Wie moet er ook nog..
+6
Susan
Exogenesis
Raindrop
SarahKey
Arwyn
kippiee
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie moet er ook nog..
De kerstboom gaan zetten?
Moeten hem nog gaan zetten maar zo veel werk:O geen zin in!
Wie moet hem nog meer gaan zetten?? En hoe lang ben jij er altijd mee bezig?
Moeten hem nog gaan zetten maar zo veel werk:O geen zin in!
Wie moet hem nog meer gaan zetten?? En hoe lang ben jij er altijd mee bezig?
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Wie moet er ook nog..
Die van ons staat al een week.
Wij zijn in een half uurtje wel klaar met alles, inclusief de andere versieringen.
Hebben dan ook een kunstboom met de lichtjes er al in, dus we hoeven hem alleen maar uit te vouwen, neer te zetten, paar ballen en slingers er in en klaar!
Wij zijn in een half uurtje wel klaar met alles, inclusief de andere versieringen.
Hebben dan ook een kunstboom met de lichtjes er al in, dus we hoeven hem alleen maar uit te vouwen, neer te zetten, paar ballen en slingers er in en klaar!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Die van ons staat ook al een week, maar wij hebben maar een kleintje. Zou ook geen zin hebben om een grote boom te versieren
Wij waren nu zo klaar. 1 streng van 20 gekleurde lichtjes, 1 zilveren slinger en 1 streng met kleine rode balletjes. Wat knuffeltjes en ander ongein er tussen, piek erop en klaar.
Wij waren nu zo klaar. 1 streng van 20 gekleurde lichtjes, 1 zilveren slinger en 1 streng met kleine rode balletjes. Wat knuffeltjes en ander ongein er tussen, piek erop en klaar.
Haha ik ook! Ik heb wel een mini kerstboompje dus veel werk is er niet aan.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Kijk dar scheelt weer! Die van ons is een grote die je alle taken nog erin moet haken.
Dan 2 strengen lichtjes en dan de rest nog;) dus zijn altijd wel anderhalf uur bezig..
Dan 2 strengen lichtjes en dan de rest nog;) dus zijn altijd wel anderhalf uur bezig..
kippiee- Fluisteraar
Oh dat is een werk zeg! Ik had eerst ook een grote maar ik durf dat niet meer aan met mijn kat haha.
Succes met opzetten! Ben wel benieuwd naar het resultaat
Succes met opzetten! Ben wel benieuwd naar het resultaat
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik zet er geen. Had vorig jaar een houten skelet in de vorm van een boompje en met echte takken er op. Dus het rook heerlijk!
Maar dit jaar doe ik niks. Ik laat het bij een kersttak en wat losse versiersels.
Maar dit jaar doe ik niks. Ik laat het bij een kersttak en wat losse versiersels.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wij hebben thuis alleen een klein boompje waarvan ik alleen maar de stekker in het stopcontact hoef te steken. We zitten de hele kerstvakantie in het vakantiehuisje en daar is alles al versierd. Geen grote boom overigens, alleen kleine (kunst)boompjes met lichtjes en allerlei andere versieringen. Dat boompje van hier gaat vrijdag ook weer mee naar daar.
Als ik bij al die mooi verlichte huizen naar binnen kijk vind ik het wel jammer dat we hier zo weinig hebben, maar ik denk dat ik daar vrijdag als we op vakantie gaan wel blij om ben. Dan kijk ik in de tussentijd wel door het raam naar de kamer van de overburen.
Als ik bij al die mooi verlichte huizen naar binnen kijk vind ik het wel jammer dat we hier zo weinig hebben, maar ik denk dat ik daar vrijdag als we op vakantie gaan wel blij om ben. Dan kijk ik in de tussentijd wel door het raam naar de kamer van de overburen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik sla dit jaar maar over, we gaan na de kerst in de uitverkoop een mooie nepperd kopen voor volgend jaar. Ik hou het nu bij een kerststuk, lampjes en wat accescoires.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Heb ook een jaar overgeslagen een keer maar je mist het toch een beetje.
Had toen wel andere dingen ja zoals lampjes met zo'n groene slinger en kerststuk enzo.
En was heerlijk om niks op te hoeven ruimen weer;)
Maar goed nu maar toch vandaag proberen de boom te gaan zetten anders komt het er echt niet van:roll: als het gelukt is maak ik een foto!
Had toen wel andere dingen ja zoals lampjes met zo'n groene slinger en kerststuk enzo.
En was heerlijk om niks op te hoeven ruimen weer;)
Maar goed nu maar toch vandaag proberen de boom te gaan zetten anders komt het er echt niet van:roll: als het gelukt is maak ik een foto!
kippiee- Fluisteraar
Mijne staat alweer een paar dagen. Hij gaat wel weer zo snel mogelijk weg na de feestdagen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hier staat de boom al een week. Is wel een neppe, omdat ik niet tegen echt kan. Ben er wel even zoet mee geweest. Ik moet alle takken er in haken en daarna alle takken nog uit pluizen. Hier al een uur mee bezig. Daarna de lichtjes erin. Geen grote lichtjes, vind dat lelijk. En alle lichtjes moeten rechtop staan, ja ben te precies Hier ben ik zeker wel 2 uren mee bezig geweest. (Tussendoor ook nog stad ingeweest, want een deel van de lichtjes deed het niet, of de streng zat in de knoop dus 2 uren weggeweest om lichtjes.) De ballen en slingers en alle andere versiering ben ik halfuurtje mee bezig geweest. Al met al dus 3,5 uur met mijn boom bezig, en dat ieder jaar weer en ik vind het nog leuk ook.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Het optuigen heb ik geen probleem mee, maar het aftuigen in het eerste weekend van het jaar vind ik echt hels. Wij hebben ook een nepboom met neppe ballen (plastic).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jaa hij staat!!
kippiee- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: