Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cursus ideeën?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Cursus ideeën?

Bericht  loura do 14 feb 2013 - 21:19

Ik heb sinds twee maanden een baan waarbij ik regelmatige tijden werk. Dat houdt voor mij in dat ik lekker elke avond en ieder weekend vrij ben :cheering:. Nu wil ik al een hele tijd een leuke cursus gaan doen maar omdat ik altijd onregelmatig werkte hield mij dat een beetje tegen tegen. Ik weet alleen niet zo goed wat voor cursus ik zou willen doen. Ik zit te denken aan een styling cursus maar die krengen zijn vaak hartstikke duur. Of een leuke brei/haak cursus waarbij je zulke dingen leert maken.
Cursus ideeën? Schermafbeelding2013021t
Of iets anders creatief! Ik heb dit topic geopend omdat ik graag van jullie wil weten of jullie een cursus doen of gedaan hebben die echt een aanrader is! Waar je die cursus hebt gedaan en hoelang hij duurde.
Ik ben heel benieuwd! En misschien brengt het mij ook wel op ideeën.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  VeryCherry do 14 feb 2013 - 21:23

Ik zou graag een mozaïekcursus willen volgen, haken heb ik mezelf aangeleerd, maar een cursus haken volgen zou voor mezelf ook helemaal niks zijn.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  Pompoen do 14 feb 2013 - 21:40

Je kunt bij de volksuniversiteit vaak van alles en nog wat doen aan cursussen.
Ik heb een workshop Mozaïk gedaan (in Amsterdam bij een mozaïkwinkeltje), een cursus speksteen bewerken (volksuniversiteit in mijn toenmalige woonplaats), een workshop monotyping (In de VS), een cursus schilderen (Bij de volksuniversiteit) en ik ben vast nog wat vergeten, is allemaal ook alweer een behoorlijke tijd geleden.

Je zou ook een cursus op het gebied van zang of dans kunnen overwegen als je dat leuk vind, vaak hebben ze ook daarin hele leuke cursussen voor beginners. In Amsterdam waar jij woont heb je ook Crea, daar kun je allerlei cursussen volgen met veelal jonge mensen, is ook voor niet-studenten!: http://www.crea.uva.nl/cursussen.php

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  loura do 14 feb 2013 - 21:45

Pompoen schreef:Je kunt bij de volksuniversiteit vaak van alles en nog wat doen aan cursussen.
Ik heb een workshop Mozaïk gedaan (in Amsterdam bij een mozaïkwinkeltje), een cursus speksteen bewerken (volksuniversiteit in mijn toenmalige woonplaats), een workshop monotyping (In de VS), een cursus schilderen (Bij de volksuniversiteit) en ik ben vast nog wat vergeten, is allemaal ook alweer een behoorlijke tijd geleden.

Je zou ook een cursus op het gebied van zang of dans kunnen overwegen als je dat leuk vind, vaak hebben ze ook daarin hele leuke cursussen voor beginners. In Amsterdam waar jij woont heb je ook Crea, daar kun je allerlei cursussen volgen met veelal jonge mensen, is ook voor niet-studenten!: http://www.crea.uva.nl/cursussen.php

Leuke site inderdaad! Ik heb zelf jaren op schilderen en tekenen gezeten bij een kunstenares, ook erg leuk. Theater en dans is niet echt wat voor mij.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  Pompoen do 14 feb 2013 - 21:47

Je hebt ook nog de volksuniversiteit: http://www.volksuniversiteitamsterdam.nl/

Het leuke is dat er enorm veel te kiezen is, je moet gewoon kijken wat voor iets je aanspreekt en zoiets gaan doen. Je kunt iets doen waar je later thuis mee verder zou willen, maar je kunt juist ook iets kiezen wat je thuis nooit zou doen! Allebei leuk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  Jeanette vr 15 feb 2013 - 0:06

Zo'n poef haken tijdens zo'n cursus lijkt me gaaf! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  loura vr 15 feb 2013 - 0:30

Pompoen schreef:Je hebt ook nog de volksuniversiteit: http://www.volksuniversiteitamsterdam.nl/

Het leuke is dat er enorm veel te kiezen is, je moet gewoon kijken wat voor iets je aanspreekt en zoiets gaan doen. Je kunt iets doen waar je later thuis mee verder zou willen, maar je kunt juist ook iets kiezen wat je thuis nooit zou doen! Allebei leuk!

Er zitten hier echt leuke dingen tussen! Goeie tip Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  loura vr 15 feb 2013 - 0:31

Jeanette schreef:Zo'n poef haken tijdens zo'n cursus lijkt me gaaf! Very Happy

Jaa mij ook! Die dingen zijn duur joh.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus ideeën? Empty Re: Cursus ideeën?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum