Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Silke ma 29 jul 2013 - 8:13

Ik deed het eerst altijd op zolder, omdat daar mijn computer stond, maar dan sprong ik op een rubberen matje. omdat mijn kinderen daar precies onder sliepen. Ook moest ik goed oppassen dat ik me niet stootte aan het schuine plafond laughcry . Nu heb ik ontdekt dat ik via de wii ook youtube filmpjes af kan spelen, dus kan het gelukkig in de woonkamer.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Mrs. Jansen ma 29 jul 2013 - 8:45

Vanavond mijn eerste workout gedaan. Man man wat ben ik er misseljjk van.
Ik voel spieren waarvan ik het bestaan niet af wist.

Ik hoop dat het me morgen nog eens lukt.
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Pancake ma 29 jul 2013 - 18:38

Ik woon in een flat en ik ben gewoon aso. Ik spring wel op een matje en probeer zo zacht mogelijk te springen. Sommige oefeningen doe ik vanwege het gedreun op de makkelijke manier want dan hoef je vaak minder hoog te springen. Verder doe ik alles ook op blote voeten. 

Gisteren weer met veel gezweet level 3 gedaan. Was wel weer zwaar.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Destino ma 29 jul 2013 - 22:46

Ik ben gisteren ook weer begonnen! Heb wel een partij staan zweten Razz .
Heb alleen moeite met de side lunge i.v.m. rugklachten, dus daar doe ik het rustig aan.
Spierpijn valt me mee, had het erger verwacht, vooral in achterkant bovenbenen, borstspieren en rug.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale ma 29 jul 2013 - 23:00

Ik heb alleen spierpijn in m'n kuiten (zoals altijd na lvl 1) en wat rugpijn van Pilates.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Fiebje di 30 jul 2013 - 6:06

Ik heb 1,2 en 3 achter elkaar gedaan en toen een paar dagen niks en gisteren gestart met ripped. Vandaag wel weer wat spierpijn, sla vanavond over ga een blok hard lopen het is nu zo lekker koel.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Dennenappel di 30 jul 2013 - 9:21

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga wel kijken of ik bepaalde oefeningen wel op mijn blote voeten kan doen en op de mat.
En verder minder leren stampen laughcry
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Mrs. Jansen di 30 jul 2013 - 21:13

Dag 2 ging al een stuk beter!

Wel o-ver-al spierpijn.
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Pancake wo 31 jul 2013 - 7:15

Ik ben weer amazing (dat zei Jillian net nerd ). Alweer op de helft van level 3:cheering:
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Joan ma 5 aug 2013 - 22:15

Ik ben ook weer begonnen, de resultaten blijven verbluffend en dat wil ik ook! Ik moet vandaag dag 3 van level 1 doen. Zo geen zin.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Mrs. Jansen ma 5 aug 2013 - 22:34

Even doorbijten! Very Happy 
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Destino di 6 aug 2013 - 0:42

Ik hoop dat ik af en toe een dagje 30DS mee kan pakken, helaas lukken de meeste oefeningen niet door mijn rugklachten Sad .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale di 6 aug 2013 - 0:49

Ik ga vanavond ook weer!
Vakantie is niet goed voor me... Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Urban Naked di 6 aug 2013 - 1:55

Ok maar jongens, wie van jullie ziet er nu al echt resultaat? Ik zie nog niks namelijk. Het enige wat ik merk is dat ik iets sterker ben als ik aan het hardlopen ben. Ik voel dat m'n beenspieren het beter doen.

Maar optisch..? Ik voel me helemaal niet geshred.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Destino di 6 aug 2013 - 2:09

Hoe veel dagen ben je bezig Urban Naked?

Ik merkte na level 1 al duidelijk verschil. smile

Het verschilt misschien ook al van hoe afgetraind je al bent..
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aoi di 6 aug 2013 - 2:29

Ik ben ook in maart met de 30 day shred begonnen en na 30 dagen amper resultaat. Daarna ben ik afwisselend cardio (crosstrainer/loopband), no more trouble zones, banish fat en workouts van tiffany rothe gaan doen en icm letten op wat ik eet 7kg kwijt sinds mei en zichtbaar strakker in mijn vel. Ik vind de 30 day shred wel handig om tussendoor te doen en ik zal vast calorieen verbranden maar qua resultaat viel het me ook tegen.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Urban Naked di 6 aug 2013 - 2:48

Ik doe het ongeveer om de dag, namelijk op de dagen dat ik niet ga hardlopen. Ik doe nu nog level 1 en dat doe ik ongeveer een maandje. Overmorgen maar eens met level 2 beginnen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale di 6 aug 2013 - 2:52

Urban Naked schreef:Ik doe het ongeveer om de dag, namelijk op de dagen dat ik niet ga hardlopen. Ik doe nu nog level 1 en dat doe ik ongeveer een maandje. Overmorgen maar eens met level 2 beginnen.

Ik ben geen expert hoor, ben nog nooit verder gekomen dan een week lang elke dag level 1, maar misschien boek je inderdaad meer zichtbaar resultaat als je naar level 2 en 3 gaat.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale vr 9 aug 2013 - 0:04

Level 1, dag 3. Gaat weer heel goed! Kan alles op advanced behalve push-ups. Dat lukt me gewoon echt niet.


Laatst aangepast door Aziraphale op vr 9 aug 2013 - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Urban Naked vr 9 aug 2013 - 0:36

Goed hoor!

Ik heb gisteren level 2 gedaan en ik vind er nu niks meer aan. Ik kan van alles niet en m'n matje glijdt steeds weg. Ik glij zelf ook steeds weg (doe het op m'n blote voeten op de houten vloer, dat werkt dus niet).
Ook heb ik geen gewichten dus ik zit steeds met een fles wijn in de ene en een fles roosvicee in de andere hand.

Ik ga gewoon weer vaker hardlopen. Dag 30 days shred, I won't be shredded.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale wo 14 aug 2013 - 9:35

Jammer dat het niet werkt, UN!
Ik ben morgen bij L1 day 7! Het gaat echt heel goed. Nu volhouden, want ik ben nooit verder gekomen dan dit laughcry
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Urban Naked do 15 aug 2013 - 1:39

Wat goed Azi! Hou vol!

Net toen ik had besloten er mee te kappen kwam m'n vriend heel blij aanzetten met 2 gewichtjes zodat ik fatsoenlijk kan trainen. Blugh nu voel ik me dus gedwongen door te gaan. Heb net weer stomme level 2 achter de rug. Ik vind de move waarin je als een plank moet staan en dan je knieën onder je buik springen het stomst.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale do 15 aug 2013 - 3:02

Hahaha! Wat knap van je UN smile Ik ben een beetje bang voor lvl 2 geloof ik.

Dag 7 vanmiddag gedaan! Vanaf morgen moet ik weer werken dus ik hoop het echt goed vol te houden nu. In de vakantie is het prima te doen maar als ik werk...pff Wink
Ik ben wel heel trots dat ik het tot nu toe vol houd en ik voel me lichamelijk echt fitter. Ook merk ik al wat resultaat, maar dat heb ik vrij snel als ik sport.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale do 15 aug 2013 - 3:04

Vanmiddag was Jillian trouwens bij the Dog Whisperer! smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Lady Starstruck do 15 aug 2013 - 3:57

Aziraphale schreef:Vanmiddag was Jillian trouwens bij the Dog Whisperer! smile
\


Die had ik wel willen zien!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 18 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum