Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, genoeg. Maar dat is wel verder van mijn huis en dus momenteel dus geen optie. Ik had zin om te zwemmen en bedacht me daarna dat het ps. c.entrum er naast zit. Die 2.65 kan ik nog wel uit mijn spaarpot halen. Maar als hij nog steeds dicht is houdt het op. Ik neem gewoon mijn zwemkleding mee morgen en dan zie ik wel of ik er zin in heb en of hij open is.Dolores schreef:Smik, er zijn toch meer zwembaden in jouw stadsie?
Do, toch heel erg lief dat je zo meedenkt en zo lief bent.
Gast- Gast
hey hey, mag ik ook meekletsen? Mn poezen geven namelijk geen antwoord
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
grr......Dolores schreef:Smikkell schreef:Daar heb je wel een puntDolores schreef:Daarbij ben ik ervan overtuigd dat jij hetzelfde voor een ander zou doen, Smik....
En Reev en ik kunnen het ook samen doen, ieder de helft?
Als je goed kijkt, had ik zelfs VIER punten
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:toetje_ schreef:Anousch schreef:Iemand die met zijn rijbewijs al heeft en mij kan uitleggen wanneer ik nou mijn gas loslaat of rem? :S
Ik heb ze elke keer net verkeerd om, als ik denk nou hier moet ik remmen moet je gas loslaten (oefen online theorie examen ook al ben ik nog niet begonnen met rijlessen)
Lastis uit te leggen, voor 'ons' is dat automatisme.
Staat er geen uitleg bij de antwoorden?
Koppeling links.
Rem in het midden.
Gas rechts.
Wat mij ooit is geleerd. Jouw gasvoet moet ook jouw remvoet zijn. Dus met rechts moet je en gasgeven en remmen. Linkerpoot is enkel voor die koppeling? Geholpen? Vast niet.
Huh ze bedoelde toch gewoon in welke situaties, haha.
Gast- Gast
Ze zijn niet allemaal over een kam te scheren.Bitterkoek_ schreef:Zijn particuliere verhuurders te vertrouwen?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Zijn particuliere verhuurders te vertrouwen?
Dat valt niet te generaliseren natuurlijk.
Gast- Gast
Hahaha toch bedankt hoor ABE
Ik ga nu toch maar slapen, ga het morgen wel allemaal op zoeken.
Truste!
Ik ga nu toch maar slapen, ga het morgen wel allemaal op zoeken.
Truste!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Zijn particuliere verhuurders te vertrouwen?
Mwah. Er zitten goeden en slechten tussen.
Gast- Gast
Anousch schreef:Iemand die met zijn rijbewijs al heeft en mij kan uitleggen wanneer ik nou mijn gas loslaat of rem? :S
Ik heb ze elke keer net verkeerd om, als ik denk nou hier moet ik remmen moet je gas loslaten (oefen online theorie examen ook al ben ik nog niet begonnen met rijlessen)
[/quote]
Je laat het gas los wanneer je gas wil minderen, je vertraagd dan direct. Het duurt nog wel even voor je volledig stilstaan. Je trapt de rem in, wanneer die vertraging sneller moet gaan zeg maar. Misschien leg ik het vaag uit, maar vergelijk het eens met fietsen. Daar stop je ook eerst met trappen voordat je begint met remmen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze zijn niet allemaal over een kam te scheren.Bitterkoek_ schreef:Zijn particuliere verhuurders te vertrouwen?
wat bedoel je? De verhuurder van de goedkopere kamer verhuurt zelf en verhuurt niet via 1of ander bedrijf
Gast- Gast
Thanxx...
Bubbelicious- Prater
Brennuss schreef:Anousch schreef:Iemand die met zijn rijbewijs al heeft en mij kan uitleggen wanneer ik nou mijn gas loslaat of rem? :S
Je laat het gas los wanneer je gas wil minderen, je vertraagd dan direct. Het duurt nog wel even voor je volledig stilstaan. Je trapt de rem in, wanneer die vertraging sneller moet gaan zeg maar. Misschien leg ik het vaag uit, maar vergelijk het eens met fietsen. Daar stop je ook eerst met trappen voordat je begint met remmen. [/quote]
Jah?
Jaren niet gefietst!
Gast- Gast
Bubbelicious schreef:hey hey, mag ik ook meekletsen? Mn poezen geven namelijk geen antwoord
Die van deed net gek. Lach me stuk om haar
Gast- Gast
Dolores schreef:Welkom Bub!
En Reev, ik ben echt mooiniet altijd lief....
Das ook waar.
Gast- Gast
ABE schreef:
Jah?
Jaren niet gefietst!
Ben je nu sarcastisch?
Laatst aangepast door Brennuss op di 15 feb 2011 - 13:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Welterusten Anousch!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
nou normaal zit ik nooit om deze tijd in de woonkamer, dus die van mij denken nu dat het één groot feest is. En dan te bedenken dat ik over 4 uur weer op moetBrennuss schreef:Bubbelicious schreef:hey hey, mag ik ook meekletsen? Mn poezen geven namelijk geen antwoord
Die van deed net gek. Lach me stuk om haar
Bubbelicious- Prater
DeBitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ze zijn niet allemaal over een kam te scheren.Bitterkoek_ schreef:Zijn particuliere verhuurders te vertrouwen?
wat bedoel je? De verhuurder van de goedkopere kamer verhuurt zelf en verhuurt niet via 1of ander bedrijf
meesten zullen te vertrouwen zijn. Er zullen er een paar zijn met verkeerde bedoelingen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.Ik heb altijd gehuurd bij een grote organisatie (en dus veel goedkoper). Daar ben ik erg tevreden over. Ik heb trouwens één keer gehuurd via een particulier, dat was onderhuur.
Het is dus niet te zeggen of alle particuliere wel of niet te vertrouwen zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:DeBitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ze zijn niet allemaal over een kam te scheren.Bitterkoek_ schreef:Zijn particuliere verhuurders te vertrouwen?
meesten zullen te vertrouwen zijn. Er zullen er een paar zijn met verkeerde bedoelingen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.Ik heb altijd gehuurd bij een grote organisatie (en dus veel goedkoper). Daar ben ik erg tevreden over. Ik heb trouwens één keer gehuurd via een particulier, dat was onderhuur.
Het is dus niet te zeggen of alle particuliere wel of niet te vertrouwen zijn.
Wij huren nu inmiddels al weer 6 jaar bij een particulier. Erg tevreden moet ik zeggen, maar misschien heb ik geluk gehad?
Bubbelicious- Prater
Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ze zijn niet allemaal over een kam te scheren.Bitterkoek_ schreef:Zijn particuliere verhuurders te vertrouwen?
Ze bedoeld dat niet iedere verhuurde hetzelfde is. Logisch toch.
Zolang je een goed contract opstelt (laat dit ook door mensen nakijken eventueel) lijkt het me geen probleem.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Brennuss schreef:ABE schreef:
Jah?
Jaren niet gefietst!
Ben je nu sarcastisch?
Nouhou... Maar ik meende het serieus dat ik jaren niet heb gefietst. Mijn fiets staat dan ook bij paps, omdat mijn oud papier mijn opbergruimte bezit.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: