Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatiebrief schrijven

Ga naar beneden

Sollicitatiebrief schrijven Empty Sollicitatiebrief schrijven

Bericht  FruttiTutti di 12 feb 2013 - 23:58

Momenteel ben ik druk op zoek naar (ander) werk. Ik werk nu op invalbasis en heb tot nu toe redelijk wat werk, maar het vooruitzicht is dat dit gauw een stuk minder gaat worden.
Nu heb ik een vacature gevonden die ik écht heel erg leuk vind en graag zou willen hebben, en ben dan nu ook bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief.
Hoewel ik al best vaak brieven heb geschreven blijf ik het altijd lastig vinden. Ik weet dat ik beschik over de gevraagde kwaliteiten, maar als ik dat ga beschrijven heb ik zo ongelofelijk het idee dat ik mezelf geweldig vind ofzo. Hoe pakken jullie dat aan? Hoe vind je een balans tussen 'gepaste kwaliteit-beschrijving' en 'verkoop-praatjes'?
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatiebrief schrijven Empty Re: Sollicitatiebrief schrijven

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 1:40

Ik heb niet echt tips, ik deed dat altijd op gevoel.

Maar als ik dan klaar was liet ik hem altijd door een ander doorlezen en vragen welk gevoel de brief bij ze opriep. Dus: arrogant, of onzeker, enthousiast, of gemaakt. Als dat niet aansloot met wat ik uit wilde stralen paste ik de brief wat aan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: