Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen

+21
snoezel
Sjonno
Teddyaapje
Darius
M@niek
-Ieniemienie-
JD
Dora
meisjesmama
bella
SparklingEyes
smooch
PiP
Monnie
PapillonRose
Susan
Parisienne
Annie24
Fiwen
Limburg85
Wennes
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 10:27

smooch schreef:Ik heb het ff gegoogled en hij is zeker mooi.

Kinderwagen - Pagina 2 Bugaboo-Donkey-kinderwagen-kinderen-2-duo

+1 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Dora wo 16 feb 2011 - 11:05

Wij hebben naar de mima gekeken als wagen voor de 2de.
Maar deze is NIET klein op te vouwen. Hij vouwt alleen op de 'scharnier'punten die je op de foto'splaatjes ziet.
De Icandy hebben we ook bekeken, (model peach) is erg klein op te vouwen, alleen zoals wij hem willen gaat ongeveer €1300,- kosten!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 11:27

Teigertje schreef:Wij hebben naar de mima gekeken als wagen voor de 2de.
Maar deze is NIET klein op te vouwen. Hij vouwt alleen op de 'scharnier'punten die je op de foto'splaatjes ziet.
De Icandy hebben we ook bekeken, (model peach) is erg klein op te vouwen, alleen zoals wij hem willen gaat ongeveer €1300,- kosten!

Ja die is erg duur! Mijn vriendin is erg tevreden over tot nu toe, hij loopt ook erg fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Dora wo 16 feb 2011 - 11:30

Puggle schreef:
Teigertje schreef:Wij hebben naar de mima gekeken als wagen voor de 2de.
Maar deze is NIET klein op te vouwen. Hij vouwt alleen op de 'scharnier'punten die je op de foto'splaatjes ziet.
De Icandy hebben we ook bekeken, (model peach) is erg klein op te vouwen, alleen zoals wij hem willen gaat ongeveer €1300,- kosten!

Ja die is erg duur! Mijn vriendin is erg tevreden over tot nu toe, hij loopt ook erg fijn!

Daarom zitten wij nog te dubben of we het nu wel of niet moeten doen, want het is wel een hoop geld.
En voor hoelang zullen wij hem echt nodig hebben?
A.nouk die zal tegen de tijd dat ukkepuk komt al kunnen lopen denken we, maar nog geen lange stukken, maarja, hoevaak zullen we er met 2 kinderen alleen op uit gaan? Voor A.nouk hebben we dan ook nog een buggy liggen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 11:39

Puggle schreef:
smooch schreef:Ik heb het ff gegoogled en hij is zeker mooi.

Kinderwagen - Pagina 2 Bugaboo-Donkey-kinderwagen-kinderen-2-duo

+1 smile

wow mooi! en volgens de beschrijving ook erg praktisch...nu ben ik erg benieuwd naar de prijs, denk dat ik me daar een hoedje van ga schrikken :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Parisienne wo 16 feb 2011 - 12:08

*Marietje* schreef:
Puggle schreef:
smooch schreef:Ik heb het ff gegoogled en hij is zeker mooi.

Kinderwagen - Pagina 2 Bugaboo-Donkey-kinderwagen-kinderen-2-duo

+1 smile

wow mooi! en volgens de beschrijving ook erg praktisch...nu ben ik erg benieuwd naar de prijs, denk dat ik me daar een hoedje van ga schrikken :shock:

Zeker een mooie kinderwagen! Een prijsindicatie heb ik nog niet kunnen vinden, maar reken maar dat dat even schrikken wordt! Sowieso zal je al een paar honderd euro meer moeten betalen voor dit nieuwe model in vergelijking met de Cameleon. Als je het echt als duowagen gaat gebruiken moet je van alles twee hebben; twee ligbakken, twee wandelwageninzets, twee sets aanvullende bekleding, etc. Dan loopt het bedrag al aardig snel op.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  -Ieniemienie- wo 16 feb 2011 - 20:04

PiP schreef:Hier een Quiny Speedy.

Ik ben er niet heel erg tevreden over.

Toen we hem nog gebruikten icm de bak wel, maar daarna niet meer echt.
-Hij is groot als hij ingeklapt is.
-De overgang van de bak naar het zitgedeelte is te groot, wij hebben voor tussendoor een buggy aangeschaft.
Nu gebruiken we hem wel weer als ik naar de supermarkt wandel, maar de buggy zit standaard in de auto.
F was nog net niet uit de bak gegroeid, maar ze kwam steeds omhoog.
-De gordels in de wandelwagen kon ik niet strak genoeg zetten waardoor ze heel erg hing in de wagen.
Hier is wel een zitverkleiner voor te koop, maar dat moet je dan toch maar weer extra aanschaffen.
-Toen ze goed kon zitten kon de rugleuning niet goed genoeg rechtop.
Ook dit is op te lossen met een riem, maar dit is erg onhandig als je hem elke keer moet inklappen.

Hij loopt wel erg fijn, maar ik vind dat als je een kinderwagen koopt, je niet allemaal oplossingen moet bedenken voor de problemen. Bij een evt 2e wil ik wel een andere wagen en dan ook 1 waarvan de wandelwageninzet naar je toe kan.

Die Stokke vind ik er echt vreselijk uitzien!


IK ben het helemaal met je eens!
Alles wat je beschrijft hebben wij ook last van. Heb ook heel snel een buggy aan moeten schaffen en gebruik de wagen eigenlijk nooit meer. Bij dit kindje gaan we voor een andere kijken, want ik vind het een onding!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 20:38

Ik vind de Stokke juist heel leuk, erg modern en heerlijk hoog. Maar ja, ik vind andere kinderwagens dan weer heel lelijk haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Susan wo 16 feb 2011 - 20:42

Ik vind vrijwel geen enkele kinderwagen 'heel erg lelijk', de een is misschien wat lomper dan de ander en de Stokke kan net iets te futuristisch zijn naar je smaak, maar voor de rest zijn het toch gewoon gebruiksvoorwerpen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 20:51

Dat is waar, ik heb zelf achter de Stokke gelopen en ik vind die gewoon erg prettig omdat ie zo hoog is. Maar goed, voorlopig nog geen wagen nodig hier :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 20:54

Wij gaan waarschijnlijk voor de Bugaboo en dan een roze voor een meisje en een metallic silver voor een jongen. Maar we willen denk ik niet weten wat het wordt dus dan gaan we denk ik voor de Ocean. Kan voor beide.
We hebben afgelopen weekend even stiekem gekeken en even rondje gereden.

Over een stokke zei mijn man direct, mijn kind gaat daar niet in liggen! Haha..

Edit: mijn man heeft een vrij grote auto, al wisselt hij in october van auto,maar als ik van deze auto uitga, daar past het sowieso in. Ruime kofferbak en voor mij komt er in juni een nieuwe auto en dan houd ik wel rekening dat het erin past. Maar ik ga geen auto komen waarin mijn kinderwagen past want ik schat dat we na een paar jaar geen kinderwagen meer nodig hebben.
Edit 2: ik bedoel dus ik ga niet perse een auto kopen waarin dus een kinderwagen past. Als we als gezin weggaan nemen we mijn man's auto en als ik samen met mijn baby oppad ga dan kan de wagen ook nog op de achterbank ofzo. En als ik met veel mensen weg moet, dan neem ik wel de auto van mijn man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  M@niek do 17 feb 2011 - 1:29

Wij hebben de Quinny Buzz en ik ben er super tevreden over!

Voordelen:

-Klein inklapbaar
-Speciaal mechanisme wat het uitklappen makkelijk maakt
-Leuke vlotte kleuren (in heb een blauwe)

Nadelen:

uhmm...nog niet ondervonden eigenlijk.
Heel veel mensen vinden de reisweg snel te klein worden, maar ik heb hier totaal geen problemen mee gehad.
Ook heb ik gehoord dat door de 3 wielen de wagen snel zou omvallen , maar dan ben ik wel benieuwd hoe mensen met die wagen omgaan!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Darius do 17 feb 2011 - 2:32

CKC schreef:Wij gaan waarschijnlijk voor de Bugaboo en dan een roze voor een meisje en een metallic silver voor een jongen. Maar we willen denk ik niet weten wat het wordt dus dan gaan we denk ik voor de Ocean. Kan voor beide.
We hebben afgelopen weekend even stiekem gekeken en even rondje gereden.

Over een stokke zei mijn man direct, mijn kind gaat daar niet in liggen! Haha..

Edit: mijn man heeft een vrij grote auto, al wisselt hij in october van auto,maar als ik van deze auto uitga, daar past het sowieso in. Ruime kofferbak en voor mij komt er in juni een nieuwe auto en dan houd ik wel rekening dat het erin past. Maar ik ga geen auto komen waarin mijn kinderwagen past want ik schat dat we na een paar jaar geen kinderwagen meer nodig hebben.
Edit 2: ik bedoel dus ik ga niet perse een auto kopen waarin dus een kinderwagen past. Als we als gezin weggaan nemen we mijn man's auto en als ik samen met mijn baby oppad ga dan kan de wagen ook nog op de achterbank ofzo. En als ik met veel mensen weg moet, dan neem ik wel de auto van mijn man.

ckc, zo heb ik het ook gedaan hoor, scheelde ook dat in mijn auto de achterbank deelbaar naar beneden kon, zo kon de wandelwagen makkelijk mee. Nu voor een tweede kindje hou ik gewoon mijn eigen 106, en heb ik een quinny zapp gekocht, nu voor Laur.ens en de baby kan straks in de maxicosi erop. Dus geen ruimtegebruik. En anders ga ik met de auto van mijn man.

Wij hebben trouwens de Urban jungle mountain buggy. Wat een naam zeg, maar ik vind het wel heel prettig. Grote bak, stabiel, rijdt prettig, handvat is in hoogte verstelbaar.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Teddyaapje do 17 feb 2011 - 2:37

Wij hebben de maxi cosi mura 4. Hij bevalt super goed, heb er (nog) geen op- of aanmerkingen over.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Sjonno do 17 feb 2011 - 3:32

Susan schreef:Wij hebben ook de Bugaboo Cameleon. Het voordeel in eerste instantie is dat je er geen reiswieg bij hoeft te kopen, je bouwt de reiswieg om tot wandelwageninzet, wat vrij veel opbergruimte scheelt. Tegelijk is dat ook een nadeel, want het ombouwen is vrij veel werk, dus je kunt niet zo makkelijk de ene keer de reiswieg gebruiken en de andere keer de wandelwageninzet, wat toch wel handig kan zijn soms.

Een ander nadeel wat ik van meer mensen hoor en wat we nu ook zelf ervaren is dat die knoppen om de stand van de zitting te verstellen op een gegeven moment niet meer goed werken, we gaan nu dus ook nieuwe knoppen bestellen.

Verder fijne wagen, loopt soepel, klein op te vouwen en lekkere ruime bak.

Hier waren de knoppen ook versleten en bij de prenatal hebben we gratis nieuwe gekregen. Was service van de bugaboo vertelde ze, om nieuwe knoppen zo mee te geven aan klanten.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  snoezel do 17 feb 2011 - 3:47

Hier ook een bugaboo cameleon.
Alle plussen en minnen ongeveer al opgenoemd. Ik ben er erg tevreden over en vooral over het feit dat hij een heeeeerlijke lange wagenbak heeft, waardoor je kindje er lang in kan liggen en hij is klein opvouwbaar! Was voor mij een must, want hij moest in mijn auto passen (een aygo). Ik hoef maar 1 wiel eraf te halen, dan past hij in mijn kofferbak.
Ook kan je eventueel de kinderwagenbak heel makkelijk pletten door 2 steunen eruit te halen, waardoor hij heeeell plat is en ook makkelijk mee te nemen. Volgens mij hebben ook maar weinig kinderwagens dat..
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  miss22 do 17 feb 2011 - 7:02

Wij hebben de quinny buzz speciale edition en ik zweer er echt bij
Hij is erg licht en compact op te klappen. En vind het een voordeel dat ie zich zelf open klapt
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  sheila123 do 17 feb 2011 - 8:04

Wij hebben een Bugaboo Cameleon echt een superwagen en nu er nog een kleintje bijkomt hebben een Topmark duowagen. Speciaal geen hele luxe wagen gekocht want het is maar voor kleine stukjes. Ik heb de winkel praktisch naast de deur. Maar moet dus nog ervaren hoe hij is in gebruik.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Liadan do 17 feb 2011 - 8:19

Wij hebben een Bugaboo Cameleon. We zijn er erg tevreden over, enige nadeel vind ik dat je het boodschappenmandje bijna niet kan gebruiken als de wagenbak erop zit. Als het zitgedeelte erop zit is dit geen probleem meer.
Ons volgende kindje zal vooral in de draagdoek gaan als we ergens naartoe gaan, onze dochter kan dan in de kinderwagen of buggy of zelf lopen natuurlijk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  PiP do 17 feb 2011 - 9:47

meisjesmama schreef:
PapillonRose schreef:
PiP schreef:.

.

Ik heb inderdaad de inzet gekocht en dat scheelt een hele hoop met zitte en het maakt de ruimte kleiner.
Ik heb bij de oudste een soort spin (elastiek) achter de rugleuning gezet en dat werkte prima.
Over het uitklappen en de grote daarvan dat heb je toch wel getest in de winkel en met de auto neem ik dan aan?
Zo hebben wij het wel gedaan. En wij vonden de wagenbak ook heel groot.

Een goede vriendin van mij heeft een Stokke en nu ik die vaker zie vind ik hem best mooi ze had er van de winter zo'n winterset met bont bij echt super!!
Op zo`n spin was ik nog niet gekomen... Maar het is dus echt zelf zoeken naar oplossingen.
Dat je een wageninzet nodig hebt, vertellen ze ook niet van te voren.

Wij hebben hem gelukkig niet nieuw gekocht, hebben hem uiteraard gepast in de auto, maar we hebben geen hele grote auto:D Toen we heb gepast hebben was dat met bak. We waren toen al blij dat we ruimte over hadden en de bak heb je niet altijd mee en anders kunnen er in de bak ook wat boodschappen.
De volgende keer weet ik iig welke punten er belangrijk voor ons zijn en kunnen we daar opletten. Denk dat dat toch wel anders is al je voor het eerst een wagen koopt. Ik vond hem ook gewoon mooi:D

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Susan do 17 feb 2011 - 9:50

Sjonno schreef:

Hier waren de knoppen ook versleten en bij de prenatal hebben we gratis nieuwe gekregen. Was service van de bugaboo vertelde ze, om nieuwe knoppen zo mee te geven aan klanten.

Oh ja, dat is wel fijn. Onze Bugaboo komt wel van Prenatal, maar ik ben bang dat ik de bon allang niet meer heb. Op zich zijn die knoppen gelukkig ook wel te bestellen, en ze zijn niet duur. Is het wel makkelijk om ze zelf te vervangen, en werkt het daarna weer een beetje goed?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Flip Fluitketel do 17 feb 2011 - 9:52

Wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 en hij bevalt ons erg goed tot nu toe!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Annie24 do 17 feb 2011 - 9:59

Annie24 schreef:Ook hier dezelfde wagen als Nera (ook de kleur van het plaatje)
Helaas heb ik me erg verkeken op de zwaarte van het onderstel als ik deze in de auto moet tillen.....achteraf gezien hadden we dus beter een andere wagen kunnen nemen met een lichter onderstel.

Nog een minpunt: we zijn inmiddels al aan het 3e onderstel bezig en a.s. donderdag komt het 4e onderstel. Alle onderstellen die we namelijk tot nu toe gehad hebben zijn scheef Rolling Eyes Donderdag doen we dus de deur dicht achter de man die hem om komt ruilen en we laten hem niet eerder gaan dan dat we een goed onderstel hebben. Evil or Very Mad

Vandaag weer de Baby Dump over de stoep gehad voor het 4e onderstel en zowaar......hij staat recht!!!!!! cheers Het sunny scheen, dus we hebben heerlijk door de wijk gelopen vanmiddag :-)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Sjonno do 17 feb 2011 - 19:59

Susan schreef:
Sjonno schreef:

Hier waren de knoppen ook versleten en bij de prenatal hebben we gratis nieuwe gekregen. Was service van de bugaboo vertelde ze, om nieuwe knoppen zo mee te geven aan klanten.

Oh ja, dat is wel fijn. Onze Bugaboo komt wel van Prenatal, maar ik ben bang dat ik de bon allang niet meer heb. Op zich zijn die knoppen gelukkig ook wel te bestellen, en ze zijn niet duur. Is het wel makkelijk om ze zelf te vervangen, en werkt het daarna weer een beetje goed?

Wij hadden dus ook geen bon bij omdat we er gewoon van uitgingen dat we toch moesten betalen. Bon was niet nodig, wij wilde zelfs nog terug komen om de bon te laten zien maar dat hoefde niet. Chris heeft die doppen vervangen en hij is er wel een tijdje mee bezig geweest.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum