Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Slaap lekker RR en PrinsesBo!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex167 schreef:Jullie zijn getuige van een uniek moment
Alex is kletskop!
Jeeeeeeee
May- Ratel
Congrats!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Alex167 schreef:Jullie zijn getuige van een uniek moment
Alex is kletskop!
Jeeej!
Gast- Gast
Lekker!
Qiara- Ratel
Oeh lekker, maar dat mag ik helaas niet.. Of zou het virtueel wel mogen
May- Ratel
May schreef:Oeh lekker, maar dat mag ik helaas niet.. Of zou het virtueel wel mogen
Virtueel mag het!
Qiara- Ratel
Jemig, ik heb gister iets te fanatiek Billy's Bootcamp gedaan. Heb de hele dag zo'n spierpijn, echt niet normaal . Triest.
Gast- Gast
Qiara schreef:May schreef:Oeh lekker, maar dat mag ik helaas niet.. Of zou het virtueel wel mogen
Virtueel mag het!
Ah fijn dan ga ik er heerlijk van genieten, is echt al heeel lang geleden dat ik slagroomtaart heb gehad
May- Ratel
Gelijk heb je! Is er een speciale reden dat je het niet zou mogen of wil je afvallen?
Qiara- Ratel
Ik ben lactose intollerant, dus heel veel taarten e.d. mag ik eigenlijk niet hebben. Niet dat ik af en toe niet smokkel hoor hahaha. Maar dat zijn dan dingen waar in verhouding minder lactose in zit dan in slagroomtaart.
May- Ratel
May schreef:Ik ben lactose intollerant, dus heel veel taarten e.d. mag ik eigenlijk niet hebben. Niet dat ik af en toe nietsmokkelSmikkell hoor hahaha. Maar dat zijn dan dingen waar in verhouding minder lactose in zit dan in slagroomtaart.
Gast- Gast
May schreef:Qiara schreef:May schreef:Oeh lekker, maar dat mag ik helaas niet.. Of zou het virtueel wel mogen
Virtueel mag het!
Ah fijn dan ga ik er heerlijk van genieten, is echt al heeel lang geleden dat ik slagroomtaart heb gehad
Er is een onderzoekje gedaan met een groep mensen en M&M. De eerste groep moest er aan denken drie keer M&M mochten op eten, en de tweede groep 33 keer. Daarna mochten ze maar raak eten. De laatste groep at duidelijk minder dan de eerste. Het is wel van belang dat je goed inbeeld wat je graag wilt eten, dus niet dat je aan blokjes kaas gaat denken, dan eet je nog steeds veel M&M. Wie weet, misschien werkt het
Gast- Gast
Ervaar je dat als lastig? Zijn het veel dingen die je niet mag?
Hihi
Hihi
Qiara- Ratel
Ben je weer iets aan het ontkurken of is het dit keer een andere plop?Reva schreef:PLOP
Gast- Gast
Nee het enige lastige vind ik dat ze de receptuur van producten veranderen zonder het erop te zetten. Gezien het me al een paar keer is overkomen, dat er opeens lactose is toegevoegd en ik daar dus flink in heb zitten eten en het de volgende bezuur. Maar het is soms wel vervelend dat iedereen lekker aan iets zit en jij niet mag. Vooral omdat mensen ga zeggen, ach één stukje gebak kan toch geen kwaad. En dat kan het wel, want ik kan van één stukje gebak al heel ziek worden.
En het is vervelend als je bij andere mensen gaat eten, maar verder ben ik er wel aan gewend inmiddels.
Maar in heel veel dingen zit lactose, echt ook in de meest rare dingen.
En het is vervelend als je bij andere mensen gaat eten, maar verder ben ik er wel aan gewend inmiddels.
Maar in heel veel dingen zit lactose, echt ook in de meest rare dingen.
May- Ratel
Licor 43 heeft geen plop.Brennuss schreef:Ben je weer iets aan het ontkurken of is het dit keer een andere plop?Reva schreef:PLOP
Rood en van de hema?
Gast- Gast
Brennuss schreef:May schreef:Qiara schreef:May schreef:Oeh lekker, maar dat mag ik helaas niet.. Of zou het virtueel wel mogen
Virtueel mag het!
Er is een onderzoekje gedaan met een groep mensen en M&M. De eerste groep moest er aan denken drie keer M&M mochten op eten, en de tweede groep 33 keer. Daarna mochten ze maar raak eten. De laatste groep at duidelijk minder dan de eerste. Het is wel van belang dat je goed inbeeld wat je graag wilt eten, dus niet dat je aan blokjes kaas gaat denken, dan eet je nog steeds veel M&M. Wie weet, misschien werkt het
Ik denk niet dat ik hierdoor mijn lactose intollerantie ophef helaas
May- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: