Jouw woonplaats
+47
Roodkapje
Char1
Sarah1985
SoGood
Zininzon
Beachgirl
Rouxxxe
Ella
VeryCherry
Kreeftje
Bazinga
Arwyn
Hoochie
Ragazza
Oasis
banjer49
Coco
sanne-84
Linda
Nyx
Winegum
Zonnetje
Reeza
Viva
Zora
Bruintje Beer
Niekske
Marin
slaatje
Aziraphale
SuperGrover
Caroow
Tania
Lady Starstruck
LDJ
Roxi3
_Lacey_
Bacio
Gympie
Joli86
Japie
Pompoen
Rovine
Fortissimo
Blond
Bliss
Bay
51 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jouw woonplaats
Ik woon hier nu een half jaar en heb het voor nu naar m'n zin maar we blijven hier maar een paar jaar wonen en dat vind ik heel oke. Ben na paar jaar wel uitgekeken hier denk ik.
Ik ben zo'n 36 keer verhuisd in m'n leven (tel kwijt) dus ik kan overal wel settelen maar heb absoluut wel voorkeuren. Ik vond Den Haag erg leuk bijvoorbeeld, en Utrecht ook. Amsterdam totaal niet. Uiteindelijk willen we in Haarlem of Heemstede of nabije dorpen daar gaan wonen en dat lijkt me heel erg leuk!
Ik ben zo'n 36 keer verhuisd in m'n leven (tel kwijt) dus ik kan overal wel settelen maar heb absoluut wel voorkeuren. Ik vond Den Haag erg leuk bijvoorbeeld, en Utrecht ook. Amsterdam totaal niet. Uiteindelijk willen we in Haarlem of Heemstede of nabije dorpen daar gaan wonen en dat lijkt me heel erg leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik woon hier alweer ruim 10 jaar en ik heb het hier nog steeds naar mijn zin. Er wonen veel vrienden, een groot deel van mijn schoonfamilie en mijn eigen familie woont ook niet heel ver weg (50 km). Ik zou het op zich niet erg vinden om te verhuizen, maar ik wil wel in deze regio blijven. Mijn vriend wil hier echter denk ik nooit meer weg, dus we wonen hier voorlopig nog wel denk ik
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Woon nu zo'n 5,5 jaar hier maar als we morgen zouden verhuizen naar een andere plaats dan is het ook goed.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik ben 8 jaar geleden vanuit de Randstad naar een grote stad in het Noorden verhuisd. De eerste 3 jaar met het idee dat ik na mijn studie mooi weer terug ging. Nu voel ik me in de Randstad echter helemaal niet meer zo thuis, en heb ik de nuchterheid van het noorden overgenomen. Ik vind mijn stad een fijne stad, maar mis af en toe de bossen en het strand wel. Ik ben geboren in Zeeland en heb daar 10 jaar gewoond. Ook dat mis ik nog wel eens, erg fijn daar.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Bijna 22 jaar, mijn hele leven dus al. Ik ben zeker gehecht aan deze plaats, ik ken veel mensen, veel familie woont hier. Ik zou niet graag naar een andere plaats verhuizen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik woon hier al bijna 26 jaar, mn hele leven dus. Ik ben wel een beetje gehecht aan deze stad maar toch zou ik hier ook wel weg willen. Ik vind het centrum maar saai hier, niet veel te beleven. Ik zou graag in Zaa.ndam willen wonen (leuke binnenstad, dicht bij Amsterdam, mooie huizen).
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik woon hier nu 4,5 jaar. Ik ben hier gaan wonen, omdat mijn vriend hier al woonde. Ik heb het er steeds beter naar mijn zin. Het is een groot dorp met station, veel winkels en aan twee snelwegen, dat is heel handig. Ook leer ik hier steeds meer mensen kennen. Ik wil hier nu wel graag blijven wonen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik woon hier nu 3 jaar. Ik kende het hele gebied hier niet. Ik heb hier zelf ook geen familie wonen of vrienden die ik nog niet kende op het moment dat ik hier woonde. Ik ben niet gebonden aan deze plaats. Ik ken alles nu wel redelijk goed, maar ik zou op zich zo weer op een nieuwe plek gaan wonen. Kans zit er ook wel in dat we over een aantal jaar weer naar een nieuwe plek verhuizen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Rovine schreef:Ik woon er nu 3 jaar en ben blij dat ik eindelijk wat herinneringen aan deze stad krijg. Voorheen was ik in gedachten vaak in mijn vorige stad, onbewust. Als ik bijvoorbeeld dacht dat ik naar de Hema ging, zag ik die in mijn vorige stad voor me. Dat begint nu gelukkig te vervagen.
Ik kwam hierheen om samen te wonen met mijn ex. Vind het wel erg jammer dat ik geen familie in de buurt heb. Maar qua werk is het een zodanig walhalla hier voor mij, dat ik alsnog hier gebonden zit. Denk ook niet dat ik nog genoeg binding heb met mijn vorige stad om terug te gaan.
Heel herkenbaar, je eerste alinea. Ik had ook altijd het dorp waar ik ben opgegroeid in gedachte. Ik kende daar elke straat, bij wijze van spreke.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
In mijn woonplaats woon ik alweer vier jaar, maar ik ken het al mijn hele leven. Het ligt dichtbij de andere dorpen waar ik heb gewoond en ik ben dus ook met dit dorp opgegroeid (scholen, kroegen e.d.). Er is helemaal niets wat mij bindt aan dit dorp, maar telkens als ik het dorp weer binnenrijd, dan denk ik toch telkens weer: "Wat is het een mooi dorp! Ik zou nergens anders willen en kunnen wonen".
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik woon hier nu 1,5 jaar en ik heb het er prima naar m'n zin. Ik leer steeds wat meer mensen kennen hier en dat vind ik erg leuk.
Over het algemeen kan ik overal wel aarden. Ik heb in veel verschillende plaatsen gewoond.
Over het algemeen kan ik overal wel aarden. Ik heb in veel verschillende plaatsen gewoond.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben mn geboorte/woonplaats nooit uitgeweest.
Hoewel geboortedorp van mn man hier 15 min vandaan is, wilde ik wel graag in mijn geboortedorp samenwonen. Het is een groot dorp, dus wel alles binnen handbereik, maar niet zo groot als een stad. En dichtbij mn ouders
Hoewel geboortedorp van mn man hier 15 min vandaan is, wilde ik wel graag in mijn geboortedorp samenwonen. Het is een groot dorp, dus wel alles binnen handbereik, maar niet zo groot als een stad. En dichtbij mn ouders
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
We wonen hier nu net een jaar. Heb niks met, maar ook niks tegen onze huidige woonplaats. Voordeel van hier wonen is dat mijn man meer thuis is omdat hij niet zolang meer hoeft te reizen. Hiervoor hebben we twee jaar in Zaandam gewoond en dat vond ik toch wat leuker wonen.
Maar ik zou liever verhuizen naar de stad waar ik van mijn 16de tot 21ste heb gewoond. Dat is een uur van mijn familie en ongeveer een uur van mijn schoonfamilie. Zo'n beetje in het midden dus. Of naar de woonplaats van mijn schoonfamilie. Maar daar wil man niet naar terug dus we zullen hier de komende jaren wel blijven, denk ik.
Maar ik zou liever verhuizen naar de stad waar ik van mijn 16de tot 21ste heb gewoond. Dat is een uur van mijn familie en ongeveer een uur van mijn schoonfamilie. Zo'n beetje in het midden dus. Of naar de woonplaats van mijn schoonfamilie. Maar daar wil man niet naar terug dus we zullen hier de komende jaren wel blijven, denk ik.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
ik woon in groet NH woon 1 maart hier tien jaar, en het bevalt me goed.
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik woon inmiddels zes jaar in deze stad, maar ben er ook gedeeltelijk mee opgegroeid.
Hoewel ik het hier naar mijn zin heb, zie ik mij hier niet de rest van mijn leven wonen.
Sterker nog, vriend (die hier sinds bijna 3 jaar woont) en ik denken er sterk aan te verhuizen dit jaar.
Hoewel ik het hier naar mijn zin heb, zie ik mij hier niet de rest van mijn leven wonen.
Sterker nog, vriend (die hier sinds bijna 3 jaar woont) en ik denken er sterk aan te verhuizen dit jaar.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik woon in mijn huidige woonplaats vanaf 2001. Dus al weer 11.5 jaar! Ik heb eerst 4 jaar op mezelf gewoond en daarna ben ik samen gaan wonen. Ik ben niet zozeer gehecht aan dit dorp, want in een ander gelijksoortig dorp zou ik net zo goed kunnen en willen dromen. Maar ik zou dan wel in dezelfde streek willen blijven wonen. Ik ben dus niet echt gehecht aan mijn woonplaats, maar wel aan de streek waar ik woon.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik woon al 27 jaar hier, maar eind van dit jaar ga ik verhuizen naar een stad 35 km verderop. Ik wil wel weg uit de stad waar ik nu woon, het gaat heel erg achteruit, maar ben wel benieuwd hoe snel ik kan wennen aan de nieuwe woonplaats.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik woon al mijn hele leven in deze stad, maar ik heb wel een paar jaar in een andere stad op kamers gezeten. Ooit zal ik vast moeten verhuizen, maar ik ben erg honkvast. Vind het idee om te moeten verhuizen niet prettig.
Gast- Gast
Ik woon hier al m'n hele leven.
Een keer verhuisd om samen te gaan wonen, maar dat is zelfs nog binnen dezelfde wijk, haha.
Het bevalt me hier ook erg goed. Zou wel een andere woning willen, maar als dat in deze wijk kan, zou dat super zijn.
Een keer verhuisd om samen te gaan wonen, maar dat is zelfs nog binnen dezelfde wijk, haha.
Het bevalt me hier ook erg goed. Zou wel een andere woning willen, maar als dat in deze wijk kan, zou dat super zijn.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Mijn moeder woont al 27,5 jaar in Heemskerk, waar ik ook geboren ben. Mijn vader is echter heen en weer verhuisd tussen Heemskerk, Castricum en IJmuiden en ik heb enkele jaren bij hem gewoond en ook nog een tijdje bij mijn oma in IJmuiden. Uiteindelijk ben ik wel altijd teruggekomen in Heemskerk, al 24 jaar en ik wil hier eigenlijk ook niet weg.
Ik ben gek op dit stad(je) met een dorpse instelling, ik houd van 't groen dat er nog is, 't strand is dichtbij, er is bos, er zijn duinen, grote steden bereik je met een half uur, er zijn voldoende scholen en winkels, de mensen zijn vriendelijk, begroeten elkaar nog op straat en ik hou gewoon van Heemskerk. Als 't aan mij ligt, ga ik ook niet weg.
Ik ben gek op dit stad(je) met een dorpse instelling, ik houd van 't groen dat er nog is, 't strand is dichtbij, er is bos, er zijn duinen, grote steden bereik je met een half uur, er zijn voldoende scholen en winkels, de mensen zijn vriendelijk, begroeten elkaar nog op straat en ik hou gewoon van Heemskerk. Als 't aan mij ligt, ga ik ook niet weg.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zonnetje schreef:Ik woon hier nu 4,5 jaar. Ik ben hier gaan wonen, omdat mijn vriend hier al woonde. Ik heb het er steeds beter naar mijn zin. Het is een groot dorp met station, veel winkels en aan twee snelwegen, dat is heel handig. Ook leer ik hier steeds meer mensen kennen. Ik wil hier nu wel graag blijven wonen.
Ben wel benieuwd waar je woont, want zoals je het omschrijft en als ik je woonplaats beschrijving onder je avatar lees, zou het best wel eens dezelfde plaats kunnen zijn als waar ik woon!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Ik woon al heel m'n leven in dit dorp. Woon hier prima! Al mijn familie woont hier en de familie van mijn vriend. Ik woon op 10 min rijden afstand van mijn werk, vlakbij snelwegen, station, en genoeg winkels in het dorp. Alles is heel goed met de fiets te doen. En ben binnen 10 minuten in de 'grote' stad.
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Ruim twee jaar woon ik in het dorp waar ik nu woon. In het begin moest ik erg wennen, omdat de mensen erg stug zijn. Inmiddels beginnen ze me te kennen en wordt er tegen me gepraat. Ik vind het wonen hier prima. Voor de dagelijkse boodschappen kan ik hier terecht en binnen 2 minuten zit ik op de snelweg. De dichtstbijzijnde stad is 15 minuten rijden met de auto.
Gast- Gast
Ik woon hier nu 4.5 jaar, maar ik vind het helemaal niks. Ik wil terug naar mijn geboortestad.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik woon ruim 2.5 jaar in deze woonplaats en wil er niet meer weg eigenlijk. Heerlijk zo'n grote stad waar het gewoon altijd leeft! Ik kwam hier eigenlijk alleen maar wonen omdat vriend hier een huis had, maar het valt me alles mee Uiteindelijk met groter wordende kinderen zouden we wel in een wat rustiger deel willen wonen, of net buiten de stad.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw woonplaats..
» Jouw woonplaats
» Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
» Jouw woonplaats
» Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: