay
51 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jouw woonplaats - Pagina 3 Empty Re: Jouw woonplaats

Bericht  Ella ma 18 feb 2013 - 3:03

Ik woon hier nu 8 jaar en het bevalt prima. Het ligt lekker centraal, vrienden en familie in de buurt. Werk is dichtbij. EN dichtbij een grote stad.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rouxxxe ma 18 feb 2013 - 5:43

Ik woon sinds ruim 1,5 jaar in m'n huidige woonplaats. Ben hier terecht gekomen omdat m'n vriend hier woonde en hij is hier gaan wonen omdat het dichtbij z'n werk is en de huizenprijzen relatief laag zijn. Maar we hebben allebei weinig tot geen binding met deze woonplaats. Het is een grote stad, alles is er en dat is handig. Maar we missen hier heel erg sfeer. We hopen in de toekomst te kunnen verhuizen naar een andere woonplaats.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Beachgirl ma 18 feb 2013 - 5:58

Ik woon hier al mijn hele leven (25 jaar) waarvan 3 jaar in dit huisje. Ik zou hier liever niet weg willen, maar nu ik een vriend heb uit Zeeland ben ik er toch wel over na gaan denken.
Niet dat ik daarheen zou willen verhuizen maar ergens tussenin. Maar zal voor mij wel moeilijk worden denk ik. Ben best gehecht aan mijn "dorpje" aan het strand met vrienden en familie dichtbij.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Zininzon ma 18 feb 2013 - 6:22

Ik woon hier al m'n hele leven en ben erg aan het dorp gehecht.
Als het aan mij ligt, ga ik hier niet meer weg. Vriend komt dit jaar bij mij in wonen en dan is het afwachten of hij er kan wennen. Anders wordt het verhuizen naar hopelijk iets in de buurt.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  SoGood ma 18 feb 2013 - 6:49

Ik woon nu een jaar of 6 in de stad waar ik ook ben geboren. Ik ben opgegroeid in een dorp (qua inwoners te vergelijken met een stad) maar daar zou ik echt niet meer naar terug hoeven. Ik voel me veel meer verbonden met deze stad en ik voel me hier zo veel meer thuis! Ik woon ook midden in de binnenstad, daar kan ik ook echt van genieten. Gisteren heb ik een uurtje gewandeld door de stad en dan blijf ik verwonderd over hoe mooi en gezellig het hier eigenlijk is. Voor mijn vriend geldt hetzelfde.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Joli86 ma 18 feb 2013 - 7:45

Bacio schreef:
Joli86 schreef:Ik woon al 26 jaar in mijn hometown en wil er nooit meer weg! Wink
Waarom wil je er nooit weg?

Mijn ouders, broers en zussen wonen er, hebben allemaal een hechte band en komen wekelijks bij elkaar over de vloer. Verder gewoon een fijn dorp! Ook wonen de meeste van onze vrienden er, goede Ov-verbinding, leuk centrum... smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 7:51

Ik heb er eerst 17 jaar gewoond, toen 5 jaar weg geweest en inmiddels weer terug. Ik was liever in de woonplaats blijven wonen waar we hiervoor woonden, maar daar hadden we de kans niet om dit huis te bouwen.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 18 feb 2013 - 7:56

ik woon mijn hele leven al in dezelfde woonplaats en wil hier nooit weg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Char1 ma 18 feb 2013 - 8:10

Ik woon nu ruim 15 jaar in deze stad. Wat mij betreft blijf ik hier voorlopig wonen, maar dat kan best veranderen als mijn ouders hier wegverhuizen. Die heb ik nu namelijk lekker dichtbij wonen (maar niet zó dichtbij dat ze me in de gaten houden).

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464

Bericht  Roodkapje ma 18 feb 2013 - 14:06

Ik woon hier sinds mijn geboorte. Al 28 jaar. Ik ben wel tig x verhuisd binnen dezelfde stad. Zou ook ergens anders kunnen wonen. We werken beide hier in de stad en daarom besloten hier ook een huis te kopen en zodat de kinderen binnen een jaar niet weer van school zouden wisselen. We willen nog wel een huisje erbij in het buitenland (Zweden) over tig jaar.

Mijn zusjes wonen hier ook, mijn ouders, opa en oma... ik ben blij dat ik mijn zussen paar x per week zie en mijn ouders ook. Mijn opa en oma zie ik zelf wat minder maar ze gaan elke week trouw op bezoek bij mijn ouders waar alle kleinkinderen zijn omdat zij dan oppassen. We hebben een sterke familieband en dat is wel een reden tot twijfel voor ik echt ver weg zou gaan, maar een dorp / stad in de nabije omgeving zou geen probleem zijn.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Caramba ma 18 feb 2013 - 23:27

Ik woon hier nu 11 jaar. Zou best in een ander dorp kunnen wonen, maar mijn vriend krijgt heimwee als we naar een ander dorp verhuizen laughcry Daarom blijven we hier maar wonen. Is toch ook wel een fijn dorp.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  M_as di 19 feb 2013 - 0:11

Ik kom uit een dorp en mijn vriend woonde op een boerderij. Afgelopen december zijn we in een stad(je) 10 km verderop gaan samenwonen in een nieuwbouwwijk die eigenlijk nog in aanbouw is. Het voelt al helemaal als 'thuis'. Alles is dichtbij eigenlijk. Een recreatieplas, het centrum, industrieterrein, de autobaan... alleen de mentaliteit moeten we nog een beetje aan wennen.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jeanette di 19 feb 2013 - 0:16

Ik woon al heel mijn leven in dit dorp. Over een paar maanden verhuis ik naar een dorp hiernaast. Maar daar wonen ook bijna al mijn vrienden, dus zal me er wel thuis voelen denk ik zo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Elodie di 19 feb 2013 - 4:15

Ik woon nu ruim 5 jaar in deze stad. Woonde hiervoor in Amsterdam en dat mis ik soms wel. Maar ben terug gegaan zodat ik dicht bij familie woon ivm mijn zoon. En ik vind het voor kinderen hier sowieso ook wel beter. Hoef echt niet altijd hier te blijven maar momenteel hoop ik heel hard dat we hier kunnen blijven wonen ivm school van m'n zoon.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Bliss di 19 feb 2013 - 6:25

M_as schreef:Ik kom uit een dorp en mijn vriend woonde op een boerderij. Afgelopen december zijn we in een stad(je) 10 km verderop gaan samenwonen in een nieuwbouwwijk die eigenlijk nog in aanbouw is. Het voelt al helemaal als 'thuis'. Alles is dichtbij eigenlijk. Een recreatieplas, het centrum, industrieterrein, de autobaan... alleen de mentaliteit moeten we nog een beetje aan wennen.

In D. toch? M'n hometown! I love you

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud