En... al bang voor de meteoriet?
+3
Ragazza
Sam
Exogenesis
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
En... al bang voor de meteoriet?
Al eerder werd bekend dat vandaag een meteoriet langs de aarde zal scheren. Best spannend, of doet het je niks?
En dan ook nog eens het toeval van de meteoriet die vandaag in Rusland insloeg. Oehhh.... ik wil sterrenkunde studeren! Ik vind het zo interessant!
http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetenschap/article/detail/1579878/2013/02/15/Asteroide-scheert-vanavond-rakelings-langs-de-aarde.dhtml
En dan ook nog eens het toeval van de meteoriet die vandaag in Rusland insloeg. Oehhh.... ik wil sterrenkunde studeren! Ik vind het zo interessant!
http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetenschap/article/detail/1579878/2013/02/15/Asteroide-scheert-vanavond-rakelings-langs-de-aarde.dhtml
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Re: En... al bang voor de meteoriet?
Ik vind het wel eng allemaal, maar bang ben ik niet.
Het zou je gebeuren, wat er vandaag in Rusland gebeurde.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik vind het ook uitermate interessant, maar het feit dat er vanavond iets langs de aarde scheert doet me eigenlijk niets. Ik vroeg me af, stel dat er wel een meteoriet op ramkoers met de aarde ligt, zouden er dan raketten op af worden gestuurd om dat ding te verpulveren? (mits de meteoriet van een redelijk kleine omvang is natuurlijk, een hele grote betekent sowieso het einde van het leven hier op aarde )
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik vind het wel apart, vanmorgen dat in Rusland en straks dan die meteoriet. Dacht vanmorgen eerst dat die twee verhalen om dezelfde meteoriet gingen en dat ze zich in de tijd hadden vergist en dat ie wél bijna was ingeslagen ofzo. Maar ik ben er niet bang voor, we zien wel
Gast- Gast
Ik dacht ook even dat het om dezelfde ging, toen ik het nieuws van die inslag hoorde.
Vannacht heb ik gedroomd dat op de hele wereld de elektriciteit uitviel. Ik dacht serieus dat doomsday begonnen was
Vannacht heb ik gedroomd dat op de hele wereld de elektriciteit uitviel. Ik dacht serieus dat doomsday begonnen was
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Sam schreef:Ik vind het wel eng allemaal, maar bang ben ik niet.
Precies, zo denk ik er ook over.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het erg interessant. Op een of andere manier trekken de mysterieuze dingen in het leven mij aan.
Ik geloof erook sterk in dat de wereld ook ten einde gaat door iets van een meteoriet of door een enorme ramp.
Dit zet mij wel weer aan het denken. Wij zijn wel erg kwetsbaar.
Ik geloof erook sterk in dat de wereld ook ten einde gaat door iets van een meteoriet of door een enorme ramp.
Dit zet mij wel weer aan het denken. Wij zijn wel erg kwetsbaar.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Sam schreef:Ik vind het wel eng allemaal, maar bang ben ik niet.
Dit inderdaad. Wat zijn we dan toch kwetsbaar als mensen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het trouwens opvallend dat er 'slechts' 1200 (?) gewonden zijn gevallen door de meteoriet. Hij sloeg tenslotte in op een plek die redelijk bevolkt is, niet in the middle of nowhere. Je zou denken dat er iemand aan zou overlijden, maar dat is niet gebeurd.
Over die asteroïde denk ik niet te veel na. Als hij ons raakt, raakt hij ons. Daar kan ik niets aan veranderen. Door me zorgen te maken kan ik mijn leven niet verlengen.
Over die asteroïde denk ik niet te veel na. Als hij ons raakt, raakt hij ons. Daar kan ik niets aan veranderen. Door me zorgen te maken kan ik mijn leven niet verlengen.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Sam schreef:Ik vind het wel eng allemaal, maar bang ben ik niet.
Dit inderdaad. Wat zijn we dan toch kwetsbaar als mensen.
Inderdaad!
Gisteravond heb ik een film op tv gezien waarin de wereld verging.
Daarna opende ik nu.nl en zag ik nieuws over een aardbeving in Groningen, een grote brand in ?? en dat er een asteroïde dicht langs de aarde was gevlogen. Toen kreeg ik ook wel even rillingen, alsof die film werkelijkheid ging worden ofzo
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Rood schreef:Ik vind het trouwens opvallend dat er 'slechts' 1200 (?) gewonden zijn gevallen door de meteoriet. Hij sloeg tenslotte in op een plek die redelijk bevolkt is, niet in the middle of nowhere. Je zou denken dat er iemand aan zou overlijden, maar dat is niet gebeurd.
Hij sloeg niet in hè, hij ontplofte in de atmosfeer, en de gewonden zijn gevallen als gevolg van de daarop volgende schokgolf.
Overigens las ik op fb bij een ex-forummer dat zij een artikel had gelezen dat we dit jaar nog wel veel meer kunnen verwachten, en nog wel veel dichter langs de aarde. Dat vind ik dan wel eng.
Gast- Gast
Ahaa! Dan snap ik 't.Lennox schreef:Hij sloeg niet in hè, hij ontplofte in de atmosfeer, en de gewonden zijn gevallen als gevolg van de daarop volgende schokgolf.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bang voor...
» Bang voor het bad :(
» Ben jij bang voor overgeven?
» Bang voor de fiets
» Mijn man is bang voor...
» Bang voor het bad :(
» Ben jij bang voor overgeven?
» Bang voor de fiets
» Mijn man is bang voor...
Pagina 1 van 1