Daar kan ik mij zo kwaad over maken!
+7
Blond
Charles
PeperMunt
Tania
Parisienne
Fortissimo
Caribbeanlover
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Daar kan ik mij zo kwaad over maken!
Niet echt, maar zo snap je misschien een beetje wat voor lui het zijn._Jackie schreef:Caribbeanlover schreef:Da's waar, maar ik weet inmiddels wel hoe zij is. Mijn hond is ooit aangevallen door een hond van haar en zij deed niks, zegt genoeg. In de zomer zit zij op haar luie krent voor het huis te smsen ed terwijl die hond(en) dus overal heen lopen zelfs gerust een straat verder en mw blijft gewoon zitten, want tja de tel. is pas ECHT belangrijk._Jackie schreef:Maar CBL, jij kunt haar toch niet de hele dag in de gaten houden? Wie weet laat zei de honden wel uit op een moment dat jij aan het werk ben of boodschappen aan het doen bent ofzo. Dat ze 1x per dag een lange wandeling maakt en voor de rest korte stukjes loopt.
Je kunt niet altijd alles van iemand zien he!
Kids zijn brutaal. Voeren de eendjes en gooien de plastic zakken van het brood gewoon op de grond en lopen weg. Zelfde met een pak ijsjes. Heb gezien dat 1 van die 2 dochters van haar een ander kind zowat aan het bedreigen was. De oudste is hooguit 7, kun je na gaan. Het zijn foute types zulke meiden. Het huis heeft rolluiken en is vaak hermetisch afgesloten, wij noemen het ford Knox. Ze woont daar met haar kids, werkt niet, woont in een koophuis, zij en kids lopen alleen in merk, ex had wekelijks een andere auto en continu kwamen er aparte types daar. Rarara?
Maar dat alles hoeft toch niet te betekenen dat ze hun hond niet uitlaten?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Nou is ze wel degelijk een bitch, want zij deed niks toen mijn hond werd aangevallen door die van haar en ja dan noem ik je zo.Parisienne schreef:Hoe vanzelfsprekend het ook lijkt, je kan inderdaad niet altijd eerlijk oordelen over mensen naar aanleiding van wat jij ziet. Je doet aannames, noemt die persoon zelfs bitch, en nee.. dat vind ik niet netjes. Dat je over dierenleed in zit is helemaal prima, maar je doet nu aannames en bent totaal niet respectvol.
Caribbeanlover- Ratel
Als een ander kind in een speeltuin mijn dochter slaat en de andere moeder doet er niks tegen, noem ik die moeder toch ook geen bitch? Goh.. dat zou wat zijn.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Van mij mag je hoor of je noemt dat kind zo, prima moet ze maar niet slaan.
Caribbeanlover- Ratel
Oh my ...
Het laatste wat ik erover zeg: neem het advies van Charles aan. Gebruik het niet alleen om hier beter te communiceren, maar ook in je omgeving. Hopelijk leert het je ook beter denken en leer je met respect om te gaan met anderen. Het zal je leven prettiger maken, het lijkt me namelijk erg vermoeiend om jou te zijn.
Het laatste wat ik erover zeg: neem het advies van Charles aan. Gebruik het niet alleen om hier beter te communiceren, maar ook in je omgeving. Hopelijk leert het je ook beter denken en leer je met respect om te gaan met anderen. Het zal je leven prettiger maken, het lijkt me namelijk erg vermoeiend om jou te zijn.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb geen respect voor mensen die zo met dieren omgaan!
Caribbeanlover- Ratel
Hier in de buurt woont ook iemand die steeds een andere hond heeft, vind ik ook raar maar ik maak me er verder niet zo druk om. Je kunt er toch niets tegen doen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt, je hebt gelijk en idd kunnen we er niks aan doen, maar zulke mensen blijven eikels en/of trutten!
Caribbeanlover- Ratel
Weet jij de reden dan, dat ze steeds andere honden hebben? Wie weet is het wel helemaal niet zoals jij denkt dat het is..
Gast- Gast
Zoals ik al zei weet ik inmiddels na al die jaren wat voor types het zijn, dus ja ik weet genoeg om te weten dat zij honden nemen zonder erbij na te denken.
Caribbeanlover- Ratel
De mensen bij mij in de wijk zijn verder hele aardige mensen, verder ken ik ze ook niet goed genoeg om te oordelen, dus dat doe ik dan ook niet.
Bolleke- Kletskop
Nee, dat weet ik. Mensen waarvan hun kids brutaal zijn en rotzooi op de grond laten liggen daar weet ik genoeg van. Met zulke lui wil je niks te maken hebben, geloof mij maar.Rejoy. schreef:dat dénk je te weten...
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Nee, dat weet ik. Mensen waarvan hun kids brutaal zijn en rotzooi op de grond laten liggen daar weet ik genoeg van. Met zulke lui wil je niks te maken hebben, geloof mij maar.Rejoy. schreef:dat dénk je te weten...
mijn kind is ook wel eens brutaal en wij hebben ook wel eens zooi op de grond liggen, je wilt onze tuin nu niet zien. Wil je nu ook niks met mij te maken hebben?
CBL, je ként ze niet eens, je hebt nooit fatsoenlijk met ze gesproken. Je hebt geen flauw idee waarom ze vaak andere huisdieren hebben, dus oordeel niet zo snel.
Ik heb een cliënt, dikke, onverzorgde man. Gras staat tot aan de vensterbanken, binnen staat het vol met dozen, die man vangt zwerfkatjes op tot hij ze naar een kattenopvang kan brengen. Zou je zo ook niet zeggen, als je de man zo ziet.
Gast- Gast
Hier net zo, mijn zoon is helaas ook wel eens brutaal. Dat hoort bij de leeftijd, en hier in de tuin ligt ook allemaal zooi dat weggegooid moet worden. Dat wil toch over de mensen zelf niets zeggen?
Bolleke- Kletskop
Nou ik zou het niet direct zeggen nee, maar ik kan er niet zo goed tegen als daar niks van wordt gezegd door die andere moeder.Parisienne schreef:Als een ander kind in een speeltuin mijn dochter slaat en de andere moeder doet er niks tegen, noem ik die moeder toch ook geen bitch? Goh.. dat zou wat zijn.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Parisienne schreef:Als een ander kind in een speeltuin mijn dochter slaat en de andere moeder doet er niks tegen, noem ik die moeder toch ook geen bitch? Goh.. dat zou wat zijn.
Joh.. dit is wel ff iets anders vind je niet? Of een kind een tik uitdeelt aan een ander kind of dat een hond een andere hond aanvalt. Als dat mij zou overkomen zou ik de eigenaar ook een bitch/klootzak noemen. Kom nou, ik vind dit echt een bizarre vergelijking..
Ontopic; ik ken het CBL, bij mij in de flat woont ook zo'n gezin waar ik mijn twijfels over heb. Nu hebben ze een pitbull en een rottweiler pup en beiden mogen niet met onze hond (rottweiler) spelen. Ook zit de pup vaak op het balkon te piepen (al moet hij wel tegen de kou kunnen), maa ik vind het ook ontzettend zielig. Van die familie weet ik dat hen ook is afgeraden om ooit nog een hond te nemen. Jammer genoeg houden zij zich daar niet aan. Ik zou toch ook melding maken in jou geval, het verloop van honden vind ik wel hoog namelijk. .
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Sterker nog als een van haar kinderen of een ander kind mijn hond uit het niets zonder dat hij wat gedaan heeft schopt oid, dan geef ik dat kind een tik tja moet je maar van mijn hond afblijven. Overigens is onze hond altijd aangelijnd, dus die kans is vrij klein.
Zit die pitbull ook wel eens op het balkon of alleen die pup? Wat zielig zeg. Hoe weet je dat het hun afgeraden is om ooit nog een hond te nemen en waarom? Zulke lui zouden nog geen eens een vis mogen hebben, dat overleefd die niet vrees ik.
Wat moet ik dan zeggen als ik het meld? Er zal dan gezegd worden dat ze niks fout doen en dat er niks tegen gedaan wordt. Ik kan wel info vragen wat te doen.
Zit die pitbull ook wel eens op het balkon of alleen die pup? Wat zielig zeg. Hoe weet je dat het hun afgeraden is om ooit nog een hond te nemen en waarom? Zulke lui zouden nog geen eens een vis mogen hebben, dat overleefd die niet vrees ik.
Wat moet ik dan zeggen als ik het meld? Er zal dan gezegd worden dat ze niks fout doen en dat er niks tegen gedaan wordt. Ik kan wel info vragen wat te doen.
Caribbeanlover- Ratel
Iemand wie haar honden los laat lopen in een buurt met andere dieren en kinderen, wie niet ingrijpt als haar hond een andere hond aanvalt, wie haar kinderen niet corrigeert als ze plastic zakken op straat gooien en wie om de haverklap een anderen hond heeft, lijkt me geen dierenvriend en mag e best een bitch noemen, vind ik.
Gast- Gast
Nou nou, het ís toch ook heel zielig voor zo'n puppy die voor de deur gesmeten wordt en zij de honden als gebruiksvoorwerpen ziet, aangezien de honden steeds weg gedaan worden? Dat vind ik ook heel zielig, als ik dat soort dingen zie gaat mij dat ook aan het hart. Beetje flauwe reactie.Stofzuiger schreef:Echt, de doodstraf zou ingesteld moeten worden van dat soort mensen, schandalig. Afschuwelijk. Vreselijk. Kippevel.
Gast- Gast
Ik heb hun eens gevraagd hoe het kwam dat zij zovaak van hond verwisselde, ik dacht ook aan opvang namelijk en dat zij de honden opving die speciale behoeften hadden of ziek waren (omdat ze nooit met onze hond mochten spelen). Zij vertelde toen dat zij de honden iedere keer wegdeed omdat het niet werkte met de kinderen en ze agressief werden richting hun en andere honden. En dat hen is atgeraden om nog honden te nemen omdat ze er zoveel heeft gehad. Maar ze vind puppies zo leuk..
Ik zou vertellen wat je nu vertelt aan ons maar dan zonder het oordeel. Dus dat jou hond is aangevallen, ze soms over straat kunnen rennen zonder toezicht, het jncident waarbij jij een hond hebt opgevangen en hoe de omgang met de pup was. Ook zou ik zeggen dat ik er een naar gevoel bij zou hebben, dat er misschien geen aanwijzingen zijn voor mishandeling maar dat je graag hun mening hoort. Zoiets?
Ik zou vertellen wat je nu vertelt aan ons maar dan zonder het oordeel. Dus dat jou hond is aangevallen, ze soms over straat kunnen rennen zonder toezicht, het jncident waarbij jij een hond hebt opgevangen en hoe de omgang met de pup was. Ook zou ik zeggen dat ik er een naar gevoel bij zou hebben, dat er misschien geen aanwijzingen zijn voor mishandeling maar dat je graag hun mening hoort. Zoiets?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
You got that sooooo right!Sunprincess schreef:Iemand wie haar honden los laat lopen in een buurt met andere dieren en kinderen, wie niet ingrijpt als haar hond een andere hond aanvalt, wie haar kinderen niet corrigeert als ze plastic zakken op straat gooien en wie om de haverklap een anderen hond heeft, lijkt me geen dierenvriend en mag e best een bitch noemen, vind ik.
Caribbeanlover- Ratel
Steep, ik ben bang dat ze erachter komt dat als ze haar benaderen dat ik erachter zit. Ze heeft nogal foute vrienden en ik zit niet te wachten op een steen door de ruiten en/of lekker banden ed.
Heb jij er een melding van gemaakt van je buren? Hun is notabene verteld geen hond te nemen en toch doen ze het.
Heb jij er een melding van gemaakt van je buren? Hun is notabene verteld geen hond te nemen en toch doen ze het.
Caribbeanlover- Ratel
Dan zul je moeten accepteren dat er weinig aan de situatie zal veranderen...
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Daar kan ik mij zo kwaad om maken!
» Zoo kwaad nu
» Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??
» Edit: voet verkleurd, help! Zou dat kwaad kunnen?
» Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?
» Zoo kwaad nu
» Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??
» Edit: voet verkleurd, help! Zou dat kwaad kunnen?
» Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: