Waarin ben jij laks als moeder?
+15
Tania
moepie
Liadan
Printje
Roos
Bloem86
Susan
Teddyaapje
Dolphinne
ProudMom
Annemie
maiadebij
LMCurious
Bolleke
Mamsie
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waarin ben jij laks als moeder?
Ik vergeet vaak mijn oudste 2 jongens vitamine pilletjes te geven.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Waarin ben jij laks als moeder?
Haha dat vergeet ik ook wel eens, dat kan gebeuren toch?
Maar verder vind ik mezelf niet zo laks.
Gast- Gast
Ik ben een tijdje laks geweest met tanden poetsen..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
hier ook tandenpoetsen en soms met opruimen van zijn speelgoed.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
met Vitamine D
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Hier ook tandenpoetsen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Even off- topic: Zie dat je zwanger bent, wat gaaf!! Gefeliciteerd!!Snoepy87 schreef:Haha dat vergeet ik ook wel eens, dat kan gebeuren toch?
Gast- Gast
Haha, hier ook tanden poetsen.
Hij heeft er zo'n hekel aan, en soms ben ik gewoon te moe om wéér dat gevecht met hem aan te gaan. (Hij is zo sterk, en ik kan hem dan bijna niet vast houden.)
En denk ik ''Ach, dan morgen maar..''
Hij heeft er zo'n hekel aan, en soms ben ik gewoon te moe om wéér dat gevecht met hem aan te gaan. (Hij is zo sterk, en ik kan hem dan bijna niet vast houden.)
En denk ik ''Ach, dan morgen maar..''
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Het tandenpoetsen in de ochtend en zijn haren doen (gel erin, kammen is niet nodig)
En speelgoed opruimen als hij in bed ligt/weg is. Hij is nu de hele dag naar het kdv, maar het speelgoed van vanochtend ligt nog door de kamer .
's avonds ruim ik het dan wel weer altijd netjes op.
En speelgoed opruimen als hij in bed ligt/weg is. Hij is nu de hele dag naar het kdv, maar het speelgoed van vanochtend ligt nog door de kamer .
's avonds ruim ik het dan wel weer altijd netjes op.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Even off- topic: Zie dat je zwanger bent, wat gaaf!! Gefeliciteerd!!Snoepy87 schreef:Haha dat vergeet ik ook wel eens, dat kan gebeuren toch?
Dank je!
Gast- Gast
Mamsie schreef:Ik vergeet vaak mijn oudste 2 jongens vitamine pilletjes te geven.
Wat toevallig, vanmorgen dacht ik hier nog aan, ik ben hier ook te laks in. Ik vergeet het bijna altijd
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Mamsie schreef:Ik vergeet vaak mijn oudste 2 jongens vitamine pilletjes te geven.
Wat toevallig, vanmorgen dacht ik hier nog aan, ik ben hier ook te laks in. Ik vergeet het bijna altijd
Ik dus ook! Ze eten opzich verder best goed dus zo erg is het niet maar toch. Ook drinken ze bij mij geen gewone melk en ik moet er dus wel goed opletten dat ze voldoende calcium binnen krijgen.
Mamsie- Ratel
Ik moet er ook beter op letten hoor, ben soms gewoon te vergeetachtig. Ze eten inderdaad verder gezond, maar ik vind het wel belangrijk.
Even helemaal off topic, lees net je krabbels op hyves. Ik les op vrijdag meestal van 20.00
tot 21.00, daarna meestal nog wat drinken in de kantine. O ja, een cap is geen probleem, op de manege hebben ze er genoeg.
Even helemaal off topic, lees net je krabbels op hyves. Ik les op vrijdag meestal van 20.00
tot 21.00, daarna meestal nog wat drinken in de kantine. O ja, een cap is geen probleem, op de manege hebben ze er genoeg.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Ik moet er ook beter op letten hoor, ben soms gewoon te vergeetachtig. Ze eten inderdaad verder gezond, maar ik vind het wel belangrijk.
Okee ik ga is kijken of S dan bij mijn oma kan zijn. L is dan lesgeven en neemt de boys wel mee.
Mamsie- Ratel
Snoepy87 schreef:ProudMama schreef:Even off- topic: Zie dat je zwanger bent, wat gaaf!! Gefeliciteerd!!Snoepy87 schreef:Haha dat vergeet ik ook wel eens, dat kan gebeuren toch?
Dank je!
+1 Gefeliciteerd Snoepy!
Gast- Gast
Mamsie schreef:Mama_van2 schreef:Ik moet er ook beter op letten hoor, ben soms gewoon te vergeetachtig. Ze eten inderdaad verder gezond, maar ik vind het wel belangrijk.
Okee ik ga is kijken of S dan bij mijn oma kan zijn. L is dan lesgeven en neemt de boys wel mee.
Okeeee gezellig ! Kijk je even welke vrijdag jij dan kan, dan bel ik de manege van de week even om te vragen of het goed is dat we beide meerijden (ik rijd eigenlijk in de woensdag les, soms op vrijdag). Ik weet dat het deze vrijdag niet zal lukken, mijn schoonzusje en een vriendin rijden ook de les mee, dat zat de les vol ( 6 man). Misschien kan je volgende week of de week erop?
Gast- Gast
Bazyle schreef:Snoepy87 schreef:ProudMama schreef:Even off- topic: Zie dat je zwanger bent, wat gaaf!! Gefeliciteerd!!Snoepy87 schreef:Haha dat vergeet ik ook wel eens, dat kan gebeuren toch?
Dank je!
+1 Gefeliciteerd Snoepy!
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Tot nu toe ben ik eigenlijk nog nergens echt laks in wat betreft T. dan. haha. Ik vergeet trouwens zelf wel vaker mijn vit. pilletje te pakken (ivm borstvoeding moet ik die elke dag nemen).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Ik ben trouwens nu al te vergeetachtig met fruit, en eet te weinig groente naar mijn zin, mag ik dan ook meedoen? Het gaat de ene dag goed en de andere dag slechter, dan vergeet ik weer fruit te eten en eten we 's avonds friet ofzo, dan krijg ik dus vrijwel geen vitamine binnen, op de mama-pil die ik 's morgens neem na.
Gast- Gast
Ook wel vitamine D. Ik denk er eigenlijk altijd wel aan, maar vaak kan ik dan rond bedtijd de druppeltjes niet vinden of ze zijn weer op en dan ben ik vergeten om nieuwe te kopen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ook wel vitamine D. Ik denk er eigenlijk altijd wel aan, maar vaak kan ik dan rond bedtijd de druppeltjes niet vinden of ze zijn weer op en dan ben ik vergeten om nieuwe te kopen.
ja hier precies zo. Of dan breng ik J naar bed, slaapt N al en liggen de druppels op zijn kamer...
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Ik ben ook goed in het vergeten dan de vitamine D.
En soms leg ik haar 's avonds in bedje en dan regelrecht er weer uit: ooh ja, tanden poetsen!!
Ook moet ik er soms aan denken dat mn dochtertje genoeg zuivel binnen krijgt! Dan heeft ze al sap en vergeet ik tussen de middag er een bekertje melk bij te geven! Of zitten we zo lang na te tafelen en vergeet ik nog het toetje!
En soms leg ik haar 's avonds in bedje en dan regelrecht er weer uit: ooh ja, tanden poetsen!!
Ook moet ik er soms aan denken dat mn dochtertje genoeg zuivel binnen krijgt! Dan heeft ze al sap en vergeet ik tussen de middag er een bekertje melk bij te geven! Of zitten we zo lang na te tafelen en vergeet ik nog het toetje!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Mama_van2 schreef:Mamsie schreef:Mama_van2 schreef:Ik moet er ook beter op letten hoor, ben soms gewoon te vergeetachtig. Ze eten inderdaad verder gezond, maar ik vind het wel belangrijk.
Okeeee gezellig ! Kijk je even welke vrijdag jij dan kan, dan bel ik de manege van de week even om te vragen of het goed is dat we beide meerijden (ik rijd eigenlijk in de woensdag les, soms op vrijdag). Ik weet dat het deze vrijdag niet zal lukken, mijn schoonzusje en een vriendin rijden ook de les mee, dat zat de les vol ( 6 man). Misschien kan je volgende week of de week erop?
Ja is goed ik ga het vanavond even aan mijn oma vragen. Ik laat je wel weten!
Mamsie- Ratel
Tandenpoetsen en het koekje rond 3 uur wil er nog wel eens bij inschieten...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?
» Waarin ben jij heel stellig rondom opvoeding?
» Waarin slaapt een babytje?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?
» Waarin ben jij heel stellig rondom opvoeding?
» Waarin slaapt een babytje?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: