Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik nou?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet ik nou? Empty Wat moet ik nou?

Bericht  Hoochie do 9 jun 2011 - 0:15

De relatie met mijn ex is nu bijna 2 jaar uit en ben ik over hem heen: nee, helaas niet. Ik huil er niet meer om en geniet van de dingen die ik doe, maar ik denk nog heel vaak om hem. Ik heb op een gegevens moment geaccepteerd dat bepaalde gevoelens voor hem misschien nooit weg zouden gaan, maar ik ook verder moest. Dit ging goed, nieuwe relatie waar ik echt gelukkig mee was. Maar een pas geleden vertelde mijn ex mij dat hij mij mist, nog steeds gevoelens heeft en hij toen andere keuzes had moeten maken Neutral

En nu gaat mijn huidige relatie hier bijna aan kapot omdat ik keihard met mijn neus op de feiten wordt gedrukt dat ik zoveel van mijn ex hield en ik hou van mijn vriend, maar niet zoveel als dat ik van hem deed (en eigenlijk dus nog steeds gevoelens voor hem heb).

Aan de ene kant weet ik dat mijn relatie nu veel stabieler is en ik weet dat ik gelukkig met hem kan zijn, maar dan moet mijn ex uit mijn leven. Aan de andere kant zoeken we elkaar toch altijd wel op en zou ik het liefst terug gaan naar mijn ex. Maar dat kan niet want ook hij heeft een andere relatie.

Ik zit zo ontzettend met mezelf in de knoop Cry
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Sugarfall do 9 jun 2011 - 0:19

Waarom is je relatie met je ex toen uitgegaan? Dat je ex je nu mist en zegt dat hij toen andere keuzes had moeten maken is een ding, maar denk je dat jullie relatie ook echt anders zou zijn als jullie nu weer bij elkaar zouden komen? Heb je het gevoel dat het dan wel gaat werken, of dat het na een tijdje, als de blijdschap van het weer bij elkaar zijn eraf is, weer in het oude vervalt?

Als je uit elkaar bent dan mis je vaak hoe het was, hoe vertrouwd het was. Maar het is niet voor niets uit gegaan, en er zijn meer relaties die nog steeds niet blijken te werken als je weer bij elkaar komt, dan relaties die er wel beter op worden.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 1:05

Ik snap wat je bedoeld, bij de ene persoon kan je soms veel heftigere gevoelens hebben dan bij iemand anders. Maar geloof me, het hebben van een stabiele rustige relatie, is zoveel fijner dan een relatie met heftige emoties doordat dingen hoog oplopen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 1:09

Lijkt me echt heel moeilijk om te horen... Wat een eikel zeg dat hij daar nu ineens mee komt... Vaak zie je ook bij mensen dat wanneer ze je niet meer kunnen krijgen en zien dat jij gelukkig bent, dat ze dan ineens weer geïnteresseerd in je worden. Ik zou zeggen: laat die man voor wat het is! Ga door met je eigen leven en kijk vanuit daar of je verder wil met je huidige vriend. Als dat echt niet goed zit tussen jullie, maak het dan uit en kies voor jezelf. Maar dit betekent natuurlijk niet dat je weer terug moet gaan naar je ex!! Het is geen keuze tussen beide mannen. Maak een keuze voor jezelf en bedenk dan of een van hen hierbij past. Ga alleen terug naar je ex als je zeker bent. En doe het rustig aan, neem tijd voor je beslissingen!
Sterkte...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Hoochie do 9 jun 2011 - 9:26

Met mijn verstand weet ik dat jullie gelijk hebben, maar mijn gevoel voor hem is zo sterk Cry We zijn uit elkaar gegaan omdat hij steeds minder rekening met mij hield, als hij iets wilde deed hij dat en wat ik wilde was eigenlijk niet belangrijk (zo voelde het in ieder geval). Hij is nu wel een stuk rustiger als toen, maar ja zekerheid heb je natuurlijk nooit.

Ik ga hem denk ik vragen mij met rust te laten zodat ik uit kan zoeken of ik verder wil met mijn relatie, want zolang ik contact met hem heb blijf ik het gevoel houden dat wat ik nu heb niet voldoende is en daarna kijk ik maar verder. Ik weet het anders ook niet.

Ik was zo op de goede weg en heb het gevoel weer 10 stappen terug te hebben gezet in het proces hem los te laten en verder te gaan met mijn eigen leven. Ik baal ook zo dat ik het elke keer laat gebeuren dat hij nog steeds zoveel invloed op mij heeft.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik nou? Empty Re: Wat moet ik nou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum