Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 14 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel di 26 feb 2013 - 5:52

Ik heb eigenlijk geen idee of ze echt bewust naar de speeltjes slaat. Ze kan in ieder geval goed gericht meppen met haar kleine handjes. Wink
Ook vandaag waren de waardes weer verbeterd, maar er zit nog steeds een lijn in mijn nek! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Omdat ik as donderdag ook in het ziekenhuis moet wezen, mag ik dan weer bloed laten afnemen en als dan de waardes goed zijn mag dan wel die lijn eruit!! (al geloof ik er inmiddels geen reet meer van)
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mama Titty di 26 feb 2013 - 6:01

Ella helaas nog niks. Hij vandaag gebeld, gespreksronde was uitgelopen dus verwachten eind van de week beslissing te nemen of hij naar 2e ronde mag. Ze hadden wel goed gevoel en fijn gesprek gehad, maar goed, zegt nog niks.

Wipstoel zit hij pas sinds gisteren in, vind hij erg prettig.

Babydozen al opgehaald? Ik van etos, jan linders en c1000 .
Vandaag melding gekregen dat ik die van prenatal kan halen, maar is 30min rijden dus niet gelijk te doen.
Hier Zijn de 2 grootste super druk, manlief ziekjes dus handjes vol.
Ben nog steeds niet Ongesteld, vind ik niet zo fijn.
Zou blij Zijn als het weer normaal functioneert.
Bij R. Was ik al met 4,5week Ongesteld en Bij l. Met 6 weken dacht ik.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mama Titty di 26 feb 2013 - 6:02

Roos gefeliciteerd , mooie naam. Hebben we ook lang over getwijfeld

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Limburg85 di 26 feb 2013 - 6:42

Even snel, gisteren weer gewerkt dus vandaag druk in huis :-)
Hier is de wipstoel niet favoriet net zoals de box niet, precies z'n broer maar goed hij slaapt ook de meeste tijd alleen vanaf 16.30 tot 19 uur niet.
Hier pakt hij ook echt dingen vast en trekt heerlijk aan m'n haar

Maandag was hij bij oma geweest en had nauwelijks geslapen en steeds te weinig in de fles gehad, ik baalde behoorlijk omdat ik zo m'n vest had gedaan met het schema en vang ven dat het weer mis gaat maar het ging s avonds direct goed gelukkig.

De laatste fles is er nog niet af, m'n man durf dat niet en die wil hem liever afbouwen in de zin van steeds vroeger. Tot gisteren kreeg hij hem om 21.45 en dat gaat prima, moet hem s avonds en s ochtend wakker maken en vanavond krijg die de laatste om 21.30 uur.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Dikkie Dik di 26 feb 2013 - 7:16

Gefeliciteerd Roos eindelijk genieten. Mooie naam zeg!!

Hier gaat alles met ups en downs. L is prachtig en had nooit gedacht dat ik zo veel van haar kon houden.
Maar de start van alles is erg tegengevallen. Ik wil alles sowieso voor mezelf op papier zetten voor de verwerking van alles. Ik moest noodgedwongen stoppen met bv vanwege alle commotie en L slaapt 's nachts, althans de afgelopen nacht zeer slecht.

Ik heb in ieder geval mega stuwing, mega slaaptekort en last van mijn knip. Maar zoooooo gelukkig.

Mijn stopwoordje je in dit ieniemienie stukje is trouwens 'alles'
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Juutjepetuutje di 26 feb 2013 - 9:01

FF, fijn dat alles goed was bij het cb. T. had ook een flinke ooievaarsbeet en dat heeft idd best lang geduurd voordat die was weggetrokken, alleen als hij heel boos is ofzo zie je dat vlekje (op zn voorhoofd) nog wel eens.

noname, spannend, dat K gaat wennen! komt vast helemaal goed. (al vond ik het de eerste keer zo ontzettend raar en stil in huis)
en fijn dat je de stoel hebt kunnen ruilen! anders krijg je er misschien toch spijt van over een tijdje!

Ella, nooit van gehoord dat een nekje ook té sterk kan zijn. wel fijn dat jullie nu ws de oorzaak weten, hopelijk helpen de behandelingen snel!
die manueel therapeut is dus weer iemand anders dan de fysiotherapeut? zou zonde zijn als je met de bv moet stoppen.

mma titty: wat jammer, dat kraamcadeautje van je collega's, voelt dan toch niet fijn he.
wat duurt het lang voor jullie wat horen! vervelend. hopelijk snel goed nieuws!

Jetje, balen, zo'n drama nacht. beterschap voor jullie allemaal!
lekker, zo'n avond voor je zelf inderdaad! wat schrijf je?

Roos, ook hier gefeliciteerd! is het uiteindelijk dus toch een spontane bevalling geworden? zag een foto op fb voorbij komen, mooi mannetje!!

Bolus: jouw kleine meid dus ook al wennen op het kdv. wanneer moet jij weer aan het werk?

Highway, hoe gaat het bij jou, en met de borstvoeding? gaat het nu beter?

Pinkel, balen dat de lijn er nog steeds niet uit is, maar wel fijn dat je waardes goed zijn! hopelijk donderdag dan echt die lijn er uit!

Limburg, was het fijn om weer aan het werk te zijn, buiten de 'hectiek' om?

Dikkie dik, heel normaal hoor die ups en downs, jullie hebben al een hele heftige start gehad en daarnaast heb je ook gewoon je kraamtranen, dan kan het dubbel binnen komen!

wipstoeltje: wij hebben er nog geen een maar zit er wel aan te denken er een aan te schaffen. N. slaapt erg slecht overdag en misschien dat als hij er een soort van bij zit (bijv bij het eten) dat hij dan wat rustiger is.

verder gaat het hier niet zo lekker. ik ben gister bij de huisarts geweest omdat ik mezelf steeds verder weg voel glijden, in plaats van dat ik me wat beter ga voelen. ik loop alleen maar te huilen, heb sombere gedachten en voel me onwijs schuldig naar mijn mannetjes toe. nu heb ik donderdag een gesprek met een psycholoog. hopelijk helpt dat me. het frustreert me enorm, ik wil zo graag genieten en mezelf goed voelen, maar het lukt niet.
vandaag een hangdagje gehouden. man te werk, T. naar het kdv en ik ben samen met N. lekker in bed gedoken. beetje tv kijken, lezen, tukje tussen door. wij zijn allemaal snipverkouden hier in huis en voel me niet echt top, dus vandaag was een mooie dag daarvoor!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  NoName88 di 26 feb 2013 - 9:14

Pinkel, nou ja, wat maakt het ook uit, als ze maar plezier heeft! Vervelend dat de lijn er nog steeds niet uit is... Aan de andere kant, als hij er nog een keer opnieuw in moet is natuurlijk nog veel vervelender!

MT, ik heb alleen de babydoos van Prenatal. Supermarkten heb ik ook nooit aan gedacht eerlijk gezegd. Vervelend dat jullie nog stgeeds in onzekerheid zitten, zeg!

Zo, Limburg het echte leven al weer begonnen! Went dat een beetje? Vervelend he, als iemand anders zich niet aan de regeltjes/schema's van thuis kan houden... Gelukkig viel het mee! Rond die tijd is het hier ook (bijna) altijd feest! Fijn dat het goed gaat met z'n flessen. Ik ben een klein beetje jaloers :p Wat weegt hij nu?

Ja, DD, helaas is het niet allemaal rozengeur en maneschijn Sad Gelukkig overheerst de liefde voor je dochter! Het wordt allemaal beter, echt! Goed dat je alles op wilt schrijven om het te verwerken!

Wat vervelend dat je je zo voelt, Juutje! Hopelijk helpt een gesprek. Gelukkig komt er ook wat mooier weer aan geloof ik... Wie weet helpt dat ook een beetje?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Pinkel di 26 feb 2013 - 9:34

@ Mama Titty: Balen dat de uitslag nog langer op zich laat wachten.
@ Limburg: Jij alweer aan het werk? Per donderdag ben ik officieel werkloos! Wink (geen contractverlenging)
@ Dikkie Dik: Lekker alles van je af proberen te schrijven meid, het heeft mij in ieder geval erg geholpen met het verwerken van wat er met mij is gebeurt na mijn bevalling.
@ Juutje: Heel veel succes bij de psycholoog, hoop dat het je helpen zal. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 14 699888

@ All:
Vandaag eindelijk de varkenshaas met champignonnen-roomsaus gegeten die we eigenlijk zondag zouden eten. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 14 561177 Was erg lekker. NU nog even wat internetten en dan lekker mijn bedje in. Voor morgen heerlijk geen plannen, dus dat zal wel een pyama-dagje worden samen met mijn dichter! Very Happy
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 26 feb 2013 - 9:42

Juutje wat goed dat je aan de bel heb getrokken. Hopelijk voel je snel weer beter en kun he toch gaan genieten. Overigens herken ik je gevoel, ik heb dit in het begin ook gehad maar dat kwam doordat hij zoveel huilde, niet sliep etc.

NoName komende maandag begin ik echt weer, was nu alleen maandag geweest voor overdracht met mijn vervangster omdat zij donderdag voor het laatst is en gelijk m'n beoordeling gehad.
R was afgelopen donderdag 5040 gram en 56,7 cm. En jouw kleine man? Slaapt hij nog zo slecht?

Pinkel vind het balen geen contractverlenging of was dit jouw keuze?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 di 26 feb 2013 - 9:59

Hmmm, Pinkel,lekker een varkenshaasje Yes
Ik heb voor morgen ook lekker geen plannen, ik hoop dat het een beetje weer is dan ga ik even met de wagen naar de supermarkt denk ik. Morgenavond moeten we even op kraamvisite waarschijnlijk.

Limburg, oh ja, dat is waar, je moest even 1 dagje werken. Ik moet hier ook eens ff gaan overleggen hoe we het met de overdracht gaan doen...
Ik moet volgende week weer naar het CB. Vorige keer woog hij 4.725 en was 57 cm, dus hij is sowieso langer en weegt waarschijnlijk ook iets meer. Slapen gaat gisteren en vandaag weer heel goed. Beide dagen 's ochtends rond 7 uur de fles gekregen, daarvoor niet wakker geweest. Althans niet dat hij hard aan het huilen was en wij eruit moesten voor hem. Vanmiddag begin van de middag wilde hij niet goed slapen, maar dat heeft hij aan het eind van de middag, wanneer hijnormaal nooit wil slapen, weer goed gemaakt. Vanavond duurde het ook wel een poosje voordat hij de gang had, maar nu ligt hij al een heel poosje heerlijk te pitten Very Happy
Bij jou de laatste fles op inmiddels?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 26 feb 2013 - 10:14

NoName lig inmiddels al in bed, om 22 uur meneer weer terug gelegd, heerlijk.
Fijn dat het slapen vandaag weer beter gaat, hopelijk houd hij dit vast.
Ik dacht dat hij nu zo rond de 4700 zou wegen maar hij was echt heel hard gegroeid dit keer. Merk nu ook dat maatje 56 soms krap gaat worden (nou ja ik ben een zeikers daar in, wil geen blote benen zien als hij opgetrokken ligt).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 di 26 feb 2013 - 10:33

Oh, lekker al in bed. Ik ga er zometeen eentje uit plukken Wink

Dan is hij inderdaad wel iets meer gegroeid! K begint ook echt een bollie te worden smile Ik vind het wel lekker, van die dikke beentjes en zo'n lekker zacht buikje I love you K draagt al een aantal dingen maatje 62, akn ook echt merken dat hij in de lengte groeit. Inderdaad blote beentjes af en toe, broeken worden gewoon te kort!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Flower_L di 26 feb 2013 - 10:46

gefeliciteerd roos!! veel geluk en gezondheid!!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Ella di 26 feb 2013 - 18:21

Goedemorgen

Even snek via mijn tel. Mijn kleine man heeft geslapen van 22.45 tot 6.00 uur :cheering:

nu even drinken en hopelijk dan nog even 3 uur.

Ik reageer straks op iedereen hoor.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Limburg85 di 26 feb 2013 - 18:36

Wat fijn Ella!
Hier ligt alles nog in dromenland maar beginnen langzaam wakker te worden maar ik wil nog slapen haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 di 26 feb 2013 - 18:52

Wat fijn Ella! Hier was hij iets vroeger dan anders. Ben om kwart voor 7 met de fles begonnen ipv kwart over... Maar dat valt te overzien. Hopelijk mag ik zo dan nog ff slapen Wink
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  NoName88 di 26 feb 2013 - 23:15

K heeft zojuist z’n handen ontdekt! Wat schattig hoe gefascineerd hij ernaar kijkt! I love you

Verder heb ik een thumbdown dag vandaag. Ben moe en zou het liefst de hele dag jankend in m’n bed gaan liggen... Vanmorgen wilde K niet meer gaan slapen na z’n fles van kw voor 7. En ik was moehoe! Zou best graag eens een avond lekker om half 10 gaan slapen… Maar ja, m’n man is meestal om 9 uur al total loss dus die hoef ik ook niet te vragen om de laatste fles te geven. Respect voor de moeders die er ook nog een peuter hebben lopen en altijd vroeg uit bed zijn!
Liefst ga ik ook nog de hele dag op de bank zitten snaaien terwijl ik moet lijnen Sad En waaaaaaaar blijft die sunny ????

En ik moet samen met een meisje die ik amper ken het vrijgezellenfeest van een vriendin regelen. Zij heeft geloof ik iets andere interesses dan ik, maar ik heb al half iets toegezegd (had de site maar half bekeken.) Bah! Ik weet ook niet hoe het moet met K die avond, want mijn man heeft dan ook vrijgezellenfeest waarschijnlijk, dus we moeten oppas hebben. Stappen ga ik denk sowieso maar niet mee of in ieder geval maar een klein poosje en de Bob zijn. Ik had geloof ik ooit gezegd dat ik noooit meer een vrijgezellenfeest zou regelen….

* klaagmodus weer uit *

Ik ga meneertje even naar bed brengen zo en misschien dat ik dan zelf ook maar even een tukje op de bank doe, misschien helpt dat...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Bimbam wo 27 feb 2013 - 0:13

Aah, NoName, winter 2012/2013 mama's! - Pagina 14 699888. Volgens mij kun je die wel even gebruiken!

Verder, sorry dames, ik heb veel te lang niet meer geschreven hier. En waarom, geen idee. Ik heb inmiddels het meeste wel bijgelezen dus ik zal vanaf nu weer wat meer mijn best doen!

Ella, wast heerlijk dat hij zo lang geslapen heeft. Dat wil ik ook, maar helaas komt meneer hier elke nacht nog minimaal 1 keer. Hij heeft vorige week 1 keer van 23.45 tot 5.45 geslapen maar daarna niet meer (slaapt hij door, word ik zelf alsnog om 4 uur wakker winter 2012/2013 mama's! - Pagina 14 1371890812).

Limburg, alweer aan het werk, wat gaat de tijd toch snel. Mijn verlof is halverwege volgende week ook afgelopen. Ik heb alleen geen baan meer, dus ik hoef nog niet aan het werk gelukkig! Ik kan het me echt nog niet voorstellen om T. weg te brengen naar de oppas. Maar gelukkig blijf ik voorlopig dus nog lekker thuis!

Pff, verder weet ik al niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben hoor!

Hier gaat het best goed, meneer ligt lekker te slapen. Afgelopen weekend was het niet zo goed, begon eigenlijk eind vorige week al. Hij wilde niet slapen, eigenlijk wilde hij gewoon niks en hij was veel aan het huilen. Maar afgelopen maandag was het volle maan, daar reageert hij erg sterk op. Sinds gister gaat het ook weer de goede kant op, hij slaapt weer meer en is weer veel blijer.
Afgelopen zaterdagavond zijn we op verjaardagsvisite geweest, T. vond het geweldig. Hij zat de hele tijd lekker om zich heen te kijken en genoot van alle aandacht. Erg leuk om te zien!
Verder groeit hij ontzettend snel. We zijn 2 weken terug bij mijn tante geweest om hem te wegen en toen woog hij al 5690 gram. Hij zal inmiddels de 6 kilo wel voorbij zijn, ik vind hem ook echt zwaar worden! Zijn lengte weet ik niet, maar maatje 56 past hij al bijna niet meer, dus hij krijgt nu steeds meer maat 62 aan.

O, en ik wil nog even kwijt dat mijn ijzerwaarde in 7 weken tijd is gestegen van 4.8 naar 8.0, weer helemaal goed dus! :cheers:Iedereen zei maar dat het lang ging duren voordat het weer goed was, nou, mooi niet dus! O, en zonder staalpillen, heb alleen maar Roosvicee ferro en Floradix gebruikt.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Snoes wo 27 feb 2013 - 0:42

FLip, jullie kleine dame is goed bijgekomen/gegroeid. En ooievaarsbeten? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Nog nooit van gehoord.

Roos, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Ella, fijn dat ze jullie mannetje morgenavond al gaan behandelen. Hopelijk heeft het een positief effect, het zou zonde zijn als je moet stoppen met BV (al is het wel heel begrijpelijk natuurlijk). Wauw, wat goed dat hij zo lang geslapen heeft vannacht zeg, lekker! Very Happy

Noname, ik dacht eerst wel dat onze zoon het door had dadt hij op een andere kamer zou liggen. Ik had hem namelijk overdag al een paar keer op zijn eigen kamertje gelegd om te wennen. Maar ik heb hem er net weer gelegd (heb hem vorige week weer gewoon op onze kamer gelegd overdag) en nu slaapt hij. Hij ligt wel nog gewoon in zijn wiegje, moet ooit ook wel eens gaan overschakelen op zijn ledikantje. Het wiegje wat wij hebben is namelijk heel klein, maar 'gelukkig' groeit hij niet zo hard haha. En ook even een dikke knuffel voor jou, soms lucht het op om de klaagmodus eens even flink aan te zetten he? hug

Pinkel, hopelijk donderdag weer goede bloedwaardes, ik duim voor je!

Mama Titty, balen dat jullie nog steeds niets gehoord hebben.

Limburg, lijkt me een goed idee om de fles gewoon steeds te vervroegen. Dus nu krijgt hij om 18u30 en 21u30? En wanneer willen jullie hem helemaal weglaten? Ik neem aan dat jullie hem niet binnen x aantal tijd om 18u30 en om 19u30 een fles gaan geven? smile

Juutje, wat ontzettend vervelend/naar dat je je zo voelt. Ik herken het echt helemaal. Goed van je dat je op tijd aan de bel hebt getrokken. Succes met het gesprek donderdag. hug

Bimbam, wow wat is jouw zoon flink gegroeid zeg! En fijn dat je ijzerwaarde zo goed gestegen is!

Wipstoel: Gebruiken wij pas sinds deze week. Hij vindt het wel leuk om erin te liggen/zitten. We hebben hem nog maar 2 keer gebruikt, maar willen het wel vaker gaan doen, zeker als hij weer erg huilerig is terwijl wij net willen eten.

All, hier gaat het niet zo lekker. Ik ben sinds gisteren ziek. Gisterenmiddag dacht ik dat het wel weer beter ging, had nog even bezoek gehad, maar gisterenavond voelde ik me zo slecht. Had flink koorts en was zo ontzettend misselijk. Mijn lichaam wil ook echt niet mee, voel me zo slap en futloos. Hoopte dat het vandaag beter zou gaan, maar helaas. Gisterenmiddag is mijn moeder even heir geweest en vanmiddag komt mijn schoonmoeder even langs. Heb me in tijden niet meer zo slecht gevoeld en hoop dat het snel betert. Mijn vriend is vanmorgen een uur eerder opgestaan (5u30) om onze zoon alvast een fles te geven zodat ik wat langer kon slapen. Heb gisteren ook aan mijn moeder verteld hoe ik me voel en dat onze zoon de komende weken nog niet naar haar toe zal komen. Zij gaat normaal elke week 1 dagje op hem passen (normaal zou ik 11 maart weer beginnen) dus moest het haar wel gaan vertellen. Gelukkig was ze heel begripvol en vond ze het ook helemaal niet raar dat ik me zo voelde.

Vandaag maar even rustig aan doen, in zoverre dat gaat met een huilende baby. Ben nu aan het wachten tot mijn schoonmoeder komt zodat ik even een bad kan nemen en me hopelijk daarna wat beter voel.

Wij geven hem sinds een paar dagen 5 x 105 ml, maar dat lijkt toch echt teveel te zijn voor hem. Hij laat regelmatig een deel staan, drinkt wat slechter en gisteren gaf hij echt ontzettend veel terug, zat ook weer zoveel kracht achter. Heeft hij mijn vriendin die hier op bezoek was helemaal ondergespuugd. Vind dat zo vervelend altijd, ook al kan ik er natuurlijk zelf niets aan doen. Nu gaan we hem gewoon om en om 105 ml en 90 ml geven en dat lijkt totnogtoe beter te werken. Dus 3 x 105 ml en 2 x 90 ml.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  kwak wo 27 feb 2013 - 1:39

Snoes, misschien is het een idee om hem wel 1 dag per week naar je moeder te doen, dan heb jij een dagje rust en voor jezelf. Mij heeft dat best goed geholpen een dagje zonder D in de zwangerschap. Afgelopen zondag hebben we beide kids naar mijn ouders gebracht omdat wij erg moe waren. Zit nu ook weer tegen een depressie aan te hikken en ik zou ook af en toe beide weg te brengen zodat ik een dagje rist heb.
Mij hielp dat best heel goed even een dagje geen kind. Misschien is het het overwegen waard. Je moeder doet het vast met liefde en voor jou is het ook goed.
Niet dat je de hele dag in bed hoeft te liggen ofzo maar ook even je huishouden doen en gewoon even naar de winkel. Heel vervelend maar ik snap hoe je je voelt.
hug
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Pinkel wo 27 feb 2013 - 1:59

Hallo meiden,

Ik werd net gebeld door de dialyse-afdeling en mijn arts is er morgen niet!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Nou moet ik komende dinsdag weer om bloed af te laten nemen. Ik geef al 2 weken aan dat de lijn behoorlijk aan het irriteren is en dat ik er last van heb... Nu afgesproken dat ik vrijdag gebeld wordt of die lijn er dinsdag nou eindelijk eens uit mag! (officieel mag dit soort lijn er niet eens zo lang inzitten..) Ik ben er echt chagrijnig van elke dat uitstellen!!

* zeurmodus weer uit *

Ik ga zo lekker in bed liggen met een tijdschrift. Ons poppetje ligt ook heerlijk te slapen, wie weet val ik ook nog even in slaap, want ben nog best moe.
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 14 699888 voor de meiden die het ook kunnen gebruiken!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 2:55

Haha het wordt tijd dat we weer gaan werken, wat schrijven jullie veel zeg...

Juutjepetuutje: ik schrijf verhalen, fictie. Ben nu bezig met mijn tweede boek. Het eerste ligt al een paar weken op de plank, maar ik durf er eerlijk gezegd niks mee... Bang voor kritiek of afwijzing van een uitgever...
Wat vervelend dat je je zo down voelt. Heel goed dat je aan de bel hebt getrokken!! Hopelijk kan de psycholoog je morgen helpen!

Wauw Ella: wat een heerlijke nacht!!

Haha Limburg heel herkenbaar, dat de boel wakker wordt terwijl je eigenlijk nog even je ogen dicht wilt houden...

NoName: heeeeeeeeeel herkenbaar... Ik zou als ik er vrij aan toe kon geven volgens mij wel drie dagen non stop kunnen slapen haha.

Bimbam: heerlijk dat je ijzer weer goed is! Ik heb toen wel pillen gebruikt en dat ging eigenlijk vrij snel weer beter met me.

Dikke knuffel voor jou Snoes! Het is jullie ook niet heel makkelijk gemaakt allemaal!

Pinkel: jeetje ik kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt zeg!

Vannacht kwam meneertje ineens pas om kwart voor 5. Wat een heerlijkheid! Helaas daarna weer om 7 uur, samen met zijn broer. Best vermoeiend dat mijn dag altijd zo vroeg begint, maar goed. Vandaag lekker naar een binnenspeeltuin geweest. J heeft heerlijk kunnen rennen en spelen. S heeft heerlijk geslapen, dus ik heb weer lekker kunnen schrijven.

Oh en gisteren kwam de drukproef voor de Follow me. Leuk!! Het volgende nummer sta ik erin...

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 27 feb 2013 - 3:42

Zo nu even uitgebreider reageren.

NoName: zo jij bent lekker wezen shoppen bij de babydump. Het blijft leuk babyshoppen Wink

Mama Titty: hopelijk wordt het wachten beloond.

Dikkie Dik: klinkt echt als mijn start met de kleine man: stuwing, slaaptekort en last van de knip. Ik was helemaal verrot de eerste week.

Juutje: he wat vervelend dat je je zo voelt zeg. Goed dat je aan de bel hebt getrokken! Hopelijk gaat het snel beter!

BimBam: wat goed dat je zelf je ijzer zo omhoog gekregen hebt!

Snoes: ik zat net als kwak te denken misschie is het wel 'fijn' voor jouw om hem 1 dagje weg te brengen.

Pinkel: he het zit ook niet mee wbt die lijn in je nek. Wel fijn dat de uitslagen steeds goed zijn.

Jetje: ik ben benieuwd naar het vlgde nummer.

Nou iets te vroeg gejuigd. Nou ik mag ook niet klagen eigenlijk met deze nacht maar hij kwam om half 8 weer. Zat 1.5 uur tussen en wilde weer drinken. Toen daarna om 11.00 uur weer en wilde toen om 12.45 weer. Ik zat er echt ff helemaal doorheen. Ik kan de bv op deze manier niet meer opbrengen. Ik kom zelf nergens aan toe. Ik hoop dat het door de bahandeling aan zijn nekje ook beter gaat anders overweeg ik echt te stoppen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  NoName88 wo 27 feb 2013 - 4:13

Bimbam, jullie hebben ook een lekker bollie zo te lezen smile Dat hij nog in maatje 56 past... Fijn dat je ijzerwaardes weer goed zijn!

Snoes, ff googelen op ooievaarsbeet, heb ik ook gedaan, wist het ook niet confused Ja, ik weet dat jij het toen ook over het kamertje had. Fijn dat hij nu wel slaapt! Ik twijfel inderdaad nog een beetje of ik de wieg dus ook naar zijn kamertje doe of het gelijk in het ledikantje ga proberen. Want dat ledikantje is dus waar ik hem aan wil laten wennen omdat hij daar zometeen op andere plekken ook in moet slapen. Ja, soms is die klaagmodus gewoon ff nodig.. En daar hebben we dan het forum voor cheers
Vervelend dat je ziek bent zeg! Goed dat je hart ook bij je moeder gelucht hebt! Het is inderdaad niet vreemd dat jij je zo voelt! Tsja, dat spugen kun je echt niks aan doen, al zou ik het ook vervelend vinden! Fijn dat jullie nu een mooie 'middenweg' hebben gevonden met de hoeveelheden!
Ik denk inderdaad ook dat je er eens over na moet denken wat Kwak zegt, lijkt me geen slecht idee! hug

Kwak ook voor jou, hug . Vervelend dat je je weer zo moet voelen! Ik vond je al erg rustig de laatste tijd... Wanneer moet jij weer aan het werk?

Pinkel, je mag best even zeuren hoor, je word inderdaad echt een beetje aan het ‘lijntje’ gehouden! Hopelijk komt daar snel verandering in!

Jetje, dat bedoel ik dus; respect voor de moeders met nog een peuter! Wel fijn dat S vannacht eerst in ieder geval een iets langere ruk heeft gemaakt!

Ella, babyshoppen blijft inderdaad leuk! Maar voor mezelf shoppen heb ik zo zachtjesaan ook wel weer eens zin in! Ik kan me goed voorstellen dat je de bv op deze manier niet op kunt brengen! Ik hoop echt voor jullie dat de behandeling iets uithaalt. Anders zal het gewoon de fles worden… Hij heeft het toch al een mooi poosje gehad… En kolven, is dat misschien nog een optie?

Nou, ik heb straks op orders van mijn man Wink toch een poosje lekker geslapen! En nu ga ik denk die dame maar ff een mailtje terugsturen over dat vrijgezellenfeest.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Mama Titty wo 27 feb 2013 - 6:08

Snoes beterschap!! Hopelijk heb je snel rust en voel je je beter

Bimbam wat groeit de kleine goed zeg! Wat fijn!!

Ella knuffel voor jou!! Wanneer je het niet meer volhoud is het echt geen schande over te gaan op fv. Dan heb je misschien ook wat meer rust voor jezelf.

Hier nog steeds niks gehoord, maar is ook nog niet eind van de week.
Hij mag wel vrijdag ergens anders op gesprek bij een werving en selectie kantoor voor andere functie.
Zag wel in de mail staan wat hij had van andere functie dat het gesprek goed was gegaan maar dat ze liever hadden gehad dat hij ergens wat dieper op was ingegaan, maar goed is nog geen afwijzing maar wel even balen om te lezen , dat had hij me niet verteld.
Vandaag ook de nacontrole gehad, mijn bloeddruk was 110/64, erg netjes.
Verder weer raar om dat hoofdstuk af te sluiten.
Vroeg nog naar anticonceptie en hoe het ging.
Morgen naar het cb, ben echt benieuwd naar de cijfers.
Ik heb nog 4 pakken nr 1 luiers,maar twijfel of dit nog wel te gebruiken is, anders ga ik even bellen of vragen of ik ze mag omruilen voor andere maat, ondanks dat ik de bon niet meer heb, maar omdat het kv eigen merk luiers zijn, doen ze meestal niet moeilijk.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: