Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cursus Weddingplanner

+2
JD
ShallY
6 plaatsers

Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Cursus Weddingplanner

Bericht  ShallY zo 5 jun 2011 - 7:07

Wie heeft deze cursus gevolgd bij het NHA? Hoe vond je het?
Mij lijkt het erg leuk maar heb er ook nog wel wat vragen over dus zal ze nog eens mailen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  JD zo 5 jun 2011 - 8:49

klinkt superleuk...maar vraag me af hoe zeker het is wat betreft het vinden van werk....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Ella zo 5 jun 2011 - 9:46

*Marietje* schreef:klinkt superleuk...maar vraag me af hoe zeker het is wat betreft het vinden van werk....

Eens met bovenstaand het lijkt mij ook heel erg leuk maar vraag me ook af hoeveel mensen er van zo'n iemand gebruik maken voor hun bruiloft
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Roza zo 5 jun 2011 - 21:28

Dit lijkt mij dus ook echt geweldig.. Maar of er werk voor is? Ik betwijfel het..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  TukTuk zo 5 jun 2011 - 21:30

Denk ook dat je weinig werk er in zal vinden.. De mensen díe een weddingplanner inhuren zijn vaak enorm rijk, en die zullen dan eerder een echt "bekende" weddingplanner inhuren dan iemand die een simpele cursus gevolgd heeft om het maar even hard te zeggen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:33

AngelNyn schreef:Denk ook dat je weinig werk er in zal vinden.. De mensen díe een weddingplanner inhuren zijn vaak enorm rijk, en die zullen dan eerder een echt "bekende" weddingplanner inhuren dan iemand die een simpele cursus gevolgd heeft om het maar even hard te zeggen.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik iemand in mijn omgeving zou hebben zou ik daar misschien wel eerder voor kiezen dan voor een 'bekende' weddingplanner.

Ik was samen met mijn vriend op een trouwbeurs en daar kwam een weddingplanner op ons af. Ik heb tegen haar gezegd dat ik alles graag zelf wilde regelen, ze heeft wel haar kaartje gegeven voor het geval dat.

Ik denk dat ik eerder voor zo iemand zou kiezen als er tijdsdruk achter zat, dat is nu niet het geval dus wij hebben ruim de tijd om alles zelf te regelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Ellebel ma 6 jun 2011 - 7:46

Ik heb de cursus toevallig 2 weken geleden bij het oud-papier gegooid, waar-de-loos! Ik heb er werkelijk niets van geleerd en het was nog eens heel gedateerd ook (de plaatjes leken uit de jaren 80 te komen).

Wat betreft werk vinden.. Je moet als zelfstandig onderneme beginnen, wanneer je jezelf weet te onderscheiden van al die andere wannabe-weddingplanners kun je er best van leven. Maar het is heel moeilijk om je te onderscheiden. Zelf wilde ik al jaren wedding planner worden en in mijn afstudeerjaar heb ik dan ook deze cursus aangeschaft en heb ik onder begeleiding van school Kvk en de Rabobank mijn ondernemingsplan geschreven. Helaas kwam ik er toen achter dat het al lang niet meer origineel is en had ik er al snel genoeg van. Wel heb ik een compleet trouw-concept bedacht waar weddingplanning onderdeel van was, een deel van dit concept zou ik nog steeds willen gaan doen. Helaas heb ik daar een hele grote zak met geld voor nodig..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  ShallY ma 6 jun 2011 - 8:25

Ik wil die cursus ook niet gaan doen omdat ik er mijn baan van wil maken hoor. Het lijkt me leuk om er iets van af te weten en misschien komt het ooit nog wel van pas.

@ Ellebel: dus jij vond het eigenlijk weg gegooid geld? Bij wie heb jij die cursus gevolgd? Ik zag m ook bij LOI volgens mij.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 8:45

Als je zoiets bij de LOI gaat volgen dan kun je het geld dnek ik net zo goed weggooien.
Maar er is een grote organisatie waar je je opleiding kunt volgen en dat is volgens mij best goed.

Ik heb een tijdje met wat weddingplanners gewerkt toen ik nog bruidssieraden en haaraccessoires maakte en verkocht.
Deze zaten wel door heel nederland maar ik had er toch zo'n 10 in mijn bestand.

Ik denk, als je het echt goed aanpakt het best een succes kan worden.
Maar als het maar voor erbij is zou ik het denk ik niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Ellebel di 7 jun 2011 - 6:42

Ik heb het bij de NHA gedaan, die van LOI ken ik niet.

Er is inderdaad een opleiding voor Wedding Planners waar je ook daadwerkelijk de schoolbanken ingaat (kom even niet op de naam). Deze opleiding is van de beroepsorganisatie oor Weddingplanners. Ik heb me ook ingeschreven om deze opleiding te gaan (is overigenswel een dure grap!), maar op het moment dat ik zou gaan starten heb ik het afgeblazen omdat ik geen zin meer had in de hele business.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 6:46

Dit is volgens mij de opeliding die ik bedoel:

http://www.bwpn.nl/

Maar i kzie dat er al onwijs veel bij gekomen zijn in die paar jaar tijd.
Misschien dat het dan toch wel zoden aan de dijk zet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Ellebel di 7 jun 2011 - 6:53

Hazeltje schreef:Dit is volgens mij de opeliding die ik bedoel:

http://www.bwpn.nl/

Maar i kzie dat er al onwijs veel bij gekomen zijn in die paar jaar tijd.
Misschien dat het dan toch wel zoden aan de dijk zet!

Ja die bedoel ik ook! En er zijn inderdaad heel veel weddingplanners. Je moet echt heel, heel goed zijn en een heel goed en onderscheidend concept bedenken om in die markt nog kans te maken.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 10:34

Moet je daar een opleiding voor volgen dan? Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om een bruiloft te regelen..? Ik zou het weggegooid geld vinden. Dat kan je zo ook wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:07

Ik denk dat dat best tegenvalt James.
Je eigen bruiloft en van een goede kennis misschien wel.

Maar mensen die een weddingplanner inschakelen hebben meestal wel iets andere wensen en een iets andere bruiloft dan de gemiddelde mens :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cursus Weddingplanner Empty Re: Cursus Weddingplanner

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum