Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

+21
liesje
-Ieniemienie-
Pandora
LindaK
Kamperseboekenwurm
Dora
Viva
Niekske
mezzoforte
Vancity_girl
Happydobby
Star007
Pompoen
Susan
Marin
Sam
Travelgurly
Wasmachine
Aziraphale
Suus
Kat1980
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 ma 17 dec 2012 - 0:45

Wie weet leuke adressen waar je niet al te dure trouwjurken kan kopen?

Ik zag online ook wat sites waar je jurken kan bestellen (bv lightinthebox.com). Heeft iemand ervaring met dergelijke sites? Past zo'n jurk meestal wel goed (zag dat je diverse maten door kan geven), is de kwaliteit in orde, hoe is de levering?

En wie heeft er ervaring met een trouwjurk huren? Waar kan dit voor een leuke prijs en heb je ook nog een beetje keus qua modelen?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Suus ma 17 dec 2012 - 0:50

Ik weet niet aan wat voor prijs je zit te denken? Ik heb mijn jurk gekocht bij Marry You in Meppel, hier verkopen ze trouwjurken tot 600 euro. Ze worden gewoon op maat gemaakt en ik was helemaal verliefd op mijn jurk Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 ma 17 dec 2012 - 0:53

Dat klinkt goed geprijsd inderdaad Suus!

Ik zat zelf te denken aan maximaal €500,- Ik zag al dat ze een site hebben, dus ik zal eens kijken wat ze allemaal hebben.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Aziraphale ma 17 dec 2012 - 0:59

Mijn trouwjurk komt van Lightinthebox! Ben erg tevreden over de site én over de jurk Very Happy Mijn jurk kostte €300 inclusief belasting en verzenden en ik vind 'm prachtig! Precies op maat laten maken en hij past perfect.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 ma 17 dec 2012 - 1:11

Aziraphale schreef:Mijn trouwjurk komt van Lightinthebox! Ben erg tevreden over de site én over de jurk Very Happy Mijn jurk kostte €300 inclusief belasting en verzenden en ik vind 'm prachtig! Precies op maat laten maken en hij past perfect.
Ben je dan wel eerst in een winkel gaan passen om te kijken wat je mooi vind en wat je mooi staat?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Wasmachine ma 17 dec 2012 - 1:25

Goed om te weten dat Lightinthebox oke is!

Ik blijf dit even volgen, mijn budget is heel klein ook :P Maar denk dat het wel goed moet komen, ik kwam afgelopen weekend in een tijdschrift een jurk tegen die ik echt fantastisch vond, en die kostte maar 29,95 :')
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Travelgurly ma 17 dec 2012 - 1:26

www.aryanfashion.nl I love you
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 ma 17 dec 2012 - 1:45

Travelgurly schreef:www.aryanfashion.nl I love you

Ook erg veel betaalbare jurken! Ik zal er vanavond eens goed voor gaan zitten.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Aziraphale ma 17 dec 2012 - 1:50

Kat1980 schreef:
Aziraphale schreef:Mijn trouwjurk komt van Lightinthebox! Ben erg tevreden over de site én over de jurk Very Happy Mijn jurk kostte €300 inclusief belasting en verzenden en ik vind 'm prachtig! Precies op maat laten maken en hij past perfect.
Ben je dan wel eerst in een winkel gaan passen om te kijken wat je mooi vind en wat je mooi staat?

Nee smile Ik wil zo min mogelijk poespas en heb een selectie gemaakt op Lightinthebox met wat ik mooi vond. Had vanaf heb begin één jurk waarvan ik dacht: 'Dit is 'm!'
Na overleg met m'n moeder voor die jurk gekozen en ik ben er heel blij mee. Ik hecht ook niet enorm veel waarde aan een trouwjurk, dat scheelt denk ik.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 ma 17 dec 2012 - 1:57

Aziraphale schreef:
Kat1980 schreef:
Aziraphale schreef:Mijn trouwjurk komt van Lightinthebox! Ben erg tevreden over de site én over de jurk Very Happy Mijn jurk kostte €300 inclusief belasting en verzenden en ik vind 'm prachtig! Precies op maat laten maken en hij past perfect.
Ben je dan wel eerst in een winkel gaan passen om te kijken wat je mooi vind en wat je mooi staat?

Nee smile Ik wil zo min mogelijk poespas en heb een selectie gemaakt op Lightinthebox met wat ik mooi vond. Had vanaf heb begin één jurk waarvan ik dacht: 'Dit is 'm!'
Na overleg met m'n moeder voor die jurk gekozen en ik ben er heel blij mee. Ik hecht ook niet enorm veel waarde aan een trouwjurk, dat scheelt denk ik.

Handig als je al zo goed weet wat je wilt! Ik denk dat ik ook een vrij eenvoudige jurk wil, waarschijnlijk strapless, maar voor de zekerheid wil ik toch eerst eens gaan passen ergens om zeker te weten wat me staat.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  slaatje ma 17 dec 2012 - 6:39

Mijn jurk was 600 euro. Gekocht bij Aphrodite in Barneveld. Houd er wel rekening mee dat er altijd nog vermaak kosten bij komen. Dit is per bruidsmodezaak verschillend w.b prijzen. Ik heb trouwens van te voren de zaak gebeld en gevraagd of ze keuze hadden voor mijn budget en mijn budget ook aangegeven.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Suus ma 17 dec 2012 - 6:40

slaatje schreef:Mijn jurk was 600 euro. Gekocht bij Aphrodite in Barneveld. Houd er wel rekening mee dat er altijd nog vermaak kosten bij komen. Dit is per bruidsmodezaak verschillend w.b prijzen. Ik heb trouwens van te voren de zaak gebeld en gevraagd of ze keuze hadden voor mijn budget en mijn budget ook aangegeven.
Er hoeven toch niet altijd vermaakkosten bij te komen? Dat zat bij mij gewoon bij de prijs in in elk geval Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Sam ma 17 dec 2012 - 6:51

Pniet overal komen er vermaakkosten bij. Moet zeggen dat ik dat op een jurk van 1500 euro ook stom vind, als daar nog vermaakkosten bij komen.

Ik wilde eerst ook een jurk op internet bestellen (bv lightinthebox), maar heb nu teveel horror verhalen gelezen silent Durf het niet meer helaas.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Marin ma 17 dec 2012 - 6:53

Sam schreef:Moet zeggen dat ik dat op een jurk van 1500 euro ook stom vind, als daar nog vermaakkosten bij komen.

Waarom? Dan zijn de productie- en materiaalkosten toch gewoon vrij hoog? Vind het niet gek dat de vermaakkosten ook daar nog bovenop kunnen komen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Susan ma 17 dec 2012 - 6:58

Honneloeloe in Leiden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Sam ma 17 dec 2012 - 7:00

Marin schreef:
Sam schreef:Moet zeggen dat ik dat op een jurk van 1500 euro ook stom vind, als daar nog vermaakkosten bij komen.

Waarom? Dan zijn de productie- en materiaalkosten toch gewoon vrij hoog? Vind het niet gek dat de vermaakkosten ook daar nog bovenop kunnen komen.

Nou ik vind dat bij de service horen. Korter maken of innemen dan he.
Allerlei aanpassingen eraan vind ik wat anders.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Pompoen ma 17 dec 2012 - 7:02

Ik ben getrouwd in een galajurk van http://galajurk.nl/ (winkel in amsterdam). Ik was rond de 300 euro kwijt en ik was ook helemaal verliefd op mijn jurk!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Star007 ma 17 dec 2012 - 10:40

Verschillende bruidszaken hebben een outlet met ( 'overjarige' )jurken tussen de 300-1000 euro. Daar kwam de mijne ook vandaan, voor 550 euro ( + 150 vermaak kosten). De nieuwprijs was 1850 euro. Het was een lange zijde jurk met sleep , maar heb hem laten inkorten tot onder de knie, want dat paste meer bij ons soort feest.

De coupeuse vertelde over de jurken van lightinthebox en jejenhouse dat dat vaak jurken zijn van slechte kwaliteit en dat ze vaak plaatjes van de echte ontwerper op internet zetten, maar je een slap aftreksel krijgt. Weet niet of dat klopt.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Happydobby ma 17 dec 2012 - 11:02

Aphrodite in Barneveld, deze is niet zo duur heb ik gehoord. Een vriendin had daar de jurk gekocht, zijn niet duurder dan 750 euro

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Vancity_girl ma 17 dec 2012 - 21:54

Ik heb geen idee, maar ga je trouwen? Dat heb ik helemaal gemist wat leuk! Gefeliciteerd!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 2:45

Assepoester feestkleding in Arnhem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Aziraphale di 18 dec 2012 - 3:23

Star007 schreef:
De coupeuse vertelde over de jurken van lightinthebox en jejenhouse dat dat vaak jurken zijn van slechte kwaliteit en dat ze vaak plaatjes van de echte ontwerper op internet zetten, maar je een slap aftreksel krijgt. Weet niet of dat klopt.

Mijn jurk komt van Lightinthebox en is exact hetzelfde als op de foto dn in het echt nog mooier. Het is ook geen slechte kwaliteit. Dus ik denk niet dat het klopt smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  mezzoforte di 18 dec 2012 - 5:08

Pompoen schreef:Ik ben getrouwd in een galajurk van http://galajurk.nl/ (winkel in amsterdam). Ik was rond de 300 euro kwijt en ik was ook helemaal verliefd op mijn jurk!!

Ik heb hier ook mijn trouwjurk gekocht (n.a.v. tips op het forum smile ), was minder dan 300 euro kwijt.
Hadden niet alleen leuke jurken maar daarnaast vond dat ik er ook heel leuk geholpen werd smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 di 18 dec 2012 - 6:17

Vancity_girl schreef:Ik heb geen idee, maar ga je trouwen? Dat heb ik helemaal gemist wat leuk! Gefeliciteerd!

Ja, ik ben al ruim 2 jaar verloofd Embarassed

Het was eerst de bedoeling om afgelopen zomer te trouwen, maar er kwamen allerlei dingen tussendoor. Nu heeft mijn vriend me een paar weken geleden nogmaals gevraagd en zoals het er nu naar uit ziet gaan we 12 juli trouwen :cheering:
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Kat1980 di 18 dec 2012 - 6:18

Iedereen bedankt voor de tips! Zal overal eens gaan rondneuzen smile
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken? Empty Re: Waar koop je 'goedkopere' trouwjurken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum