Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?

+29
Juliette
Blond
Siamsa
Sam
Caramba
Minx
Fortissimo
Lady Starstruck
Jeanette
June
Snirp
Ibbeltje
Kowalski
Ragazza
M@niek
banjer49
Bosjesvrouw
L!ND@
MissD
Linnie1985
Taeda
silly-one
Japie
Roodkapje
Aagje!
Steep
RioolSpook
Parisienne
Marin
33 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? Empty Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 10:29

Als we een dag naar jouw woonplaats toe komen, wat is dan leuk om te doen? Vertel!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? Empty Re: Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 10:35

Hier? Je zou naar Avifauna of Archeon kunnen, maar zo geweldig vind ik dat ook weer niet.
Je kunt hier in de zomer wel lekker burgerlijk leuk fietsen door de polder en de kleine dorpjes, en al het water.

Gast
Gast

Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? Empty Re: Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 10:39

Oh ligt het archeon daar? Nooit geweten!

Hier eh... Lekker shoppen in het Stadshart, naar de geitenboerderij in t Amsterdamse Bos, bootje varen op de Amstel en lekker biefstuk eten bij Loetje aan de Amstel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 10:40

Haha, ligt wat hier?

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 4 apr 2013 - 10:52

Ehm.. heb je even de tijd?! Wink

Euromast, Erasmusbrug, winkelen in de Koopgoot/Alexandrium/Nieuwe Binnenweg/Oude Binnenweg/Lijnbaan, wandelen langs de Kralingse Plas en in het Kralingse Bos, lunchen bij De Tuin, een wandeling door Kralingen om wat mooie huizen te bekijken, een boottocht met de Spido over de Maas, een bezoekje aan de SS Rotterdam, naar Diergaarde Blijdorp, naar het Plaswijck Park, naar het Havenmuseum, dineren bij Las Palmas, borrelen in Café Stobbe en de dag eindigen met een cocktail bij Elit.

Dit is nog maar een kleine opsomming uit mijn hoofd wat ik zou aanraden, er is nog veel meer leuks te doen hier! Wink

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  RioolSpook do 4 apr 2013 - 12:32

Euhm. De molens van Kinderdijk bezoeken. Maar dat is eigenlijk niet eens mijn eigen woonplaats. Maar ligt wel op loopafstand van mijn woning.
Verder is er bij ons in het dorp weinig te beleven.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Steep do 4 apr 2013 - 14:22

Burgers zoo, openlucht museum, lekker winkelen, naar de eusebius kerk, de veluwe op.. Dat is ff zo uit mijn hoofd.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Aagje! do 4 apr 2013 - 17:00

Ik zou het je afraden om een hele dag hierheen te komen haha Laughing
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Roodkapje do 4 apr 2013 - 17:20

Snowworld / DWD / schaatsen
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Japie do 4 apr 2013 - 17:22

Bij ons kan je heel leuk winkelen Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  silly-one do 4 apr 2013 - 17:49

Bezoek aan hè valkuil museum, stadswandeling langs de diverse historische gebouwen, fietsmuseum. Afrika museum, bijbels openlucht museum, wandelen door de bossen aan de rand van Nijmegen. Stadsbrouwerij bezoeken met een bier proeverij erbij.

Winkelen hoeft niet, maar terras zitten aan de waalkade is zekers leuk plussen bezoekje aan de blauwe hand. Oudste kroeg van de stad.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Taeda do 4 apr 2013 - 18:19

Met mij spelletjes doen Laughing
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Linnie1985 do 4 apr 2013 - 19:07

Wij hebben een vogel/dieren park in ons dorp, en een molen waar je uitleg krijgt hoe de molen werkt, en je kan er allerlei bak producten kopen. Hij is alleen op zaterdag open en hij staat bij ons in de straat smile.

Laatst aangepast door Linnie1985 op do 4 apr 2013 - 19:07; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  MissD do 4 apr 2013 - 19:07

Aagje! schreef:Ik zou het je afraden om een hele dag hierheen te komen haha Laughing

Dat zou ik ook doen. Hier in het dorp hebben we niets. Wel wat plaatsen in de buurt waar iets te doen is.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  L!ND@ do 4 apr 2013 - 19:15

De Peperbus beklimmen, een stadswandeling maken, met de waterfiets een rondje over de gracht, eten bij de Librije, Stedelijk museum, de Fundatie, Sinterklaasmuseum, Z.wolse balletjes kopen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Bosjesvrouw do 4 apr 2013 - 19:18

Zomers is het hier wel leuk. Maar om je nou een hele dag te vermaken ik geloof niet dat, dat lukt.

Je kunt hier zomers fietsen,zwemmen, kanoën,bootje varen in een meer en via een kanaal kom je in een ander meer uit.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 19:23

Nou, hier is weinig te doen smile

Gast
Gast

Bericht  banjer49 do 4 apr 2013 - 19:37

Hier in Groet NH is ook weinig te doen, je kan wel heerlijk wandelen en fietsen of na strand is wel dichtbij
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  M@niek do 4 apr 2013 - 19:46

Rosada outlet shop, Indoor skydive, zwemmen, splinternieuwe thermen, lekker spelen met de kindjes bij balleland.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Ragazza do 4 apr 2013 - 19:50

Ik zou sowieso niet een hele dag gaan, maar een middagje is misschien wel geinig. En dan het liefst als het zomer en warm is. Dan kun je nog naar het strand, een kanotocht maken en op een terras zitten. Maar spannender dan dat wordt het niet.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Kowalski do 4 apr 2013 - 19:51

Shoppen en wijn drinken bij/met mij Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Ibbeltje do 4 apr 2013 - 20:02

Hier is niet zoveel te doen haha in het dorpje. Wandelen/fietsen, misschien de koepelkerk bezoeken, pannenkoeken eten, en/of lunchen/ijs eten bij de ambachtelijke Ijssalon. Verder zou ik het niet weten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 20:05

Kowalski schreef:Shoppen en wijn drinken bij/met mij Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? 281626781

Wijn is altijd goed :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Snirp do 4 apr 2013 - 20:10

Een dagje shoppen, rondvaart, Frans Hals museum, hofjeswandeling
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Kowalski do 4 apr 2013 - 20:30

Zazou schreef:
Kowalski schreef:Shoppen en wijn drinken bij/met mij Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? 281626781

Wijn is altijd goed Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? 281626781

Klopt, maar in mijn woonplaats is het extra goed!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: