Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

+2
Blond
Flower_L
6 plaatsers

Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Flower_L di 12 feb 2013 - 3:04

Heb gister voor het eerst ricotta gekocht voor een recept, maar vond t aardig geprijst bij AH. Is er een goedkoper alternatief? Bij AH hadden ze alleen deze.

En jullie nog op zoek naar goedkope alternatieven?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Blond di 12 feb 2013 - 4:20

Volgens mij hebben ze bij de Lidl ook ricotta. Ongetwijfeld goedkoper dan de AH!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Flower_L di 12 feb 2013 - 7:49

Kijk ik daar voortaan. Normaal hebben ze bij ah wel alternatieven...roomkaas..mozarella etc. Maar hiervan weer niet. Net als mascarpone.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Aziraphale di 12 feb 2013 - 7:54

Ik gebruik in plaats van ricotta gewoon Hüttenkäse van de Lidl, €0,79 geloof ik.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Pompoen di 12 feb 2013 - 7:56

Aziraphale schreef:Ik gebruik in plaats van ricotta gewoon Hüttenkäse van de Lidl, €0,79 geloof ik.

Dat is echt wel heel wat anders hoor! Smaakt ook echt anders!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Aziraphale di 12 feb 2013 - 7:57

Pompoen schreef:
Aziraphale schreef:Ik gebruik in plaats van ricotta gewoon Hüttenkäse van de Lidl, €0,79 geloof ik.

Dat is echt wel heel wat anders hoor! Smaakt ook echt anders!

Ik vond het prima smaken in ons gerecht hoor smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Pompoen di 12 feb 2013 - 8:05

Aziraphale schreef:
Pompoen schreef:
Aziraphale schreef:Ik gebruik in plaats van ricotta gewoon Hüttenkäse van de Lidl, €0,79 geloof ik.

Dat is echt wel heel wat anders hoor! Smaakt ook echt anders!

Ik vond het prima smaken in ons gerecht hoor smile

Dat kan natuurlijk best, maar het zal met ricotta echt anders smaken dus daar waarschuw ik even voor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Aziraphale di 12 feb 2013 - 8:30

Ligt ook aan het recept natuurlijk. Want ik had gewokte bladspinazie met ui en tomaat en daarna hoorde er ricotta door maar dan vind ik hüttenkäse gewoon prima en dat is ook erg lekker. Aangezien hier wordt gevraagd naar goedkopere alternatieven, misschien kan de TO dit ook eens proberen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Shopaholic di 12 feb 2013 - 9:05

Ik vind de lidl echt niet goedkoper als een andere winkel, maar dat is mijn mening. Het enige wat scheelt en ik weinig verschil in proef is de frisdrank en dat is eigenlijk het enige nog wat wij bij Lidl halen.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Pommes wo 13 feb 2013 - 0:34

EDC schreef:Ik vind de lidl echt niet goedkoper als een andere winkel, maar dat is mijn mening. Het enige wat scheelt en ik weinig verschil in proef is de frisdrank en dat is eigenlijk het enige nog wat wij bij Lidl halen.
Het scheelt echt wel hoor. Ik doe dan boodschappen bij de aldi, maar ook de aardappelen en diverse producten uit de koelingen zijn daar stukken goedkoper dan in de supermarkt. Mijn man eet graag krieltjes, gekruide aardappeltjes e.d. in de gewone supermarkt verschillen de prijzen tussen de 1.29 en 1.79 en bij de aldi zijn deze onder de euro qua prijs.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Blond wo 13 feb 2013 - 1:31

EDC schreef:Ik vind de lidl echt niet goedkoper als een andere winkel, maar dat is mijn mening. Het enige wat scheelt en ik weinig verschil in proef is de frisdrank en dat is eigenlijk het enige nog wat wij bij Lidl halen.

Ik vind het juist veel schelen. Ik kan een week boodschappen doen voor 30 euro bij de Lidl, als ik hetzelfde haal bij de AH, dan ben ik minstens 10 euro meer kwijt. Wat de Lidl niet heeft haal ik bij de Jumbo (zit ernaast).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Shopaholic wo 13 feb 2013 - 8:32

Nou dat ervaar ik dus anders om haha...
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht Empty Re: Tiptopic...goedkopere alternatieven gezocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum