Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raar gevoel in voet

2 plaatsers

Ga naar beneden

Raar gevoel in voet Empty Raar gevoel in voet

Bericht  Monte zo 26 feb 2012 - 6:50

Sinds gisteravond heb ik een raar gevoel in mijn voet, bij mijn wreef. Als ik daar op wrijf dan voelt het net alsof je hele voet slaapt en je daarop wrijft of net als dat je je elektriciteitsbotje in je arm hebt gestoten en er een soort rilling/pijn door mijn voet gaat(het stukje dat ik dan aanraak). Aan de ene kant dus heel gevoelig en naar, maar aan de andere kant zit er minder gevoel in dan de andere voet.

Morgen bel ik wel even de huisarts als het niet over is, maar wie heeft een idee wat dit kan zijn?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar gevoel in voet Empty Re: Raar gevoel in voet

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 6:55

Ik heb het in het begin gehad met mijn werkschoenen. Gewoon een soort slapend gevoel als ik er over heen wreef. Nog steeds maar veel minder gelukkig. Denk dat de schoenen aan de bovenkant gewoon wat te strak zaten en ik die nu uitgelopen heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar gevoel in voet Empty Re: Raar gevoel in voet

Bericht  Monte zo 26 feb 2012 - 7:01

Oh ik wist niet dat door schoenen kon komen. Maar afgelopen tijd heb ik echt slobberlaarsjes aangehad, dus zeer wijdt. Wel zit ik veel op mijn voet, zou het daardoor kunnen komen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar gevoel in voet Empty Re: Raar gevoel in voet

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 7:04

Geen idee, misschien wel... Ik zat trouwens vroeger ook veel op mijn voet, grappig om te lezen dat ik daar niet alleen in bed :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar gevoel in voet Empty Re: Raar gevoel in voet

Bericht  Pompoen zo 26 feb 2012 - 9:33

Hihi, ik zit ook vaak op mijn voet! Alleen gaat dat nu wat minder omdat ik geopereerd ben en daardoor wat minder soepel enzo. Maar als ik even kan zit ik op mijn voet.

Maar even ontopic. 't kan vanalles zijn, ik heb ook een raar tintelend gevoel in mijn voet, bij mij komt dat door het piriformis syndroom, een klemzittende zenuw in mijn bil. Maar ik heb daarbij dus ook last van mijn bil en van een raar gevoel in mijn hele been (mijn been tintelt niet, alleen mijn voet).
Misschien zit er wel iets een beetje klem in je voet. Ik zou idd maar eens aan je huisarts vragen en anders kan een fysio misschien wel uitkomst bieden.
Mijn huisarts dacht dat ik een slijmbeursontsteking had toen ik deze klachten voor het eerst had. Later toen ik ze weer kreeg liep ik op dat moment bij een fysiotherapeut en bleek het heel wat anders te zijn! De behandeling van de fysio gaf ook verlichting...de rust en pillen van huisarts eigenlijk niet (duurde weken).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar gevoel in voet Empty Re: Raar gevoel in voet

Bericht  Monte zo 26 feb 2012 - 10:05

Ja huisarts ga ik sowieso heen als het blijft. Maar ik vond het zo raar, ik heb er nooit last van en nu opeens en ook alleen maar op mijn wreef(rond dat knobbeltje op je wreef het meest last/pijn)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar gevoel in voet Empty Re: Raar gevoel in voet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum