Wat moet ik hiermee?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat moet ik hiermee?
Ik begin helemaal gek te worden van Amé, ze is continu ziek, verkouden, hoesten noem maar op. Het ging een weekje goed maar nu is het weer drama. Ik kan haar zo wegbrengen naar de zeehonden creche.
Niks is ook goed bij haar, ze huilt, amper te troosten. Als ze zo doet dan gaat ze ook slaan (nu al) ze lijkt wel gefrustreerd op de één of andere manier.
Ik heb geen flauw idee meer wat ik met haar aan moet, ze vraagt ook zoveel aandacht dat ik daardoor Mas en Lise ook niet de volledige aandacht kan geven.
Slapen is drama bij haar, overdag gaat het eigenlijk wel goed, maar 's nachts is het waardeloos en gaat ze liggen krijsen, dan wil ze niet meer bij je liggen. Gevolg: hele huis wakker!
Ik heb geen idee meer wat ik met haar aan moet. Iemand nog ideeën?
Niks is ook goed bij haar, ze huilt, amper te troosten. Als ze zo doet dan gaat ze ook slaan (nu al) ze lijkt wel gefrustreerd op de één of andere manier.
Ik heb geen flauw idee meer wat ik met haar aan moet, ze vraagt ook zoveel aandacht dat ik daardoor Mas en Lise ook niet de volledige aandacht kan geven.
Slapen is drama bij haar, overdag gaat het eigenlijk wel goed, maar 's nachts is het waardeloos en gaat ze liggen krijsen, dan wil ze niet meer bij je liggen. Gevolg: hele huis wakker!
Ik heb geen idee meer wat ik met haar aan moet. Iemand nog ideeën?
Gast- Gast
Re: Wat moet ik hiermee?
Ben je met haar bij een kinderarts geweest, die haar helemaal checkt en kijkt of er niet iets is wat ervoor zorgt dat ze steeds ziek wordt? Want dit kan zo niet, voor niemand niet natuurlijk....
Gast- Gast
Pippa schreef:Ben je met haar bij een kinderarts geweest, die haar helemaal checkt en kijkt of er niet iets is wat ervoor zorgt dat ze steeds ziek wordt? Want dit kan zo niet, voor niemand niet natuurlijk....
Nee mijn huisarts is niet zo van het door sturen, maar ik ga zo tijdens telefonisch spreekuur bellen. Want dit is echt waardeloos. Ik zou het wel fijn vinden dat ze onderzocht gaat worden. Ze heeft natuurlijk afgelopen winter het RS virus gehad en ze hadden gewaarschuwd dat ze sneller vatbaar is, maar zo vatbaar? Ze al vanaf begin september verkouden.
Gast- Gast
Je hebt kinderen met een slechte weerstand, maar dit is wel enorm extreem natuurlijk. En wel erg gemakkelijk om het daarop af te schuiven, want het zet jullie hele gezinsleven op zijn kop. Ik zou inderdaad bellen en dat gewoon eisen, al komt er niks uit, het is voor je gevoel & dan weet je tenminste of er niet iets anders speelt, waardoor ze continu ziek is.
Gast- Gast
Oh crap, ze hebben op donderdag geen telefonischspreekuur.
Ik ben al bij een osteopaat geweest met haar, het heeft toen wel geholpen voor haar reflux, maar voor de rest niet. En ik heb van de magnetiseur wel tabletjes voor haar gekregen, maar dat werkt dus niet. Echt waardeloos is dat.
Ik ben al bij een osteopaat geweest met haar, het heeft toen wel geholpen voor haar reflux, maar voor de rest niet. En ik heb van de magnetiseur wel tabletjes voor haar gekregen, maar dat werkt dus niet. Echt waardeloos is dat.
Gast- Gast
Ik heb dit vroeger ook gehad toen ik klein was, alleen het verschil bij mij was dat ik al 6 was. Bij mij waren het mijn keelamandelen die continu voor de dingen zorgde die jij opnoemt. Daarnaast at ik op een gegeven moment ook amper nog, omdat mijn keelamandelen ontzettend in de weg zaten. Misschien een idee om dat bij haar na te laten kijken? Overigens heeft mijn zusje ook zoiets gehad, maar die had/heeft gehoor problemen.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
l. heeft dit al vanaf zijn geboorte zoveel ziek.
na 2 operaties (neusamandelen, buisjes etc) gebruiken wij nu standaard een onderhoudskuur AB. Anders blijft hij steeds ziek. Met de kuur gaat het redelijk.
KNO arts kan deze ook voorschrijven. Wij lopen nog wel bij de kinderarts.
Heb je eventueel een puffer voor het hoesten? Dat helpt hier ook goed. Zowel Ventolin als Flixotide.
na 2 operaties (neusamandelen, buisjes etc) gebruiken wij nu standaard een onderhoudskuur AB. Anders blijft hij steeds ziek. Met de kuur gaat het redelijk.
Heb je eventueel een puffer voor het hoesten? Dat helpt hier ook goed. Zowel Ventolin als Flixotide.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik dacht ook gelijk aan de amandeltjes of misschien het plaatsen van buisjes in de oren.
Weetjewel, wanneer je zo weinig respons krijgt van je huisarts, kun je best eens zelf contact opnemen met de poli kindergeneeskunde. Leg je verhaal uit en dat je huisarts jullie niet wil doorsturen, terwijl jij heel graag wilt dat er een kinderarts naar A.mé kijkt. Grote kans dat ze je wel laten komen hoor.
Ik word altijd zo pissig van huisartsen die denken álles zelf op te kunnen lossen.
Weetjewel, wanneer je zo weinig respons krijgt van je huisarts, kun je best eens zelf contact opnemen met de poli kindergeneeskunde. Leg je verhaal uit en dat je huisarts jullie niet wil doorsturen, terwijl jij heel graag wilt dat er een kinderarts naar A.mé kijkt. Grote kans dat ze je wel laten komen hoor.
Ik word altijd zo pissig van huisartsen die denken álles zelf op te kunnen lossen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Ik dacht ook gelijk aan de amandeltjes of misschien het plaatsen van buisjes in de oren.
1 voordeel is wel, dat Amé "bekend" is in het ziekenhuis, ze is natuurlijk 2 keer opgenomen geweest. Ik ga morgen gewoon eens bellen naar de poli.
Ik vind het ook irritant hoor van de huisartsen, het zijn hele lieve mensen, maar met dat soort dingen zijn ze waardeloos. Het heeft met Lise 3 jaar geduurd voordat ze eindelijk een doorverwijzing gaven voor de KNO en dit moest ook nog eens van de schoolarts uitkomen.
Gast- Gast
Jazzlyn schreef:l. heeft dit al vanaf zijn geboorte zoveel ziek.
Nee we hebben geen puffers, maar zit bij haar ook heel erg hoog, niet in haar longen echt dus een puffer zal waarschijnlijk weinig effect geven.
Gast- Gast
Wat irritant dat de dokter jullie niet wil doorsturen zeg!
Want Am.è heeft dezelfde klachten als onze kleine meid.
En zoals je weet gaat die volgende week donderdag onder
het mes voor haar neusamandelen.
Ik zou net als de andere het ziekenhuis gaan bellen.
Mocht je niet verder komen zou ik volgende week is op de
KNO horen hoe ze met zo iets om gaan.
Want Am.è heeft dezelfde klachten als onze kleine meid.
En zoals je weet gaat die volgende week donderdag onder
het mes voor haar neusamandelen.
Ik zou net als de andere het ziekenhuis gaan bellen.
Mocht je niet verder komen zou ik volgende week is op de
KNO horen hoe ze met zo iets om gaan.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?