Waarin ben/was jij een hipster?
+33
Jeanette
loura
SuperGrover
Aziraphale
Jerry
Kowalski
Rovine
Shisha
Blond
Pompoen
Caresses
mzcharlotte
Bolleke
Bacio
Bazinga
Siamsa
piertje
Gympie
Stranger
Susan
Charles
Slakje
Lady Starstruck
Toet
Bliss
Tazz
Sam
Guus
Ragazza
Exogenesis
Kiekeboe
Sea of Trees
Marin
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waarin ben/was jij een hipster?
Ik had vroeger als eerste op school schoenen met mega plateauzolen. Een paar maanden later waren die helemaal in.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik had 6 jaar geleden al een smartphone, met internetabonnement.
Pas geleden weer een nieuwe gekocht. Sta er echt van te kijken wat voor vooruitgang ze de laatste jaren doorgemaakt hebben.
Pas geleden weer een nieuwe gekocht. Sta er echt van te kijken wat voor vooruitgang ze de laatste jaren doorgemaakt hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan niks bedenken Ik ben niet hip
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had 8 jaar geleden al meerdere soorten Birkenstocks slippers en baalde er stiekem wel van dat dat ineens populair werd. Vooral als ik zie hoe ze gecombineerd worden hier in Drenthe en wat voor publiek ze draagt.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik loop chronisch achter.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Ik heb het vaak gehad met muziek, maar dat is bij mij idd nu een heel stuk minder.
Qua kleding heb ik ook wel regelmatig gehad dat als ik alweer ergens op uitgekeken was het opeens overallll te koop was. Maar dat krijg je al snel als je shopverslaafd bent
Qua kleding heb ik ook wel regelmatig gehad dat als ik alweer ergens op uitgekeken was het opeens overallll te koop was. Maar dat krijg je al snel als je shopverslaafd bent
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Ik heb het vaak gehad met muziek, maar dat is bij mij idd nu een heel stuk minder.
Dat heb ik ook inderdaad!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
+1. Maar dat vind ik juist fijn, jij niet? Trends worden veel te snel nagevolgd. Ik houd van ouderwets.SuperGrover schreef:Ik loop chronisch achter.
Ik vind het wel knap dat jullie meteen een voorbeeld hebben van wanneer je een hipster was. Dat je dat onthoudt.
Gast- Gast
Rovine schreef:Ik had 6 jaar geleden al een smartphone, met internetabonnement.
Had ik ook, eentje van Samsung, maar dat was echt een onding vergeleken met de smartphones van nu.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh, shit.. Verklaar je nader..Aziraphale schreef:Ik had 8 jaar geleden al meerdere soorten Birkenstocks slippers en baalde er stiekem wel van dat dat ineens populair werd. Vooral als ik zie hoe ze gecombineerd worden hier in Drenthe en wat voor publiek ze draagt.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik denk bij hipster juist aan mensen die er allemaal hetzelfde uitzien, maar zichzelf erg apart en origineel vinden, en dan janken om alles wat zij hebben 'bedacht'. Maar ondertussen lopen ze er wel allemaal hetzelfde bij, dus ik vind ze vaak een beetje sneu. Ik vind hipsters dus niet hip.
Maar ontopic.
Ik was vroeger helemaal into hippiebroeken en grunge achtige kleren/ dr martens/ kapotgescheurde panty's,piercings/ stukken afgeschoren haar/ knalgekleurde plukjes haar/ zwarte nagellak. (Tegenwoordig nog steeds maar iets minder extreem )
Ik maakte die broeken zelf en was echt op zoek naar toffe dingetjes, want die had je bij ons in de buurt niet. Een paar jaar daarna had je zo'n alto hipheid en kon je gewoon overzeas enzo kopen in de winkels. Maar ik maakte me daar niet druk om, ik vond die merken ook niet zo leuk als mijn eigen verbouwde broeken. Ik vind het nu ook best leuk om te zien dat zwarte nagellak, stukken afgeschoren haar etc gewoon 'kan' , in de jaren 90/2000 werd ik daar vierkant om uitgelachen.
Maar ontopic.
Ik was vroeger helemaal into hippiebroeken en grunge achtige kleren/ dr martens/ kapotgescheurde panty's,piercings/ stukken afgeschoren haar/ knalgekleurde plukjes haar/ zwarte nagellak. (Tegenwoordig nog steeds maar iets minder extreem )
Ik maakte die broeken zelf en was echt op zoek naar toffe dingetjes, want die had je bij ons in de buurt niet. Een paar jaar daarna had je zo'n alto hipheid en kon je gewoon overzeas enzo kopen in de winkels. Maar ik maakte me daar niet druk om, ik vond die merken ook niet zo leuk als mijn eigen verbouwde broeken. Ik vind het nu ook best leuk om te zien dat zwarte nagellak, stukken afgeschoren haar etc gewoon 'kan' , in de jaren 90/2000 werd ik daar vierkant om uitgelachen.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Hmm, ik ben niet zo hip vrees ik. Ik heb het voornamelijk met boeken, ik was echt compleet LotR fan toen ik zo'n 11 was (dus bijna 15 jaar geleden) en geen hond die het toen kende de eerste paar jaar. Eigenlijk pas toen de films kwamen in 2002 ofzo "kende" opeens iedereen het. Harry Potter heb ik ook vanaf dag 1 verslonden, maar dat kwam wel veel sneller opzetten, daarmee liep ik denk ik max. een jaar voor. Oh, en Life of Pi is echt al jarenlang mijn favoriete boek, dat was ook niet zo bekend voorheen. Altijd als mensen mijn favo boek vroegen, kende niemand het.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb er niet echt een mening over. Ik draag de kleding, luister de muziek en lees de boeken die ik mooi vind. Aangezien ik een weinig actieve houding heb in een van die gebieden, is dat allemaal op z'n best main stream. Maar dat interesseert me dan ook weer niet. Het zal me echt een worst wezen of iemand anders na mij of voor mij een band kende, of een kledingstuk droeg.Rood schreef:+1. Maar dat vind ik juist fijn, jij niet? Trends worden veel te snel nagevolgd. Ik houd van ouderwets.SuperGrover schreef:Ik loop chronisch achter.
Ik vind het wel knap dat jullie meteen een voorbeeld hebben van wanneer je een hipster was. Dat je dat onthoudt.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Ik weet niet wanneer of waarbij ik zelf een hipster ben/was. Maar ik vind het wel irritant als mensen gaan zeggen wat er 'hip' wordt deze zomer omdat dat in de H&M/VeroModa etc. hangt.. dan denk ik altijd.. die lopen al een seizoen achter
Niet dat ik er dan zelf niets van koop hoor, maar vernieuwend of echt trendy vind ik het niet.
Niet dat ik er dan zelf niets van koop hoor, maar vernieuwend of echt trendy vind ik het niet.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zie je een knalrode hipster onder een ..
» Waarin ben jij laks als moeder?
» Waarin slaapt een babytje?
» Schoenen versturen: waarin?
» Hoe oud is jouw kindje en waarin.....
» Waarin ben jij laks als moeder?
» Waarin slaapt een babytje?
» Schoenen versturen: waarin?
» Hoe oud is jouw kindje en waarin.....
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: