Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik nou?

+9
Atelier Madame
Nyx
Viva
Bazinga
Carra
Siem
Susan
xxjojootjexx
JD
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat moet ik nou? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Viva za 16 feb 2013 - 8:04

Hij zou je toch dit weekend met rust laten? Laughing
Wel fijn dat hij het begrijpt, ik zou een stapje terug doen en het echt rustig aan gaan doen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  JD za 16 feb 2013 - 10:12

Ja klopt, maar geloof dat het hem niet erg lukt, dat stuurt ie dan ook. En ik ben niet bot genoeg om dan niks terug te sturen.... Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Steep za 16 feb 2013 - 10:49

Ik krijg een beetje het idee dat het voor jou wat snel gaat? Na 3 dates al aangeven dat er gevoelens zijn, nu dat tasje aan de deur.. Of zit ik ernaast?

Edit: (ik had pagina 2 niet gezien haha) mijn man heeft zich in het begin heel erg opgedrongen. Ik heb meerdere malen aangeven dat het voor mij echt te snel ging en dat ik uit een heftige relatie kwam en hem eerst wilden leren kennen voor dat ik me ergens in zou storten. Hij heeft niet naar mij geluisterd en na een maand heb ik het afgekapt. Een maand later mistte ik hem toch wel heel erg en zie hier, we zijn getrouwd.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  M-G za 16 feb 2013 - 15:39

Ik zou het lekker rustig aan doen. Zolang jij duidelijk bent over je (niet) gevoelens voor hem, kan je naar mijn mening best iets afspreken. Misschien groeit het nog, misschien ook niet. Zolang jij eerlijk naar hem toe bent, kan je dat volgens mij best uitzoeken. Hij toont er blijkbaar op dit moment begrip voor dus ik zou als ik jou was het gewoon rustig uitzoeken zonder haast. Spreek af als je daar zin in hebt en ga op de bank hangen of in bad liggen zonder hem als je daar zin in hebt. Zolang je eerlijk naar hem toe bent dat je nog niet weet wat je wilt en er qua gevoelens nog niet over uit bent, denk ik dat er niets mis is. Veel succes en geniet ervan voor zover mogelijk!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  JD ma 18 feb 2013 - 13:42

Ik heb hem vandaag laten weten er echt even mee te willen stoppen. Ik vind hem onwijs leuk, maar het benauwd me. Ik heb voor mijn gevoel mijn vorige relatie en alle narigheid nog niet genoeg afgesloten om alweer aan het volgende te gaan beginnen, en ik kan er op dit moment echt even naar uitkijken om de komende maanden alleen met mezelf te zijn. Even geen verantwoording afleggen en doen en laten wat ik wil.

Hij was duidelijk teleurgesteld, heeft hele lappen tekst gestuurd via sms, maar begreep me ook wel. Hij stuurde dat hij me heel graag had willen laten inzien dat er ook lieve mannen bestaan, en dat hij me graag het vertrouwen wat ik kwijt ben terug wil geven..... zo lief Rolling Eyes

Heb gezegd dat ik even een paar maanden rust heb....wie weet kom ik hem tegen die tijd tegen en sta ik er wel voor open, maar nu gaat het hem gewoon even niet worden.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Viva ma 18 feb 2013 - 22:28

Jammer, maar goed dat je aan jezelf denkt!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum